Telecom News - רונית רונן - קרפול מונתה למשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל

רונית רונן - קרפול מונתה למשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל

דף הבית >> מינויים >> רונית רונן - קרפול מונתה למשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל
רונית רונן - קרפול מונתה למשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 12.7.15, 20:16רונית רונן-קרפול
 
במקביל היא מונתה לתפקיד מנהלת תחום הגיוון התעסוקתי (Diversity&Inclusion) בסאנדיסק העולמית.
 
רונית רונן - קרפול, סמנכ"לית משאבי האנוש של סאנדיסק ישראל, אירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA) לפתרונות אחסון פלאש, מונתה לתפקיד מנהלת תחום הגיוון התעסוקתי (Diversity&Inclusion) בסאנדיסק העולמית. במקביל היא מונתה למשנה למנכ"ל סאנדיסק ישראל. החברה מעסיקה בארץ מעל 600 עובדים ב-3 אתרי סאנדיסק בכפר סבא, עומר ותפן.
 
במסגרת תפקידה החדש ומעבר לאחריותה הנוכחית על ניהול תחום משאבי האנוש ב-EMEA, תנהל רונן - קרפול את מהלכי החברה ותתווה את מדיניותה ביותר מ-20 מדינות, בתחום הגיוון התעסוקתי וההכלה.
 
בתפקידיה הקודמים בסאנדיסק ניהלה רונן - קרפול צוות של מנהלי משאבי אנוש ביחידות גלובליות שונות בתחום העסקי ובתחום ההנדסה. קודם הגעתה לסאנדיסק, ניהלה צוות של מנהלי משאבי אנוש ותמכה ביחידות עסקיות גלובליות שונות בחברת אמדוקס.
 
רונן - קרפול היא בעלת תואר שני במגמה לפסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת בר-אילן.
 
רונן - קרפול: "שורשיה של סאנדיסק טמונים בגיוון. היא נוסדה ע"י 3 מהגרים מישראל, הודו וסין. לאורך השנים הוכיחה החברה, שעם כל השוני בתרבות וברקע, חיבור הכוחות ושיתוף הפעולה הוא שאיפשר לבנות את הפתרונות, שנמצאים כיום בכמעט כל מוצר אלקטרוני. הבנו כבר מזמן, שהגיוון והשונות וקבלתם, בשילוב על ראש פתוח כלפי רעיונות של אחרים, מביאים לראייה נכונה יותר ולפתרונות טובים יותר".   

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share