Telecom News - ג'נסיס פרטנרס משנה מודל ההשקעות בסטראטאפים: החלה רישום לג'אנקשן

ג'נסיס פרטנרס משנה מודל ההשקעות בסטראטאפים: החלה רישום לג'אנקשן

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ג'נסיס פרטנרס משנה מודל ההשקעות בסטראטאפים: החלה רישום לג'אנקשן
ג'נסיס פרטנרס משנה את המודל להשקעות בסטראטאפים עם ביסוס טכנולוגי מובהק
מאת: מערכת Telecom News, 6.5.15, 13:24אורנה קליימן

ההרשמה והמיונים למחזור הראשון של האקסלרטור The Junction החלו ויימשכו עד יוני 2015. ג'נסיס תשקיע במספר גדול יותר של סטארטאפים המסיימים את אקסלרטור ותקבל חברות עם חדשנות טכנולוגית ולזמן ממושך יותר. הג'אנקשן חבר לשותפים אסטרטגיים בהם Labs SAP בישראל, שיסייעו לסטארטאפים להגיע מהר לשוק.
 
The Junction, האקסלרטור לסטארטאפים של קרן ההון סיכון ג'נסיס פרטנרס, משנה את המודל ופונה מעתה לחברות עם ביסוס טכנולוגי מובהק. כ-20 חברות תתקבלנה ליומיים של מנטורינג במלון בארץ ולאחריו יבחר מספר מצומם של חברות, שתיכנסנה לתוכנית של 6 חודשים.
 
החברות, שתתקבלנה לתוכנית, תוכלנה לבחור האם לקבל השקעה כספית תמורת אחוזים, תנאי שאינו הכרחי. בכל מחזור תשתתפנה חברות בודדות למשך זמן ארוך יותר של חצי שנה. המודל כולל גם ליווי אישי של  דירקטוריון המורכב מבכירי התעשייה וכן שותפים אסטרהאקסלרטורטגיים ותיקים וחדשים, בהם Labs SAP בישראל, שחברה לג'אנקשן.

המודל החדש נועד לתת מענה לצורך הגובר של סטארטאפים להאצה משמעותית לפרק זמן ארוך יותר ועם ליווי צמוד יותר.
 
ג'וני סאקס, שותף בג'נסיס פרטנרס: "מפת הסטארטאפים בעולם ובישראל השתנתה והמעבר של סטארטאפ מהשלבים המוקדמים לחברה עם מוצר פעיל ובעלת לקוחות הוא מהיר יותר. לכן, נוצר צורך וביקוש לתכנית המותאמת לחברות צעירות וטכנולוגיות יותר, שמעוניינות לפרוץ מהר יותר לשוק הגלובלי.

ג'נסיס פרטנרס מעוניינת להגדיל את מספר החברות, שהיא מושקעת בהן, באמצעות הג'אנקשן. כקרן, אנו רוצים להגדיל את החשיפה שלנו לחברות איכותיות, לאפשר להן ליהנות מהפלטפורמה הייחודית, שבנינו בג'נקשן, ולהשקיע בהן. לכן, תינתן לקרן אופציה להשתתף בגיוס הבא של החברות.  
 
ב-4 השנים האחרונות בהן פעל הג'אנקשן בנתה ג'נסיס רשת קשרים מהאיכותיות והמובילות בתחום, שמהווה ערך מוסף ייחודי לכל סטארטאפ".
 
עד היום עברו בג'אנקשן 112 חברות, כאשר 53 מתוכן גייסו הון מצטבר של יותר מ-130 מיליון דולרים ו-3 חברות ביצעו אקזיט. בין החברות הבולטות, שהשתתפו בתכנית: Appsflyer , Kitlocate, Meerkat, Simplee, Clarityray  Honeybook, Moment.me ו-Eatwith.
 
הג'אנקשן יתמקד בחברות early stage עם חידוש טכנולוגי בתחומים כגון Big Data, אבטחת מידע, Analytics, תשתיות ענן, IOT , e-Health , Enterprise Software ו-Data Center.
 
המיונים למחזור הראשון החלו החודש ויימשכו עד יוני 2015. לאחר הסינון הראשוני ייבחרו כ-20 סטארטאפים, שיעברו לשלב ה-Founders Camp– שלב סינון נוסף, במהלכו תעבורנה החברות יומיים אינטנסיביים של פגישות אחד על אחד עם בכירי התעשייה והתמודדות עם האתגרים שבדרך. בתום תהליך המיון ייבחר מספר מצומצם של חברות, שיתחילו תכנית האצה בת חצי שנה בג'אנקשן, ואילו החברות הנותרות תמשכנה ותשתלבנה בקהילת הג'אנקשן. התוכנית מתאימה גם לחברות, שכבר גייסו הון ראשוני. 

צוות של בכירים מהתעשייה ילווה את הסטארטאפים לאורך התוכנית. המומחים לא יסתפקו בייעוץ והכוונה נקודתית, אלא יהיו פעילים בסטארטאפ ויצטרפו לדירקטוריון החברה.

אמיר גלמן, מנהל פעילות הג'אנקשן ומפתח המודל החדש: "כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של החברות כיום, הן זקוקות ליותר זמן תחת הכנפיים של הג'אנקשן ולמחוייבות נרחבת יותר, לרבות השקעה כספית, שנועדה לאפשר ליזמים להתמקד ללא דאגה בפיתוח וקידום המוצר שלהם. כניסתם של גופים חדשים תיתן ערך רב לסטארטאפים. זאת, באמצעות ביצוע פיילוטים משותפים, הענקת כלים, ייעוץ מקצועי וכל שיידרש לעזור ולקדם אותם".

הג'אנקשן חבר למעבדות SAP בישראל כשותף אסטרטגי, במטרה לקדם מתוך המיזם חברות צעירות המכוונות לשוק הארגוני, עם פתרונות B2B. שיתוף הפעולה עם SAP יאפשר לחברות אלו להבין טוב יותר את צורכי השוק הארגוני ולכן להגיע מהר יותר לשוק הרלוונטי.

אורנה קליימן, (בתמונה), מנכ"לית מעבדות SAP בישראל: "מרכז הפיתוח שלנו בישראל פועל כמרכז חדשנות המפתח טכנולוגיות עבור חברת SAP העולמית. אנו שמחים לחבור כשותפים אסטרטגיים לג'נקשן. שיתוף הפעולה מאפשר ל SAP לסייע לחברות ישראליות להבין את שוק התוכנה הארגוני בינלאומי ולהתחבר אליו בהצלחה. כמרכז חדשנות אנו רואים חשיבות בחשיפה לטכנולוגיות חדשות בשוק המקומי".

הסטארטאפים יקבלו גם חבילת הטבות ייחודיות מאמזון, פייסבוק וגוגל.

הג'אנקשן גם ימשיך לפעול עם שותפיו הוותיקים בהם פירמת הרו"ח דלויט, לאומי-טק – חטיבת ההיי-טק של בנק לאומי ומשרד העו"ד מיתר ליקוורניק, שימשיכו לסייע ולהעניק שירותים מקצועיים לסטארטאפים.

ההרשמה למיונים נפתחה וניתן להירשם - כאן.

אקסלרטור

 



 
 
Bookmark and Share