Telecom News - קנדה תכריז על השקעה נוספת במו"פ ישראלי

קנדה תכריז על השקעה נוספת במו"פ ישראלי

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קנדה תכריז על השקעה נוספת במו"פ ישראלי
קנדה תכריז על השקעה נוספת במו"פ ישראלי
מאת: חיים חביב, 6.5.15, 12:12ריזה מורידי

בקרן הדו-לאומית לשיתוף פעולה במו"פ, CIRDFF, בין אונטריו לישראל הושקעו בעשור האחרון למעלה מ-20 מיליון דולרים.

ריזה מורידי, (בתמונה), השר למחקר וחדשנות של אונטריו קנדה, יבקר בשבוע הבא בישראל לקראת הכרזה משותפת עם המדען הראשי במשרד הכלכלה, על השקעה כספית נוספת במחקר ופיתוח בארץ ובקנדה.

במהלך ביקורו, ייפגש השר הקנדי עם בכירים בממשלה, באקדמיה ובתעשייה בישראל וכן ישתתף בכנס הביומד 2015 עליו דווח – כאן.

בין פגישותיו: פגישה עם המדען הראשי אבי חסון ועם הרקטור של האוניברסיטה העברית פרופ' אשר כהן. השר יבקר בחברת אלביט, הנמנית על החברות, שכבר זכו בסיוע הקרן, ויערוך סיור בטכניון בחיפה במסגרתו ייפגש עם פרופ' בעז גולני סגן נשיא לקשרי חוץ ופיתוח משאבים. 
 
ישראל ואונטריו חוגגים השנה עשור לחתימת הסכם שיתוף הפעולה בתחום המחקר והפיתוח בהשקעה כוללת של כ- 20 מיליון דולרים ב-15 פרויקטים שונים. 

קריאה נוספת - כאן.

עדכון 11.5.15, 11:51: אונטריו קנדה והמדען הראשי הכריזו על השקעה של 6 מיליון דולרים במחקר ופיתוח משותף. כאמור, ישראל ואונטריו חוגגים השנה עשור להסכם שיתוף הפעולה בתחום המחקר והפיתוח. אונטריו השקיעה עד כה  למעלה מ 4.4 מיליון דולרים ב-15 פרויקטים שונים, שהניבו כ -52 מיליון דולרים הכנסות  לאונטריו. כמו כן, באמצעות שיתוף הפעולה והסכם המימון המשותף, הפרויקטים בתוכנית זכו לסיוע ומינוף של 16.7 מיליון דולרים נוספים מישראל, התעשייה, שותפים מוסדיים ומקורות פדרליים.

צילום: יוסי אלוני
 
המדען הראשי עם הנציג הקנדי


 
 
הסכם השקעות



 
 
Bookmark and Share