Telecom News - ברקליס בנק משיק אקסלרטור בארץ לסטארטאפים בתחומי הפינטק והסייבר

ברקליס בנק משיק אקסלרטור בארץ לסטארטאפים בתחומי הפינטק והסייבר

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> ברקליס בנק משיק אקסלרטור בארץ לסטארטאפים בתחומי הפינטק והסייבר
ברקליס בנק משיק תכנית אקסלרטור בארץ לסטארטאפים בתחומי הפינטק והסייבר
מאת: חיים חביב, 8.10.15, 07:30

עדכון מ-15.10.15 בתחתית הכתבה.אקסלרטור

'רייז' (Rise) היא קהילה גלובלית לחדשנות פינטק וסייבר, שתושק בת"א במרץ 2016. האקסלרטור יעניק ל-10 סטארטאפים, שמתמקדים בחדשנות בתחומי הפינטק ואבטחת הסייבר, הזדמנות להשתתף בנטוורקינג פעיל, חונכות ופיתוח, ואפשרות לבלות חלק מזמן התוכנית באתרים גלובליים של ברקליס אקסלרטור. הרישום בעיצומו.

לאחר השקה מוקדמת בניו יורק ביולי האחרון מגיע גם התור של ישראל: בנק ברקליס הכריז על כוונתו להשיק בארץ את 'רייז' -  רשת גלובלית של מתחמים פיזיים וקהילה וירטואלית המיועדת לסלול דרך לעיצוב הטכנולוגיה הפיננסית (פינטק) של העתיד. האתר החדש ייפתח בת"א במרץ 2016 ומבטא צעד נוסף בהתרחבות הקהילה בעקבות המרכזים, שכבר נפתחו בלונדון, בניו-יורק ובקייפ טאון.

ברקליס היא חברה בינלאומית עם היסטוריה של למעלה מ-300 שנה וניסיון עשיר בבנקאות, שמספקת שירותים פיננסיים ועוסקת בבנקאות אישית, כרטיסי אשראי, בנקאות תאגידית והשקעות בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם.

'רייז תל אביב' תהווה אכסניה פיזית לחברות חדשניות בתחום הפינטק והסייבר ותציע להן אקוסיסטם של עבודה בשיתוף פעולה, מרחב לאירועים ברמה בינלאומית וחדרי ישיבות. האתר החדש, ברחוב אחד העם בת"א (לשעבר מבנה הבורסה לניירות ערך) ישמש גם כמשכן לתכנית האקסלרטור הראשונה של ברקליס בישראל לסטארטאפים בתחום הפינטק והסייבר המשתרעת על פני 13 שבועות. 

תכנית המאיץ של ברקליס בתל אביב תעניק ל-10 חברות המתמקדות בחדשנות בתחום הפינטק ואבטחת הסייבר את ההזדמנות להשתתף בנטוורקינג פעיל, חונכות ופיתוח, עם האפשרות לבלות חלק מזמן התוכנית באתרים גלובליים אחרים של ברקליס אקסלרטור. 2 המחזורים הקודמים סיימו את התוכנית בלונדון, ומחזור עתידי פועל כרגע במסגרת התוכנית בניו יורק.

יזמים וסטארטאפים מכל העולם יכולים להירשם לתוכנית האקסלרטור של ברקליס בתל אביב באתר כאן. הרישום ייסגר ב-2.1.16, והתכנית תחל במרץ 2016. יום הדגמה חיצוני, שבו תוכלנה החברות להציג את החידושים שלהן בתחום הפינטק ואבטחת הסייבר, מתוכנן ליוני 2016.

דרק וייט, ראש חטיבת העיצוב והדיגיטל בברקליס: "בברקליס אנו מחבקים באופן אקטיבי את ההזדמנויות והמומחיות של האקוסיסטם  של הסטארטאפים. באמצעות 'רייז' ותכנית האקסלרטור שלנו אנו יכולים לסייע בתרגום הטכנולוגיות המתפתחות למה שיוכל להיות העתיד של השירותים הפיננסיים. אנו נרגשים מהסיכוי לקחת חלק בחממת החדשנות של תל אביב ולהתחבר לחלק מהממציאים הפעילים ביותר בעולם".

לן רוזן, מנכ"ל ברקליס ישראל: "אנו שמחים ונרגשים להשיק את 'רייז' בישראל. אנו מאוד ממוקדים בהזדמנויות הבנקאיות להשקעות בטכנולוגיה הישראלית ובאמצעות 'רייז' תהיה לנו הזדמנות למנף את מערכות היחסים והניסיון שלנו, לתרום לצמיחה של חברות פינטק וסייבר בשלב מוקדם ולהרחיב את האקוסיסטם של הטכנולוגיה הישראלית".

גרג רוג'רס, מנכ"ל טקסטרס: "התוכנית בתל אביב מייצגת עבורנו אבן דרך. היא לא רק יוצרת חיבור של ברקליס על פני 4 יבשות, אלא גם מהווה את ההשקה של טקסטארס בישראל. אנו שמחים להכריז על לירון רוז, יזם ומשקיע ישראלי כמנכ"ל".

עדכון 15.10.15, 17:10: הסטארטאפ הישראלי מכפר סבא Wave (שמו הקודם היה OGY) בתחום ה-blockchain חתם חוזה עם בנק ברקליס במסגרת האקסלרטור של ברקליס בניו יורק. הסטארטאפ השלים 13 שבועות באקסלרטור. בנק ברקליס חתם חוזה גם עם חברה נוספת בתחום זה - Chainalysis מניו יורק. להלן ההודעה על פעולותיה של Wave: 

The startup is focusing on supply chains, connecting carriers, banks, forwarders, traders and other parties through a peer-to-peer and completely decentralized network
The Wave solution offers an electronic, paperless shipping records service on the blockchain. Its application manages ownership of documents, eliminating disputes, forgeries, and unnecessary risks. In conjunction with Barclays’ Corporate Bank, the aim is to create a safer, faster and more advanced supply chain
 
אנשי הסטארטאפ הם:


Yair Sappir
יאיר ספיר

 






 


Or Garbash
אור גרבש










 
Gadi Ruschin
גדי רושין
 









 
הרישום לאקסלרטור של ברקליס בארץ בעיצומו!

אבטחת סייבר
 



 
 
Bookmark and Share