Telecom News - סטרטסיס/MakerBot הכריזו על תחרות עיצוב לוויין מחקר קטן שיודפס ב-3D

סטרטסיס/MakerBot הכריזו על תחרות עיצוב לוויין מחקר קטן שיודפס ב-3D

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטרטסיס/MakerBot הכריזו על תחרות עיצוב לוויין מחקר קטן שיודפס ב-3D
סטרטסיס ו-MakerBot הכריזו על תחרות עיצוב לוויין מחקר קובייתי שיודפס בתלת מימד
מאת: מערכת Telecom News, 20.6.15, 14:12
 
יזמים וסטארטאפים בתחומי החלל והדפסת ה-3D מוזמנים להירשם לתחרות (שנסגרת ב-22.6.15). הזוכים יהנו מפרסים במזומן, מדפסות רפליקייטור של  MakerBot ושירותי הדפסה של סטרטסיס.
 
מספר הולך וגדל של חברות בתחומי החלל והתעופה החלו לאחרונה לאמץ את טכנולוגיית ההדפסה בתלת מימד, כשהן משנות את הדרך בה מפתחים אבות טיפוס של מוצרים חדשים ואף מייצרים אותם.

סטרטסיס וחברת הבת שלה MakerBot החליטו לעלות על הגל והכריזו על תחרות, שבמרכזה עיצוב, תכנון והדפסה בתלת מימד של גרסאות חדשות ל-CubeSat, לוויין מחקר סטנדרטי, שנבנה כיום במוסדות אקדמיה, סטארטאפים בתחומי החלל ומייקרים עצמאיים ברחבי העולם.

התחרות תיערך באתר GrabCAD, ביתה של קהילת מהנדסי המכונות הגדולה בעולם.
 
העיצובים יעלו לשיפוט הקהל וצוות שופטים באתר והזוכים יהנו מפרסים במזומן, מדפסות רפליקייטור של MakerBot ושירותי הדפסה של סטרטסיס.
 
ה-CubeSat הראשון נבנה כבר ב-1999 ותחום הבניה של הלוויינים הקטנים הוא אחד התחומים בצמיחה מהירה של תעשיית החלל.
 
אריק שפט, מנהל המכירות בתחום מדפסות תלת-מימד בסיסטמטיקס, נציגת MakerBot בישראל: "יש עדיין את מגבלות הייצור המסורת. בלוויין יש בין 30-50 חלקים, שצריך להרכיב ידנית. הדפסת התלת מימד תאפשר למתחרים ולתעשיית החלל בכלל לחשוב אחרת על איך בונים לויינים במאה ה-21. אנו מספקים להם כיום סט כלים חדש ומאתגר, שיאפשר להם להתגבר על שלל מגבלות. מעבר לכך, יש כאן כיוון חדש בכל הכרוך בהליכי ייצור, שנעשים פשוטים יותר, כאלה המאפשרים הליכים אוטומטיים ויעילים בהרבה".
 
ה-CubeSat המסורתי הוא קוביה במידות של 10X10X10 ס"מ במשקל מרבי של 1.33 ק"ג וניתן לתכנן הגדלות שלו עד למידות של פי 3, פי 6 ופי 12 - פרופורציונלית.
 
המועד האחרון להגשת המתחרים: 22.6.15 – כאן.       
 



 
 
Bookmark and Share