Telecom News - סטארטאפ הסייבר מישראל Cybereason גייס 25 מיליון $ ושת"פ עם לוקהיד

סטארטאפ הסייבר מישראל Cybereason גייס 25 מיליון $ ושת"פ עם לוקהיד

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סטארטאפ הסייבר מישראל Cybereason גייס 25 מיליון $ ושת"פ עם לוקהיד
סטארטאפ הסייבר מישראל Cybereason גייס 25 מיליון $ וחתם הסכם שיתוף פעולה עם לוקהיד מרטין
 מאת: מערכת Telecom News, 6.5.154, 10:51אבטחה
 
סייבריזן, שהוקמה ע"י יוצאי יחידת המודיעין 8200, השלימה מחזור גיוס שני בגובה 25 מיליון דולרים וחתמה הסכם שותפות אסטרטגית עם חברת לוקהיד מרטין, שהודיעה על כוונתה להטמיע את הפלטפורמה של Cybereason ב-120 אלף יחידות קצה שלה לשלבה בתיק פתרונות סייבר המוצע ללקוחות.
 
חברת הסייבר הישראלית ,Cybereason שהוקמה ע"י יוצאי יחידת המודיעין 8200 ליאור דיב, יונתן שטרים־עמית ויוסי נער, שיושבת בקיימברידג', מסצ'וסטס ולה משרדים בתל אביב, הודיעה היום על השלמת מחזור גיוס שני (Round B) בגובה 25 מיליון דולרים, שיאפשר לה להרחיב את צוותי המחקר והפיתוח, המכירות והשיווק.
 
קרן ספארק קפיטל (Spark Capital) הובילה את סיבוב הגיוס הנוכחי בהשתתפות  קרן ההשקעות  CRV וחברת לוקהיד מרטין (Lockheed Martin), שהצטרפה גם כשותפה אסטרטגית. כמו כן הודיעה היום Cybereason על הצטרפותו של סנטו פוליטי (Santo Politi), מייסד ושותף כללי בספארק קפיטל, למועצת המנהלים של החברה.
 
כחלק מהשותפות החדשה, הודיעה לוקהיד מרטין על כוונתה לשלב את פלטפורמת זיהוי וניטרול התקיפות של Cybereason בפתרונותיה השונים המוצעים בתחום אבטחת סייבר.
 
הטכנולוגיה הייחודית, שפיתחה ,Cybereason מאפשרת איסוף מידע ועיבוד נתונים בקצב של עד 8 מיליון אירועים בשנייה, במטרה לזהות ולחשוף את המרכיבים המרכזיים במתקפה. המערכת של Cybereason מאפשרת לארגונים להפחית באופן משמעותי את זמן התגובה הנדרש לאיתור תקיפות סייבר על בסיס זיהוי פעילויות זדוניות מוכרות ובלתי מוכרות.
 
ה- Malop Hunting Engine של החברה מזהה באופן אוטומטי ומקשר בין אירועים מבודדים של פעילות זדונית, בונה ומציג אותם כ"סיפור המתקפה השלם" בזמן אמת ובאופן ויזואלי, כולל: ציר הזמן, נקודת התחלת התקיפה, פעילות התוקפים, תוכנות זדוניות המעורבות במתקפה, התקשורת בתוך הארגון ומחוצה לו ונקודות הקצה והמשתמשים שהותקפו. צוותי אבטחת המידע מקבלים ממערכת Cybereason את המידע הנ"ל בזמן אמת, דבר המבטל את הצורך בניהול תחקיר אירוע ממושך ומקצר את זמן התגובה ונטרול התקיפה.
 
