Telecom News - רן סנדרוביץ' מונה למנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל

רן סנדרוביץ' מונה למנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל

דף הבית >> מינויים >> רן סנדרוביץ' מונה למנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל
רן סנדרוביץ' מונה למנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 14.10.15, 14:25רן סנדרוביץ'
 
רן סנדרוביץ' מונה למנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל במקומו של גדי זינגר, שמילא את התפקיד ב-4 השנים האחרונות. זינגר ימשיך בתפקידו כסגן נשיא של אינטל העולמית בקבוצת הארכיטקטורה.

לאינטל ישראל יש 4 מרכזי פיתוח: הגדול והעיקרי בחיפה ועוד 3 ביקום, ירושלים ופתח תקווה. קבוצות הפיתוח של אינטל מונות מעל לכ-5,000 איש. במרכזים אלה מפתחים את הדור הבא של מעבדי החברה ושורה של טכנולוגיות מתקדמות בתחום הקישוריות, מחשוב תפיסתי, אינטרנט של הדברים, ביג דאטה, תוכנה, אפליקציות, מחשוב ענן ועוד. 

סנדרוביץ' הצטרף לאינטל ב-2010, כשאינטל רכשה את היחידה העסקית של חברת טקסס אינסטרומנטס, שפיתחה טכנולוגיות תקשורת בפס רחב על גבי תשתיות כבלים. זמן קצר לאחר הצטרפותו הוא מונה לסגן נשיא באינטל העולמית ולמנהל הכללי של החטיבה, שאחראית על פיתוח הנתבים הביתיים, הפס הרחב והממירים הדיגיטליים של אינטל. לאחרונה עבר סנדרוביץ' להוביל את היחידה העסקית העוסקת בפתוח נקודת גישה אלחוטית.
 
סנדרוביץ' הוא בוגר יחידה 8200 ומחזיק בתואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון, תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת תל אביב וב- Executive MBA בתוכנית קלוג-רקנאטי במרכז הבינתחומי בהרצליה.
 
סנדרוביץ': "מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל הם עמוד תווך של חדשנות עבור אינטל העולמית עם מורשת מפוארת של מוצרים, ששינו את עולם המחשוב החכם והמקושר פעם אחר פעם. למרכזי הפיתוח שלנו יכולות טכנולוגיות ועסקיות מדהימות לאורך ולרוחב עולם המחשוב והתקשורת ואנו מחוייבים לפרוץ דרכים עבור הלקוחות, אינטל העולמית והתעשייה בישראל. לשם כך, עלינו להיות טובים מתמיד, קרובים ללקוחות ולמצוא שילובים מרתקים בין הקבוצות שלנו והתעשייה מסביבנו".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share