Telecom News - מחשבים ראשונים עם טכנולוגיית RealSense-Intel מתחילים להימכר בארץ

מחשבים ראשונים עם טכנולוגיית RealSense-Intel מתחילים להימכר בארץ

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> מחשבים ראשונים עם טכנולוגיית RealSense-Intel מתחילים להימכר בארץ
מחשבים ראשונים עם טכנולוגיית RealSense-Intel מתחילים להימכר בארץ
מאת: מערכת Telecom News, 22.6.15, 18:44דגם של ASUS עם הטכנולוגיה החדשה
 
הטכנולוגיה מאפשרת לתקשר באופן אינטראקטיבי עם מחשבים ע"י זיהוי מחוות גוף או קול ומוסיפה מימד חדש למחשוב. התקנים עם טכנולוגיית RealSense 3D יוכלו להציע שימושים רבים כמו אבטחה באמצעות זיהוי פנים, עיבוד תמונות מתקדם ויצירת סרטונים וסריקה תלת-ממדית של אובייקטים.
 
להפעיל מחשב בלי לגעת בו. לסרוק עצמים תלת-ממדיים. לשחק באמצעות מחוות גוף: מחשבים עם טכנולוגיית ההדמיה ,RealSense שפותחה בארץ, מתחילים להימכר כאן. הדגמים הראשונים הם של ASUS. חברות HP, דל ולנובו תשווקנה דגמים נוספים בקרוב. בהמשך צפויה הטכנולוגיה להגיע לטאבלטים. נציגים של אינטל הקימו ברשת באג עמדות התנסות והם (כולל נציגים מהקבוצה, שפיתחה את הטכנולוגיה) ילוו את הקונים וידריכו על השימושים המגוונים בטכנולוגיה החדשה.
 
אינטל הודיעה היום, שמחשבים המצוידים בטכנולוגיית ההדמיה המתקדמת Intel RealSense יחלו לראשונה להימכר בארץ החל מהיום. הטכנולוגיה, שפותחה במרכז הפיתוח של אינטל בחיפה, מאפשרת, בין היתר, למשתמשים לתקשר באופן אינטראקטיבי עם מחשבים ולבצע פעולות שונות באמצעות מחוות גוף או פקודות קוליות.
 
טכנולוגיית RealSense מוטמעת במחשבים ניידים, טאבלטים ומחשבי All in One הודות  למצלמה תלת-ממד זעירה, שמחליפה את המצלמה הקדמית או האחורית. התקנים עם טכנולוגיית RealSense 3D יוכלו להציע שימושים רבים ומגוונים כמו אבטחה באמצעות זיהוי פנים, עיבוד תמונות מתקדם ויצירת סרטונים וסריקה תלת-ממדית של אובייקטים.
 
אינטל משתפת כיום פעולה עם מעל 65 מותגים וחברות כגון לגו, דיסני וסקייפ לפיתוח יישומים עבור RealSense. צרכנים יכולים להתרשם ממגוון הרחב של אפליקציות באתר מיוחד שאינטל הקימה - כאן,  ובו אפליקציות חינמיות רבות להורדה לרוכשי המחשבים.
 
יגאל ינקו, אחראי תכנון אסטרטגי בקבוצת המחשוב התפיסתי באינטל: "טכנולוגיית RealSense היא פרי של 3 שנות מחקר ופיתוח, שהחלו כפרויקט חדשני והמשכו כיוזמה שלמה של פיתוח מוצר שמאות אנשים מעורבים בה. הפרויקט נולד מהרצון להעניק למכשירים יותר הבנה ולשם כך היה צורך לצייד את המחשבים בראייה תלת-ממדית. בהמשך צפויה הטכנולוגיה להגיע לטאבלטים ולמכשירי קצה נוספים, ואנו כבר חושבים על העתיד הרחוק יותר, של שימוש ב-RealSense ברובוטים, מכשור ביתי ותעשייתי ועוד".
 
אילן הוכמן, מנהל הפיתוח העסקי באינטל: "אינטל מאמינה, שטכנולוגיית RealSense צפויה לחולל מהפכה באופן שבו אנשים נמצאים באינטראקציה עם מחשבים באשר הם. סרט המדע הבדיוני מ-2002 - 'דו"ח מיוחד' -Minority Report בכיכובו של טום קרוז הפך למציאות באמצעות טכנולוגיית RealSense 3D".
 
