Telecom News - 11 סטארטאפים סיימו את האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס ו-7 גייסו השקעה

11 סטארטאפים סיימו את האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס ו-7 גייסו השקעה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> 11 סטארטאפים סיימו את האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס ו-7 גייסו השקעה
11 סטארטאפים סיימו את האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס ו-7 כבר גייסו השקעה
מאת: מערכת Telecom News, 30.6.15, 11:02צחי וייספלד
 
האקסלרטור השיק לראשונה תכנית בוגרים, שבמסגרתה תציע מיקרוסופט ליזמים גישה לחברות מהגדולות בעולם - לקוחותיה ושותפיה. בקרוב תחל ההרשמה למחזור 7 של האקסלרטור.

עדכון 4.7.15, 15:00: החלה ההרשמה למחזור מס' 7.
 
11 חברות סיימו אמש את האקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל. בוגרות האקסלרטור הציגו את פיתוחיהן ב-Demo Day בפני מאות מנהלים ומשקיעים ממגזר ההייטק מישראל ומהעולם. האירוע התקיים במעמד צחי וייספלד, (בתמונה למעלה), מנהל תכנית האקסלרטורים העולמית של מיקרוסופט, חנן לביא, מנהל האקסלרטור של מיקרוסופט וונצ'רס בישראל ויורם יעקובי (בתמונה משמאל), מנהל מרכז הפיתוח.
 
כ-330 חברות מישראל ומ-23 מדינות הגישו מועמדות למחזור השישי וביניהן חברות מהמזרח הרחוק, אירופה, אמריקה ואפריקה. מתוכן יורם יעקובינבחרו 11 חברות מתחומים כמו: מסחר אלקטרוני, שיווק, פיננסים, אבטחת סייבר, אגרי-טק, השמת עובדים ותיירות.
 
למחזור הנוכחי נבחרו חברות בשלב בוגר יותר במחזור החיים, בעלות טכנולוגיה מוכחת ומעמד בשוק. ההשתתפות באקסלרטור נועדה לסייע להן לממש את הפוטנציאל ולהאיץ את קצב הגידול ואת מצבת הלקוחות והפריסה העולמית. לאור זאת תכני התכנית עברו שינוי והתמקדו במחזור הנוכחי בנושאים כמו: פיתוח עסקי, שיקולים אסטרטגיים במעבר לחו"ל, שיווק למתקדמים, מיצוב והיבטים משפטיים לחברות בשלבי צמיחה. בהתאם לאופי הבוגר של החברות, כל סטארטאפ קיבל תכנית מותאמת ותפורה לצרכיו ולשלב, שבו הוא נמצא.
 
במחזור הנוכחי השיקה מיקרוסופט ונצ'רס לראשונה תכנית בוגרים, שתלווה את היזמים בשנים הבאות ותספק להם ערך מוסף נוסף ומתמשך. במסגרתה היא תציע ליזמים גישה לחברות מהגדולות בעולם - לקוחות מיקרוסופט ושותפיה. בנוסף, היא תספק ליזמים ייעוץ ותמיכה להצלחתם בשלבים קריטיים של פעילותם. ולבסוף, היזמים ייהנו מנטוורקינג עם מאות יזמים בוגרי האקסלרטורים של מיקרוסופט ונצ'רס ברחבי העולם.    
 
אחוזי גיוס ההון באקסלטור של מיקרוסופט ונצ'רס בישראל הם מהגבוהים בעולם: מיום פתיחת המחזור הנוכחי ועד סיומו הצליחו כבר 7 מתוך 11 החברות לגייס או לקבל הצעות השקעה. ב-6 המחזורים הראשונים של האקסלרטור בישראל השתתפו 70 חברות: כ-80% מהן גייסו הון בסך כולל של 90 מיליוני דולרים. כמו כן, 3 חברות בוגרות התכנית כבר עשו אקזיט: Kitlocate, שנמכרה ל-Yandex , ,Appixia שנמכרה ל-Wix  ו-,Conferplace שנמכרה ל-Meda Group.
 
חנן לביא, (בתמונה משמאל): "המחזור הנוכחי התאפיין בחברות בשלב בשל יותר, שלהן הותאמה תכנית אישית והוצעה גישה ללקוחותחנן לביא ולשותפות שלנו בעולם. כעת, בסוף המחזור, אנו רואים חברות, שעשו זינוק מרשים מאז תחילת התכנית והצליחו לגייס לא רק הון אלא גם לקוחות מהחברות הגדולות בעולם".

בקרוב תחל ההרשמה למחזור השביעי של האקסלרטור. המחזור הזה לא יוקדש לנושא ספציפי, אבל יצטרפו אליו כשותפות מספר חברות גלובליות ומקומיות כדי לאפשר לסטארטאפים גישה להזדמנויות עסקיות נוספות כחלק מהתכנית. בין החברות:

BD ופייזר בתחום הבריאות והמדיקל,
בנק הפועלים ופועלים הייטק בפינטק,
Cockpit מבית אל על בתחום התעופה והתיירות,
מלאנוקס טכנולוגיות בתחום מוצרי תקשורת מהירה בתוכנה/חומרה למרכזי מיחשוב ואיחסון,
hub:raum, החממה של דויטשה טלקום במוצרים ושירותים לתחום הטלקום.

סטארטאפים המתמחים בתחומים הללו, שייבחרו למחזור, יזכו למנטורינג מהחברות השותפות, יוכלו לקבל השקעה של 25,000 דולרים ולהשיק ניסויי בטא באתרי החברות השותפות. כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה עם  Cockpit, אל על תעניק כרטיסי טיסה לסטארטאפים לצורך הגשמת יעדיהם העסקיים בחו"ל.
 
הסטארטאפים שהשתתפו באקסלרטור: 
Highr- שירות המאפשר לאנשים לשדרג את מקום העבודה שלהם בצורה פשוטה וללא לקיחת סיכון.
GetJob- מציעה פתרון מחבר בין מחפשי עבודה לא מקצועיים לעסקים בסביבתם.
Udobu- מערכת תימחור חכמה עבור עולם כרטיסי הבידור והספורט.
Personalics- מאפשר לאתרי מסחר אלקטרוני להגיע ולדבר עם כל לקוח עם המסר הנכון, בזמן הנכון ובערוץ הנכון, באופן אוטומטי ודינאמי.
DOV-E- טכנולוגיית קישוריות אולטרה סונית המאפשרת גם תשלום וגם שליחת קופונים בכל מכשיר נייד ובכל נקודת מכירה או נקודת פרסום.
Fringefy- מפתחת מנוע חיפוש למכשירים ניידים ולבישים, שעוזר לאנשים לגלות תוכן ושירותים דיגיטליים בסביבה האורבנית ע"י שימוש בזיהוי תמונה.
Bontact- פלטפורמת תקשורת חכמה, רב ערוצית, שמאיצה תהליכי מכירה באמצעות אינטראקציות בזמן אמת בין בעלי אתרים וגולשים.
Skyformation- מספקת פתרון, שאינו חודרני לחברות המעוניינות לגלות ולהגן על המידע שלהן ביישומי ענן.
Taranis Visual- מערכת ניהול סיכוני מזג אויר לחקלאות.
Covercy- מערכת להעברות מטבע בינלאומיות בעמלות נמוכות.
CommonSense Robotics- מערכת להפצת משלוחים של מוצרי מכולת תוך שעה מרגע ההזמנה בעלויות מופחתות.

קרדיט צילום 2 תמונות עליונות: אורי חבושי.
 
אקסלרטור
.  



 
 
Bookmark and Share