Telecom News - סטארטאפים בתחום הפרסום נחשפים. סיימו מחזור 1 באקסלרטור של פובליסיס

סטארטאפים בתחום הפרסום נחשפים. סיימו מחזור 1 באקסלרטור של פובליסיס

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפים בתחום הפרסום נחשפים. סיימו מחזור 1 באקסלרטור של פובליסיס
9 סטארטאפים בתחומי הפרסום והמדיה נחשפו בערב הסיום של המחזור הראשון באקסלרטור היחיד והראשון בעולם לתחום הפרסום: Publicis TEMA Accelerator, ששוכן בבית פובליסיס ישראל ברמת גן. כאן מפתחים את העתיד של עולם הפרסום והשיווק.
מאת: אבי וייס, 17.5.15, 14:50טימור גורדון

האקסלרטור של פובליסיס ישראל ברמת-גן Publicis TEMA [Technology Marketing] Accelerator, הוא האקסלרטור היחיד והראשון בעולם המוקדש לתחום עולם הפרסום והמדיה ומופעל ע"י חברת פרסום ובתוך חברת פרסום (בגיבוי מלא של ההנהלה העולמית של פובליסיס).

המחזור הראשון של האקסלרטור, שהסתיים בטקס חגיגי על הגג של פובליסיס בר"ג ב-10.5.15, מנה 10 מיזמים, שנבחרו מתוך עשרות מועמדים, שנגשו ונרשמו לאקסלרטור.

בטקס הסיום נחשפו 9 סטארטאפים, שהציגו את פרי הפיתוח והיוזמה שלהם, לקראת השלבים הבאים בחיי המיזמים המבטיחים הללו. את האקסלרטור ניהלו תימור גורדון (בתמונה למעלה) וטל כתרן (בתמונה משמאל).טל כתרן

טל כתרן (בתמונה משמאל): "האקסלרטור המיוחד הזה קם לפני חצי שנה ונרשמו אליו מעל ל-40 מיזמים, מהם בחרנו 10 שנכנסו לאקסלרטור כאן בבית פובליסיס בר"ג.

אחד המיזמים נמצא כעת בחו"ל. כך, שהוא לא יכול להופיע כאן היום (Clickspree), ו-9 יזמים מציגים כאן את תוצרי הפיתוח שלהם, פרי מאמץ משותף שלהם, שלנו ושל כל המנטורים, שליוו אותם באופן צמוד.

זה האקסלרטור הראשון והיחיד המקדיש את הפעילות שלו לתחום עולם המדיה והפרסום וזה הישג, שיש לתחום הזה יזמים כל כך רבים עם מיזמים מבטיחים".

ארי מלמוד, מנכ"ל פובליסיס ישראל (בארי מלמודתמונה משמאל): "תמכתי ברעיון הזה מיום היוולדו, למרות שעדיין המודל העסקי שלנו בהשקעה הזו באקסלרטור - לא ברור. אולם, החלטנו להשקיע בזה לא רק כסף ואנשים, אלא גם את הלב והנשמה. ניתן לראות כבר היום את התוצאות של המאמץ הזה. 

אנו מסיימים מחזור ראשון ומצפים להצלחת המיזמים, שטיפחנו כאן. זו פעם ראשונה ברמה העולמית, שחברת פרסום ענקית דוגמת פובליסיס נכנסת להרפתקאה כזו של אקסלרטור. ההנהלה העולמית מגלה עניין רב ביוזמה הזו בישראל ותהיינה לעניין הזה עוד התפתחויות ממש בקרוב.

אנו חושבים ומאמינים בכל ליבנו, שזה העתיד של עולם הפרסום והשיווק. ליזום ולפתח זה היה דבר חדש לגמרי עבורנו, אבל אני רואה, שזו הגשמת החלום של כולנו". 

המיזמים שנחשפו:

א. AdLander: מערכת פרסום במובייל בתוך סופרמרקטים ללקוחות הנמצאים בהשטת יד מהמדף או מהמוצר, עם דיוק מדהים. מבוסס טכנולוגיות ייחודיות המזהות את המיקום המדויק של הקונה בחנות ומציעות לו מבצעים ממש מול המוצר, שמולו הוא עומד.

