Telecom News - מערכת הפעלה "חלונות 10" שוחררה להורדה בחינם

מערכת הפעלה "חלונות 10" שוחררה להורדה בחינם

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מערכת הפעלה "חלונות 10" שוחררה להורדה בחינם
מערכת הפעלה "חלונות 10" שוחררה להורדה בחינם
מאת: מערכת Telecom News, 29.7.15, 10:44חלונות 10

החל מהיום (29.7.15) מערכת ההפעלה "חלונות 10" זמינה להורדה לכולם בחינם בשפה העברית. מומלץ לא למהר להוריד אלא לחכות עד שיהיה עדכון אוטומטי ולא להוריד בקבצי ISO.

מהיום ניתן להוריד את מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט: "חלונות 10", ששוחררה הבוקר לציבור ע"י מיקרוסופט, גם בישראל וגם בשפה העברית עם תמיכה מלאה בעברית.

השדרוג בחינם (לעד) ל"חלונות 10" הוא לכל מי שיש ברשותו "חלונות 7" ו"חלונות 8 ו-8.1" (רק גרסאות חוקיות של התוכנה). במערכת החדשה יש גרסאות חינמיות של אופיס ועוד כלים חינמיים רבים.
 
המטרה של מיקרוסופט: ללכוד כמה שיותר לקוחות אצלה. זו בהחלט הזדמנות חד-פעמית וכדאית, שתהיה בתוקף היום למשך שנה להורדה. כאמור, "חלונות 10" תישאר אצל הלקוחות בחינם גם אחרי השנה הזו.
 
אולם, לא ניתן לשדרג ל"חלונות 10" אם המחשב הנייח או הנייד הוא ישן. כ"כ, חלק מהפונקציות החדשות והמלהיבות ב"חלונות 10" דוגמת: "העוזר האישי- קורטנה", ממשק המשתמש החדש (כולל תמיכה במסך מגע), "מערכות האבטחה, הגיבוי וההתאוששות, מערכת העיבוד הגרפי על בסיס DirectX 12 דפדפן חדש בשם Edge התומך בעט מגע וכתיבה או איור של שרטוטים על גבי עמוד האינטרנט ועוד, תלויים בחומרה מתקדמת במחשב.
 
למעשה, רוב האפליקציות והפונקציות המתקדמות ב"חלונות10 " לא תפעלנה על חומרה ישנה. כך, ששדרוג החומרה (וגם תשתיות התקשורת) הוא פעולה נדרשת, כדי שניתן יהיה לעבור לעולם החדש של "חלונות 10" בענן של מיקרוסופט.
 
מי שרוצה להתקדם ל"חלונות 10" ויש לו מערכת הפעלה ישנה מומלץ לשדרג כעת ל"חלונות 7" במחיר די אקטרקטיבי ולהיות זכאי לשדרוג ל"חלונות 10".

מערכת "חלונות 10" תהיה כנראה מערכת ההפעלה האחרונה של מיקרוסופט. שכן, בעתיד כל השדרוגים של מערכות התוכנה של מיקרוסופט יבוצעו בענן ולא על המחשב של המשתמש, שתמיד יהיה אצלו "חלונות 10". 

לטענת מיקרוסופט, חלונות 10 תהיה מאובטחת יותר. עפ"י המפרט של "חלונות 10", בהחלט יש להכרזה הזו כיסוי. לכן, גם מנקודת ראות של הגנה על מערכות התוכנה והמחשוב, "חלונות 10" היא פתרון אטרקטיבי.
 
מומלץ לחכות להורדה של העדכון האוטומטי. העדכון האוטומטי למי שנרשם או שקיבל הודעה אוטומטית למערכת ההפעלה שלו, צפוי בקרוב. לכשיגיע נעדכן. מומלץ (למי שלא קיבל הודעה אוטומטית) להירשם באתר החברה לעדכון.

להורדה (רישום לעדכון אוטומטי)  - כאן.

סקירה נרחבת יותר ומידע על השירותים הנוספים גם כחלק מ"חלונות 10" בכתבה: שירותי ענן מיקרוסופט לעסקים - איזה שירותים לבחור בנוסף ל"חלונות 10"? - כאן.

עדכון 2.8.15: במהלך חודש אוגוסט יקבלו הנרשמים בארץ הודעה על אפשרות העדכון האוטומטי.
עדכון 4.8.15: ישראלים רבים כבר קבלו את העדכון האוטומטי.

 
חלונות 10



 
 
Bookmark and Share