Telecom News - PayPal מגייסת 50 עובדים לאבטחת מידע, פיתוח אפליקציות וניהול סיכונים

PayPal מגייסת 50 עובדים לאבטחת מידע, פיתוח אפליקציות וניהול סיכונים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> PayPal מגייסת 50 עובדים לאבטחת מידע, פיתוח אפליקציות וניהול סיכונים
PayPal מגייסת 50 עובדים לאבטחת מידע, פיתוח אפליקציות וניהול סיכונים
מאת: מערכת Telecom News, 5.7.15, 14:25גיוס

החברה מגייסת עובדים למרכזי הפיתוח שלה בארץ. מהלך זה יגדיל את מספר העובדים במרכזי הפיתוח בכ-30%.
 
PayPal הודיעה היום על הרחבת פעילות הפיתוח בישראל ועל גיוסם של כ- 50 עובדים למרכזי הפיתוח שלה בארץ. המרכזים מתמקדים בפיתוח בתחום ניהול הסיכונים ומניעת ההונאות, בתחום פיתוח האפליקציות ובתחום אבטחת המידע. מהלך זה יגדיל את מספר העובדים במרכזי הפיתוח בכ-30%.
 
מרכזי הפיתוח של PayPal בישראל ממוקמים בבבאר שבע ובתל אביב ומונים כ-160 עובדים סה"כ. מרכז הפיתוח בבאר שבע, שממוקם בפארק הסייבר, מתמקד באבטחת מידע והוקם לאחר השלמתה של רכישת חברת הסייבר CyActive בחודש מרץ השנה.
 
בתל אביב קיימים שני תחומי פעילות, האחד היוא המרכז העולמי למחקר ופיתוח בתחום ניהול הסיכונים של PayPal, שהוקם לאחר השלמת רכישתה של חברת Fraud Science ב-2008. התחום השני מתמקד בפיתוח מוצרים לחוויית משתמש, לרבות פיתוח האפליקציה הסלולארית של PayPal לאייפון ואנדרואיד.
 
מגוון המשרות המוצעות כולל  מהנדסי פיתוח ותוכנה, מנהלי מוצר, אנשי Data Science ואנליסטים/אלגוריתמיקאים עם ניסיון/יכולת עבודה ב-Big-Data, ומיועד למועמדים בעלי ניסיון רלוונטי ו/או מצטיינים בתחומם יוצאי יחידות טכנולוגיות ומודיעיניות מצה"ל.
 
מתן פרנס, סגן נשיא במערך הסיכונים בחברת PayPal העולמית ומנכ"ל PayPal ישראל: "תפקידה החשוב ביותר של PayPal הוא שמירה על כספם וביטחונם של מיליוני לקוחות ברחבי העולם. לשם כך, אנו ממקדים את מרב המאמצים במציאת דרכים להפיכת המערכות שלנו לבטוחות עוד יותר, ע"י פיתוח טכנולוגיות מתקדמות ביותר. מהלך הגיוס למרכזי הפיתוח יתמוך בהרחבת הפעילות לתחומים נוספים (לדוגמא, פיתוח כלים מתקדמים לקביעת זכאות לקבלת אשראי מ-PayPal) ובחיזוק פעילותם הקיימת של מרכזי המו"פ  בתל אביב ובבאר שבע, כדי להגן על הלקוחות בצורה טובה יותר ולאפשר ביצוע תשלומים בצורה נוחה יותר".
 
מידע נוסףבאתר PayPal ישראל.
 
PAYPAL



 
 
Bookmark and Share