ב. BlogsRelease: שוק של יח"ץ (PR) ומותגים עבור בלוגרים, באופן מקוון. נמצא, שמעל ל-60% מהצרכנים בארה"ב מקבלים החלטות רכישה לאחר קריאה בבלוג. לכן, המערכת באה לחבר בין המותגים לבלוגרים. כמה אלפי בלוגרים כבר משתמשים במערכת החדשה הזו.

ג. CRnext: מערכת לטיפול ברכישה הבאה של קונים וליצירת קשר ארוך טווח עם הלקוח הקיים והפוטנציאלי. המערכת מספקת חויית שימור לקוחות לכל עסק. 

ד. miniApp: מאפשרים לבנות מיני-אפליקציה עבור המשתמשים הניידים, בלי להשקיע זמן וכסף בפיתוח אפליקציה שלמה וקבועה. כך, משיגים יכולת להגיע ללקוחות בתוך אפליקציות קבועות ומוכרות, שכבר משתמשים בהן בקנה מידה נרחב, למשל אפליקציות של אתרי חדשות. בתוך אתר חדשות במילות מפתח לפרסום, עולה "מיני אפליקציה", שמספקת מידע, מבצעים, קופונים, יכולת רכישה ישירה וכיו"ב, לקורא את החדשות, בנושאים המעניינים את הקורא. 

ה. MixApp: מפתחים את הדור הבא של משחקים על סמארטפונים, משחקים ממותגים לקידום מותגים. כך, ניתן לייצר במהירות משחקים שיווקיים התופסים מאוד מהר את קהל היעד (של השיווק).

ו. Pikcha: מערכת ייחודית, שפותחה בישראל, שעוזרת לקחת את החוויות של האנשים, שמצלמים בסמארטפונים, ולהפוך זאת לתמונה מודפסת במדפסת אוטומטית, שיכולה להיות מוצבת בכל מקום. זו מערכת קליטה והדפסה חכמה היודעת להדפיס תמונות היישר מתוך הסמארטפון. כך, ניתן לחבר בין עולם ה-Online הנייד לבין עולם ה-Offline עם מערכת הדפסה של הדור הבא. 

ז. uPay4ME: מערכת תשלומים ניידת המאפשרת העברת סל הקניות מאחד לשני כדי שהשני ישלם, למשל בין ילדים להורים, שההורים יחליטו אם להסכים ולשלם על הרכישה של הילד שלהם, שנמצא בחנות (בלעדיהם). משלבים כאן את היכולת לרכוש באמצעות מישהו אחר על כל פלטפורמות המכירה הקיימות אצל הסוחרים. כך, הופכים כל ביקור, גם עבור מי שאין לו אמצעי תשלום (דוגמת ילדים), לרכישה המתבצעת ע"י מי שיש לו את היכולת לרכוש והוא לא מצוי במקום הקנייה. 

ח. UliXes.io: אפליקציה לאנשי השיווק  המנתחת את התנהגות הלקוחות. היא מיועדת לעסקים ברמת ה-SMB, שאין להם תקציבים ויכולת להפעיל מערכות כבדות ויקרות לניתוח התנהגות לקוחות. המסדת (פלטפורמה) מסוגלת לבצע סגמנטציה של התנהגות באופן אוטומטי ללא הגדרת פרמטרים מראש, רק עפ"י למידת ההתנהגות של הלקוחות בפועל. 

ט. זיקית - Zikit: משפרת את חוויית הקניה במאצעות שימוש ב-iBeacons, מה שמאפשר לקמעונאי לתת חוויית קניה אחרת לקונים המגיעים לקרבתו בקניון ובתוך החנות שלו. דוגמאות: הטבות המבוססות על המיקום המדויק של האדם. המבצעים תקפים רק כשהלקוח נמצא ממש בתוך החנות במיקום מסוים. הרעיון השיווקי הוא: Now or Never, שבו הקונה הפוטנציאלי מקבל הצעות התקפות לזמן קצר ביותר, רק כשהוא נכנס לתוך החנות ורוכש ממש. המערכת נמצא כבר במצב בטא בהתקנה במספר קניונים. 
 
קניות



 
 
Bookmark and Share