מחזור הגיוס השני מהווה המשך לתנופת הפתוח, השיווק והמכירות של החברה מאז השקת הפלטפורמה בפברואר 2014 ובין הישגיה הבולטים ניתן למנות:
  • דירוגה כאחת מ"10 החברות החדשניות ביותר" בכנס RSA 2015.
  • דירוגה כאחת מ"9 החברות הישראליות שכדאי לעקוב אחריהן", מטעם מגזין .Inc.
  • מועמדותה לשלב הגמר לפרסי המצוינות הגלובליים של Information Security Guide.
  • מועמדותה לשלב הגמר לפרס "הטכנולוגיות המתעוררות ל-2015" של SC Magazine Europe.
  • תואר "Cool Vendor" באבטחת יישומים ונקודות קצה מטעם Gartner Inc.
  • דירוגה כאחת מ"12 חברות הסטארטאפ שכדאי להכיר בתחום האבטחה" מטעם Network World.
  • מועמדת בשלב הגמר של Innovation Showcase מטעם MIT Sloan.
ריץ' מאהלר (Rich Mahler), מנהל שירותי הסייבר המסחריים של לוקהיד מרטין: "הפלטפורמה של Cybereason מהווה תוספת יוצאת דופן לפתרונות ולפיתוחים הטכנולוגיים בהם לוקהיד מרטין משתמשת מדי יום, במטרה להגן על הרשת שלנו ועל הלקוחות. בעזרת המערכות של Cybereason נוכל לזהות מתקפות סייבר בזמן אמת, למנף ביעילות את יכולות המודיעין שלנו ולספק ללקוחות הממשלתיים והמסחריים גישה אסטרטגית להגנת סייבר. בנוסף להטמעת מערכות Cybereason במערך המחשוב שלנו בלמעלה מ-120 אלף יחידות קצה, יצרנו  שותפות עם סייבריזן להפצת המוצר במסגרת הפתרונות אותם אנו מציעים ללקוחות וחברנו לסבב גיוס ההשקעות של החברה כמשקיעים  אסטרטגיים".
 
סנטו פוליטי: "אנו אוהבים להשקיע בחברות בהן מייסדים מסורים בונים מוצר מתוחכם עם ממשק משתמש נהדר. ל-Cybereason יש תנופה עצומה, טכנולוגיה מרשימה, כשרון אמנותי וצוות מומחים המשנה מן היסוד את אופן ההתמודדות של ארגונים עם אבטחת סייבר. Cybereason מאמינה, שמתקפות הן אחת מעובדות החיים וכי האקר נחוש, יצליח לעקוף, בסופו של דבר, גם את פתרונות ההגנה הטובים ביותר. הפלטפורמה מספקת גישה כוללת לאבטחה המזהה את פעולות התוקפים החל מכניסתם לארגון וכלה בבידוד תקריות, מידע ורציפות עסקית".
 
ליאור דיב, מייסד-שותף ומנכ"ל Cybereason: "השורה האינסופית של חברות ענק הסובלות מתקיפות סייבר בשנים האחרונות מציבה את הנושא בחזית האתגרים הניצבים בפני עסקים בימינו. זיהוי תקיפות על ארגונים גדולים בעלי רשתות אירגוניות גדולות מהווה משימה לא פשוטה. הפלטפורמה שלנו מזהה באופן ממוכן ובזמן אמת את התקיפה ומציגה את סיפור התקיפה באופן חזותי וקל להבנה ולשימוש ע"י אנשי אבטחת מידע ורשתות כמו גם ע"י מנהלים בחברה, שאינם בעלי ידע באבטחת מידע.
 
שיתוף הפעולה עם לוקהיד מרטין מעניק תוקף לחוזקת הטכנולוגיה, שפיתחנו, ופותח בפנינו שווקים והזדמנויות חדשות. בנוסף, הצטרפותו של סנטו פוליטי מספארק קפיטל לצוות מועצת המנהלים של החברה מעניק לנו תנופה אדירה: יש לו שורה ארוכה של הצלחות בהצמחת חברות סטרטאפ לחברות על, ואנו מתכננים להיות ההצלחה הבאה של ספארק.     
 
הצלחתו של סיבוב הגיוס הזה מעניקה תוקף מחודש לטכנולוגיה ולצוות שלנו. אנו מספקים תמהיל ייחודי של ניסיון מעשי בהתמודדות עם מתקפות האקרים מורכבות,  יכולות חישוביות מורכבות בתחומי ה data science ו-machine learning עם ניסיון בבניית מוצר. הודות לצוותים המעולים שלנו בתחומי חוויית השימוש וממשק המשתמש, הפלטפורמה שלנו מסוגלת לספק מידע קריטי על מתקפות באופן ברור ביותר, המאפשר נקיטת פעולה מיידית".
 

אבטחה



 
 
Bookmark and Share