Telecom News - GetEat-אפליקציה בחינם מבוססת מיקום למסעדות, אוכל ומשלוחים

GetEat-אפליקציה בחינם מבוססת מיקום למסעדות, אוכל ומשלוחים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> GetEat-אפליקציה בחינם מבוססת מיקום למסעדות, אוכל ומשלוחים
מאת: מערכת Telecom News
12/07/15,  14:14
מטרת / הייעוד של התוכנה: אפליקציית אוכל, מסעדות ומשלוחים. לאחר גיוס של כמיליון דולרים והשלמת פיילוט עם 150 מסעדות בארץ יוצאת החברה לסבב גיוס נוסף. השקה ב-13-14 ביולי 2015.
שם התוכנה: לאנדרואיד: GetEat. לאייפון: GetEat מסעדות restaurants, אוכל, משלוחים
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, איפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מביאה למשתמש את עולם הקולינריה. היא מאפשרת למשתמשים ליהנות ממבצעים בכל המסעדות הקרובות אליהם. כל מה שצריך לעשות הוא "שמור לי מנה" והמנה שבמבצע כבר מוזמנת במסעדה שבוחרים. כמובן שניתן לעיין בתפריט המסעדה בצורה נוחה ופשוטה, להזמין מקום (גם ללא קשר למבצע) ולקבל הטבות נוספות. האפליקציה מאפשרת השתתפות ב"מכרזים" על מנות, ובכך מעניקה לכל משתמש את היכולת לשלם הרבה פחות על הארוחה, שהוא הזמין ולאכול ב"מחיר חברתי".

האפליקציה היא למעשה פלטפורמה פרסומית המאפשרת לבעלי מסעדות לייצר קמפיין מיידי, לקהל יעד ממוקד, שמפולח בעזרת אלגוריתם מיוחד, שפיתחו מהנדסי האפליקציה. אחד מהחידושים הנוספים של האפליקציה הוא, ששפים ובעלי מסעדות יוכלו  לצלם באמצעות הסמארטפון שלהם את המנה, שכרגע הכינו, ולהעלות אותה אונליין ללקוחותיהם, תחת הרעיון What you see, is what you get

150 מסעדות הצטרפו לאפליקציה, שהשלימה החודש פיילוט ראשוני באזור המרכז, ובהנהלת החברה התוכניות כבר מוכנות ליציאה לשווקי אירופה וארה"ב, תוך הגדלת הפעילות העסקית בישראל.

במסגרת ההשקה, שתתקיים בימי שלישי ורביעי (ה-14,15 ליולי 2015), תעניק האפליקציה למשתמשים בה מגוון מנות עיקריות במסעדות מובילות באזור המרכז בעלות של 8 ש"ח.
הסועדים יוכלו להזמין מקום באמצעות האפליקציה ולאכול מנה עיקרית במגוון מסעדות באזור המרכז בין השעות 17:00 עד 20:00 בערב.

בין המסעדות המשתתפות:
מאצ'ו מאצ'ו (סניפי בוגרשוב ודיזינגוף בת"א),
נאו סושי בגבעתיים,
מיט פאק בדיזינגוף ת"א,
פיצה 179 ברמת גן,
מסעדת ויסלה בגדרה,
פלאפל גבאי (סניפי בוגרשוב ודיזינגוף בת"א). 


מסף GetEat
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share