Telecom News - חב' ההשקעות דיגראטי משקיעה במאיץ הישראלי Elevator כ-3 מיליון דולרים

חב' ההשקעות דיגראטי משקיעה במאיץ הישראלי Elevator כ-3 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> חב' ההשקעות דיגראטי משקיעה במאיץ הישראלי Elevator כ-3 מיליון דולרים
חברת ההשקעות דיגראטי משקיעה במאיץ הישראלי Elevator כ-3 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 20.9.15, 21:35השקעה
 
המטרה: הקמת מיזם טכנולוגיה פיננסית אירופאי -ישראלי.
 
בית ההשקעות האירופאי דיגראטי Digerati עם קרנות פיננסיות נוספות וביניהן חברות של משפחות אברמוביץ' ואגנלי Agnelli באירופה, השקיע במאיץ החברות הישראלי Elevator ומסייע בסבב השקעות אסטרטגי. ההשקעה נאמדת ב-3 מיליון דולרים.
 
מטרת ההשקעה היא ליצור שותפות, שתמנף את פעולותיו של Elevator בעולמות הסטארטאפ הישראלי בעזרת רשת העסקים של דיגראטי באירופה. Elevator ודיגראטי עומדים להקים בארץ מיזם טכנולוגיה פיננסית, שישקיע בחברות מקומיות ויאיץ את צמיחתן לקראת השתלבות בשוק האירופי.
 
דיגראטי נמצאת בבעלות משפחת סיידלר האוסטרו/שוויצרית. מטה החברה שלה הוא בשוויץ עם סניפים בלונדון ולוקסמבורג. המייסד והמנכ"ל הוא מרטין סיידלר. תיק ההשקעות של החברה כולל את אפליקציית הבנקאות הניידת Centralway Numbrs ואת חברת התוכנה הציבורית לשירותים בנקאים אינטרנטיים B+S Banksysteme AG XETRA. חברה זו משרתת יותר מ-2,000 לקוחות בנקאיים מוסדיים בהם HSBC, בנק Santander ודויטשה בנק.
 
השקעה הראשונה של דיגראטי בשוק הישראלי מתואמת ע"י ד"ר בועז ברק, שמשמש יועץ ליזם מרטין סיידלר.
 
Elevator, שהוקמה ב-2011 ולה משרדים בתל אביב ובניו יורק, מתמקדת בהשקעה בחברות בשלבי פיתוח ראשוניים (Early stage), שעוסקות בקידום טכנולוגיות פיננסיות, תקשורת ובריאות תוך כדי מעורבות מעשית בבניית החברות. בין השקעותיה Moburst, אחת מסוכנויות השיווק בסלולר, שנמצאת בצמיחה מהירה בישראל ו-Percepto, שהיא פלטפורמת ראייה ממוחשבת המיועדת להנחיית מזל"טים, שהשלימה עתה סיבוב גיוס הון בהובלת המנכ"ל הקודם של טיים וורנר, ריצ'רד פרסונס ואיש העסקים האמריקני מארק קיובאן
 
תום ברונפלד, מייסד  ומנכ"ל משותף ב-Elevator: "ההשקעה והשותפות עם דיגראטי לצד הרשת הגלובלית והניסיון של מרטין סיידלר בעולם הפינטק מאפשרים לנו  להאיץ תהליכים עסקיים כדי לעמוד בביקוש העולמי לפיתוחים פיננסים. אנו נרגשים מעצם ההשקעה ומההצטרפות לקבוצת עילית זו הפועלת בעולם הפינטק באירופה, ישראל וארה"ב". 
 
מרטין סיידלר: "לאחר שבחנתי את השוק הישראלי הגעתי למסקנה, שיש כאן פוטנציאל הממתין למימוש בשיתוף פעולה בין טכנולוגיה ישראלית לעסקים אירופים. הפוטנציאל הזה עומד במרכז החזון והאסטרטגיה המשותפים ל-Elevator ודיגראטי. אני מצפה למנף את Elevator כפלטפורמה, שתביא את החדשנות הנובעת מישראל לשוק האירופי".
 
 
 

 
 
.
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share