Telecom News - דוברי הצרפתית בישראל אוהבים את תל-אביב. הושק אתר חדש עבורם

דוברי הצרפתית בישראל אוהבים את תל-אביב. הושק אתר חדש עבורם

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> דוברי הצרפתית בישראל אוהבים את תל-אביב. הושק אתר חדש עבורם
אמש (16.7.15) הושק ברוב פאר אתר חדש לקהילה ההולכת וגדלה של דוברי צרפתית בישראל (העלייה מצרפת וגם התיירות ממנה התגברו בשנה האחרונה, מטעמים ברורים), קהילה, שמתברר, שהיא מאוד אוהבת את תל אביב וסגנון החיים בה מתאים לציבור הזה.
מאת: אבי וייס, 17.7.15, 08:00עמנואל שוואב

על גג מלון Lilly & Bloom (ברחוב לילנבלום בת"א), הושק אמש בשעות הערב המאוחרות, בנוכחות מאות רבות של דוברי צרפתית (ועברית...) האתר Happy In Tel Aviv, שנבנה בצרפתית ובאנגלית. במקביל הושק עמוד הפייסבוק של היוזמה וערוץ יוטיוב.

היזם הוא עמנואל שוואב, (בתמונה משמאל), שעלה לארץ (איך לא) מצרפת והחליט לחבר בין הקהילה דוברת הצרפתית בארץ (לרבות עבור התיירות הצרפתית, שמגיעה בהמוניה כל קיץ לישראל), לבין העיר תל אביב על כל גווניה. 

עמנואל שוואב: "קהילת Happy in Tel Aviv ממשיכה לצמוח! לאחר שהענקנו לקהל העוקבים שלנו [בשלב ההרצה דרך דף הפייסבוק], פרספקטיבה חדשה על העיר תל אביב, אני נרגש באירוע השקת האתר החדש מבית Happy in Tel Aviv המוקדש כל כולו לחיי התרבות, הפנאי והלייף סטייל של תל אביב.

אנו עושים זאת על גג מלון הבוטיק החדש ׳לילי אנד בלום׳. שמלא באווירה, אנרגיה ונוף אורבני עוצר הנשימה, בליווי אורות השקיעה הנוצצים המשתקפים מחלונות המגדלים הסובבים של עירנו האהובה. במהלך הערב אנו חושפים את האתר החדש למול כולם, כאשר במהלך חשיפתו ציבור הגולשים מגלה כלי חדשני, שנבנה ועוצב בסטדנרטים חדשים ומוקדש כל כולו לאוהבי העיר הלבנה, תל אביב!".
 
השקת האתר לאוהבי תל-אביב



 
 
Bookmark and Share