Telecom News - באיגוד האינטרנט מחפשים חבר/ה לוועדת היגוי לשירותי התשתית של האיגוד

באיגוד האינטרנט מחפשים חבר/ה לוועדת היגוי לשירותי התשתית של האיגוד

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> באיגוד האינטרנט מחפשים חבר/ה לוועדת היגוי לשירותי התשתית של האיגוד
ועדת המינויים של איגוד האינטרנט קוראת למועמדים מהציבור, שרואים עצמם מתאימים, להציע את מועמדותם או להציע הצעות למועמדים ראויים (הכהונה היא בהתנדבות). המועד המשוער לסיום הליך הבחירה הוא 8.12.15, הגשת מועמדות עד 5.11.15.
מאת: מערכת Telecom News, 22.10.15, 18:00יורם הכהן
 
בפעם הראשונה מאז נכנס לתפקידו יורם הכהן, (בתמונה משמאל), כמנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי, האיגוד מפרסם מכרז או קול קורא למועמדים לתפקיד ומקים ועדת מינויים לנושא. 

רקע: באיגוד האינטרנט הישראלי  פועלת ועדת היגוי לשירותי התשתית של האיגוד, שכוללים את ניהול מרשם שמות המתחם תחת רמת המתחם העליונה של ישראל (IL.), ניהול והפעלת מחלף האינטרנט הישראלי (IIX Israeli Internet eXchange) ונושאי תשתית נוספים. 

ועדת ההיגוי מנחה מקצועית את פעילות התשתית המנוהלת ע"י איגוד האינטרנט, מתווה את דרכו ומפקחת באופן שוטף על פעילותו. לוועדת ההיגוי מעמד ציבורי חשוב מתוקף תפקידה והיא מורכבת מאנשי מקצוע בקהילת האינטרנט, חברי ועד מנהל והדרג המקצועי של האיגוד. 

הרכבה: 3 נציגים חיצוניים, 2 חברי ועד מנהל של האיגוד המכהנים בהתנדבות, ובנוסף - מנכ"ל האיגוד ומנהל שירותי התשתיות של האיגוד. חברי הוועדה נדרשים להשתתף בישיבות הוועדה לכל הפחות אחת לחודשיים.

חברים בה כיום: ד"ר נחמן אורון (חבר חיצוני), בועז דולב (חבר חיצוני), עו"ד יורם הכהן (מנכ"ל האיגוד), ליאור קפלן (חבר ועד מנהל) ולביא שיפמן (חבר ועד מנהל המשמש כיו"ר). כיום, מאיישת הוועדה חבר/ה נוסף, שייבחר לתפקיד. הכהונה היא בהתנדבות.

הליך הבחירה 
לצורך פיקוח על תהליך הבחירה, הסמיך האיגוד ועדת מינויים, שחבריה הם: שאולה הייטנר וד"ר אמיר עציוני (מטעם הוועד המנהל), וחברי העמותה - פרופ' קרין נהון, שוקי פלג ושרון גרינברג

ועדת המינויים קוראת למועמדים מהציבור, שרואים עצמם מתאימים, להציע את מועמדותם או להציע הצעות למועמדים ראויים. בתום הליך הבחירה, תגיש ועדת המינויים את המלצותיה לוועד המנהל של האיגוד. המועד המשוער לסיום הליך הבחירה הוא 8.12.15. תחילת הפעילות צפויה בסמוך לאישור המועמדות ע"י ועדת המינויים.

הקריטריונים להצגת מועמדות
א. ידע בתחום שירותי תשתית האינטרנט בכלל ובתחום רישום שמות מתחם בפרט.
ב. הבנה כללית במוסדות משילות אינטרנט, תפקידי ICANN , IETF ומוסדות שונים הנוגעים למדיניות וארכיטקטורה של רשת האינטרנט.
ג. יתרון לבעלי ניסיון בתפקידים ציבוריים.

תשומת לב: חל איסור כהונה בוועדת שירותי התשתיות על כל מי שמשמש בתפקיד כלשהו אצל אחד מרשמיו המוסמכים של האיגוד ו/או אצל בעל רישיון גישה לאינטרנט מטעם משרד התקשורת.

להגשת מועמדות
ניתן לשלוח קו"ח בצירוף הסבר קצר - מדוע הנך מעוניין\נת לכהן בתפקיד לכתובת jobs@isoc.org.il
הגשת המועמדות עד ליום חמישי 5.11.15.
 
ראיון עבודה
Bookmark and Share