Telecom News - הסטארטאפ הישראלי טרידיון (Teridion) השלים סבב גיוס של 20 מיליון דולרים

הסטארטאפ הישראלי טרידיון (Teridion) השלים סבב גיוס של 20 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי טרידיון (Teridion) השלים סבב גיוס של 20 מיליון דולרים
הסטארטאפ הישראלי טרידיון (Teridion) השלים סבב גיוס של 20 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 30.9.15, 22:44גיוס
 
הסטארטאפ עוסק בהאצת רשת האינטרנט. הגיוס היה בהובלת קרןJVP , קרן מאגמה ו-Singtel Innov8 ומיועד להאצת הטמעת פלטפורמת הנטוורקינג המתקדמת, מבוססת הענן, שפיתחה  טרידיון, בעולם.
 
טרידיון (Teridion), חברת הזנק נטוורקינג מבוססת ענן, שמספקת חוויית אינטרנט מהירה, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס בהיקף של 20 מיליון דולרים בהובלת הקרנות הישראליות JVP, מאגמה, ו-Singtel Innov8. מאגמה ו-JVP היו הקרנות הראשונות, שהשקיעו בחברה, עוד ב-2014.

טרידיון הוקמה ב-2013 והחלה את דרכה בחממת  JVP בירושלים. מרכז הפיתוח של החברה ממוקם בישראל. מטה החברה שוכן בסן פרנסיסקו.

בתוך כך, הכריזה היום טרידיון על זמינות כוללת של המוצר החדש שפיתחה - ה-Global Cloud Network, שמספק ביצועים משופרים של עד פי 20 לתוכן אינטרנטי בצורה דו-כיוונית (גם הורדה וגם העלאה).

הפתרון, שפיתחה טרידיון, נמצא כעת בשימוש במעל 15 חברות, שעושות שימוש באפליקציות ושירותים הידועים כ"זללני" רוחב הפס הגדולים ביותר, ובכלל זה חברות אירוח (Hosting) ושיתוף קבצים, מדיה עשירה ופרסום.

כעת, כשמוצר הדגל שלה הפך זמין לכלל הלקוחות, בכוונת החברה להאיץ את אסטרטגיית ההגעה לשוק והגדלת מספר העובדים בארה"ב ובמדינות אחרות.

אלעד רווה, (בתמונה שמאל), מאלעד רווהייסד ומנכ"ל טרידיון: "האינטרנט הוא כלי רב עוצמה, אבל עד היום נאבקנו כדי למצות את יכולותיו במלואן. כולנו עדיין נופלים קורבן לעיתים קרובות לזמני תגובה ארוכים ולחיבורים לא יציבים.  אנו מנפצים את הגבולות הללו ומספקים למשתמשים חוויית אינטרנט חלקה – ללא קשר למיקומם, למכשיר, שבו הם משתמשים, או לאפליקציה, שעליה הם עובדים. המטרה שלנו היא לאפשר ללקוחות, חברות המספקות תוכן, חווית שימוש מעולה עבור לקוחותיהם. סבב הגיוס הנוכחי לצד הזמינות הכוללת של המוצר שלנו הם צעדים חשובים בכיוון הזה".

השירותים והאפליקציות כיום מתמודדים עם אתגר משמעותי - העברת תוכן למשתמשים במהירויות חסרות תקדים מבלי לפגוע באיכות ובאמינות השירות. ככל שהטכנולוגיות הללו הולכות ונעשות מתקדמות יותר, אפקטיביות העברת תוכן מסורתית ושל גישות לאופטימיזציית WAN הולכת ופוחתת. 

הטכנולוגיה של טרידיון פותרת בעיה זו ומספקת חוויית אינטרנט בעלת ביצועים מעולים, שמיועדת לאפליקציות חדשות המגיעות לשוק מדי יום ודורשות העברה בזמן אמת ודינמיות רבה. הטמעות ראשונות בקרב לקוחות החברה הראו שיפור בביצועי האינטרנט ברמה של עד פי 20 בהורדה ובהעלאה. הפתרון מסייע לעסקים להגיע לרמות חדשות של מעורבות מצד לקוחות (Engagement) ושימור לקוחות (Retention), דבר המגדיל את ההכנסות.

טרידיון מסוגלת להשיג את רמות המהירות והאמינות הללו על תשתית SoftLayer מ-IBM Cloud. באמצעות ה-IBM Global Entrepreneur Program, האקוסיסטם לסטארטאפים של IBM Cloud, טרידיון זכתה במנטורינג, תמיכה, ותשתית SoftLayer חינם, דרך מסלול  Catalyst של התוכנית.
 
סנדי קרטר, מנכ"ל סביבת הענן והמפתחים ביבמ: "באמצעות תמיכה בסטארטאפים כמו טרידיון, IBM ממשיכה לחזק את מחויבותה לספק ליזמים את המנטורינג ואת טכנולוגיית הענן שלהם הם זקוקים, כדי להביא לשוק במהירות את הטכנולוגיות של הדור הבא. "מכיוון שהתשתית של IBM Cloud גמישה, אמינה ופרוסה בכל העולם, היא מהווה בסיס מעולה עבור טרידיון, שמנהלת תנועה בהיקף עצום, כדי לספק חוויית אינטרנט בעלת זמני תגובה קצרים למשתמשי קצה בכל העולם".

הטכנולוגיה של טרידיון, מאפשרת האצה דו כיוונית של האינטרנט וכוללת סל רחב של פתרונות:
  • ה-Global Cloud Network  של טרידיון - המביאה לענן ניתוב חכם.  אלגוריתמים קנייניים ומערכת הניהול של טרידיון  Teridion Management System   כמו גם  Teridion Measurement Agents מספקים מפת "פקקים" של האינטרנט בזמן אמת לצורך מציאת המסלול הטוב ביותר הקיים, תוך לקיחה בחשבון של רוחב פס, מהירות ומיקום גיאוגרפי.
  • ביצועים טובים, עיכוב מינימלי - שיפורים בביצועי האינטרנט של עד פי 20, דבר המאפשר למשתמשים לשקול מחדש את האפשרויות העומדות בפניהם באינטרנט.
  • גמישות - נתבי הענן של טרידיון Teridion Cloud Routers מיוצרים לפי דרישה, מספקים סקלביליות ומאפשרים למשתמשים לשלם רק על פי המשאבים, שהם צורכים. הפיתרון תואם את הטכנולוגיות של ספקי הענן הגדולים ביותר בעולם, כדי להבטיח מהירות ואמינות בתעבורת האינטרנט, מבלי לדרוש מלקוחות להחליף את ספק שירותי הענן שלהם.
  • שיפור האבטחה - טרידיון אינה מטפלת בתוכן המשתמשים עצמו ומאפשרת אבטחה מוגברת באמצעות הצפנת SSL מקצה לקצה ללא termination או PROXY.
  • התחברות פשוטה - ללא חומרה או תוכנה להתקנה ובאמצעות הקצאה מהירה וקלה, ניתן לחבר לקוחות טיפוסיים של שירותי ענן לרשת תוך פחות משעה.
 
אינטרנט



 
 
Bookmark and Share