המשתמשים במחשבים עם טכנולוגיית RealSense יוכלו לשחק במשחקים ולהפעיל את המחשב באמצעות מחוות גוף, למדוד עצמים בלחיצת כפתור, לייצר אווטרים מושלמים ועוד. כך למשל במטבח, אפשר להפעיל את המחשב באמצעות פקודות קול ומחוות כשהידיים מלוכלכות".
 
המחשבים החדשים עם Intel RealSense 3D שיחלו להימכר כעת בישראל:
 
ASUS
ASUS היא הראשונה להשיק בישראל (השיקה היום) מחשבים הכוללים את מצלמת Intel RealSense 3D. בשלב ראשון היא מציעה 2 דגמי עילית:
 
הדגם הראשון הוא דגם ASUS G771, מסדרת הגיימינג ASUS ROG. המחשב יאפשר למשתמשים ליהנות מחוויית משחקים חדשה, הודות ליכולות הצילום בתלת-מימד וליכולות זיהוי מחוות גוף, תנועות ידיים וחפצים ושילובם בתוך המשחק. מחיר: החל מ-7,320 ₪.
 
הדגם השני, ASUS N551, מסדרת המולטימדיה של החברה, יציע, נוסף ליכולות הבידור המוכרות, גם חווית שימוש חדשה למעצבים מקצועיים וחובבים כאחד, ויאפשר סריקת חפצים בתלת-מימד והדפסתם כמודלים באיכות גבוהה במיוחד. מחיר: החל מ-5,892 ש"ח.
 
HP
HP תמכור בארץ החל מחודש ספטמבר 2015 את HP Sprout, במחיר מתחיל ב- 2,500 דולריש. HP Sprout הוא מחשב בפורמט All in One, המאפשר למשתמש לשלב את העולם המוחשי עם העולם הווירטואלי, בעזרת מקרן המכיל את מצלמת Intel RealSense 3D, ניתן לסרוק אובייקטים בדו ממד ותלת ממד ולהציגם באופן מיידי על משטח העבודה. מחשב ה-Sprout מיועד בעיקר לשימושי אדריכלים, מהנדסים ומעצבים.
 
עבור המשתמש הפרטי, הגיימר וחובב הטכנולוגיה שילבה HP את RealSense 3D בסדרת המחשבים HP Envy. סדרה זו כוללת מחשבים ניידים מעוצבים, תצורה חזקה במיוחד (מעבדי אינטל דור חמישי) ומסכי מגע ברזולוציית Full HD. מחשב זה יהיה זמין לרכישה החל מ-1,325 דולרים.
 
Lenovo
לנובו תשחרר לשוק הישראלי באוגוסט 2015 מספר דגמים חדשים, שבהם משולבת מצלמת ה-Intel RealSense 3D. הראשון הוא ה-Lenovo Z51 המציע מרכז מולטימדיה ביתי בשילוב תחנת עבודה רבת עוצמה, תצוגת FHD ומערכת הקול Dolby Home Theater Surround Sound. מצלמת התלת-מימד ב-Z51 כולל חיישן עומק וצבע ברזולוציה של 1080p, שמאפשר חוויית שימוש ושיחות וידאו משופרת. מחיר: 990 דולרים,.
 
דגמים נוספים של לנובו שיגיעו לשוק באוקטובר-נובמבר 2015 הם:
ה-Yoga500 הרב מצבי, יורש סדרת ה-Flex, שפונה למשתמש הפרטי. מחיר: 990 דולרים.
ה-15ThinkPad Yoga, נייד המיועד למגזר העסקי, שמשלב בין העוצמה של ה-Think והעיצוב והגמישות של היוגה ומעבר לשאר יכולותיו מאפשר למשתמש לסרוק עצמים ולהדפיסם בתלת-מימד. מחיר: 1.200 דולרים.
ה-E550 מסדרת ThinkPad E המיועדת לעסקים קטנים ובינונים המחפשים מחשב איכותי מבית לנובו הכולל יכולות שרידות גבוהות. מחיר: 750 דולרים.
 
DELL
דל תשווק מחשבים בעלי עיצוב ייחודי ומעבדים מתקדמים וחזקים במיוחד, שיאפשרו חוויית משתמש אופטימלית ומסכי מגע ברזולוציית Full HD. המוצרים צפויים להיות זמינים לרכישה לקראת סוף 2015.
 
דגמים נוספים עם טכנולוגיית RealSenseכאן.
 
התנסות בטכנולוגיה החדשה
 
 



 
 
Bookmark and Share