Telecom News - דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, מונה לסגן נשיא במיקרוסופט העולמית

דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, מונה לסגן נשיא במיקרוסופט העולמית

דף הבית >> מינויים >> דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, מונה לסגן נשיא במיקרוסופט העולמית
דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, מונה לסגן נשיא במיקרוסופט העולמית
מאת: מערכת Telecom News , 11.5.15, 19:19דני ימין

במסגרת תפקידו יהיה אחראי מטעם ההנהלה העולמית על גיבוש ויישום האסטרטגיה במגזר הארגונים והשותפים העסקיים של מיקרוסופט בסין.

דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, מונה לסגן נשיא במיקרוסופט וחבר בהנהלה העולמית של ארגוני האנטרפרייז. זאת, לאחר כ-10 שנים כמנכ"ל מיקרוסופט ישראל. הוא יחל את תפקידו ב-1.7.15 ויעבור להתגורר בבייג'ינג. טרם מונה לו מחליף.

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על גיבוש ויישום האסטרטגיה של מיקרוסופט במגזר הארגונים הגדולים, החברות שבבעלות הממשלה, חברות התוכנה הגדולות והשותפים העסקיים של החברה במדינה.   

לפני שהצטרף למיקרוסופט מילא ימין תפקידי ניהול ופיתוח תוכנה בחברות הייטק בישראל. כמו כן, כיהן ב-3 השנים האחרונות כיו"ר הועד המנהל של הטכניון והוביל יחד עם הנהלת הטכניון את היוזמה להקמת המכון לחדשנות במשותף עם אוניברסיטת קורנל בניו-יורק, והקמת מכון טכנולוגי בסין בשיתוף עם אוניברסיטת שינטאו.

דני ימין: "ישראל מובילה בעולם במדע, בחדשנות ובפיתוח טכנולוגיות ואני שמח, שהייתה לי ההזדמנות כמנכ"ל מיקרוסופט ישראל ובתפקידי הציבורי כיו"ר הוועד המנהל של הטכניון לקחת חלק במסע מרתק זה. לאחר 10 שנים של עשייה רבה במיקרוסופט ישראל בקרב לקוחות במגוון רחב, שותפים עסקיים, סטארטאפים ואקדמיה, תוך שיתוף פעולה עם אנשים נפלאים, החלטתי לעבור לדבר הבא. בתפקידי החדש אייצג את חברת התוכנה הגדולה בעולם במדינה הגדולה בעולם, ואני מלא ציפייה והתרגשות לקראת האתגר והאפשרויות הרבות הגלומות בתפקיד".

פרחים וברכות
צילום: ש, וייס



 
 
Bookmark and Share