Telecom News - הסטארטאפ מישראל קודמאנקי CodeMonkey זכה בתחרות של קרדיט סוויס

הסטארטאפ מישראל קודמאנקי CodeMonkey זכה בתחרות של קרדיט סוויס

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ מישראל קודמאנקי CodeMonkey זכה בתחרות של קרדיט סוויס
הסטארטאפ מישראל קודמאנקי CodeMonkey זכה בתחרות של בנק קרדיט סוויס
מאת: מערכת Telecom News, 26.10.15, 11:56מלגה

הוא יקבל מלגה שנתית ותהליך בדיקת נאותות להשקעה פוטנציאלית של 250-500 אלף דולרים על זכייתו בתחרות, שנערכה בפורום ההייטק של הבנק השוויצרי הגדול ופלטפורמת מימון ההמון OurCrowd.

קודמאנקי (CodeMonkey), סטארטאפ המפתח ומשווק מערכת ללימוד שפת תכנות לילדים, הוא הזוכה הגדול בתחרות הסטארטאפים השנתית של בנק קרדיט סוויס בישראל, בשיתוף עם OurCrowd. החברה, אותה הקימו בוגרי תכנית המצוינים של הטכניון והאוניברסיטה העברית, תקבל מלגה שנתית ותהליך בדיקת נאותות להשקעה פוטנציאלית של 250-500 אלף דולרים.

חברת ההזנק קודמאנקי פועלת בתחום הטכנולוגיות החינוכיות (Ed Tech). החברה מפתחת ומשווקת מערכת ללימוד שפת תכנות בגילאי יסודי וחט"ב ע"י חווית משחק אדפטיבית. בין משקיעי החברה נמנים מטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית), חברת Zynga בשיתוף Newschools Venture Fund (ע"י מאיץ הסטרטאפים co.lab), ומשקיעים פרטיים בישראל, ארה"ב ובריטניה. המוצר זכה למעל 1.3 מיליון משתמשים עד כה, ומייצר הכנסות משמעותיות בישראל ובעולם.

תחרות הסטארטאפים של הבנק השוויצרי הגדול נערכה במסגרת פורום ההייטק השנתי של הבנק, שנערך בתל אביב זו השנה השנייה ברציפות.

בפורום הוצגו השינויים בתעשיית ההייטק, שהולכת ומתמקדת ב-4 תחומים:
טכנולוגיית המובייל,
טכנולוגיית הענן,
טכנולוגיות חברתיות
מאגרי מידע.

המומחים של קרדיט סוויס ציינו, שבתקופה האחרונה נרשמת מגמה של מעבר מהנפקות ציבוריות להנפקות פרטיות של חברות הייטק. עפ"י המומחים, כדי להצליח בשוק התחרותי על החברות לוותר על השאיפה להישאר פרטיות ולהפוך לציבוריות.

הפורום המיוחד של קרדיט סוויס מהווה פלטפורמה בינלאומית ליצירת קשרים, החלפת רעיונות על איתור משאבי צמיחה, הזדמנויות עסקיות והכרה במגמות בינלאומית עתידיות לקהילת ההייטק הישראלית. הפורום השנה התמקד במשאבים פיננסיים למגזר הייטק ומעגל החיים של סטארטאפ.

ישי פינצ'ובר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקודמאנק: "לאחר מספר זכיות באירועים הממוקדים בתחום החינוך, זו זכייה משמעותית עבורנו בתחרות חוצת-סקטורים. אין לי ספק, שהחשיפה ותכנית הליווי תהוונה תרומה חשובה לפעילות של קודמאנקי ובפרט בנושאי הפיתוח העסקי והמימון. אנו מודים לקרדיט סוויס, OurCrowd, נסדא"ק ולקהל על ההזדמנות המיוחדת".

דורון אברבוך, מנכ"ל קרדיט סוויס ישראל: "שפת התכנות היא שפה בינלאומית, שפת העתיד, ואנו רואים חשיבות גדולה בהנחלתה לדורות הבאים. כל המשתתפים בתחרות הציגו רעיונות מצוינים, אבל קודמאנקי בלטה גם בחזון החינוכי שלה, שתואם לערכים של קרדיט סוויס של מצוינות, חדשנות ומובילות טכנולוגית. אנו מצפים לעבוד עם הזוכים ולראות אותם צומחים.

היה מרגש לארח בפעם השנייה את פורום ההייטק השנתי בתל אביב ולהביא לישראל משקיעים מהמעלה הראשונה מכל העולם החולקים עם קרדיט סוויס את ההבנה, שישראל היא חממת מצוינות ובעלת הזדמנויות השקעה בתחום ההייטק.  אנו פעילים בתעשיית ההייטק הישראלית ומחויבים להמשיך ולחבר בין החדשנות הישראלית פורצת הדרך לעולם באמצעות הניסיון העסקי הרב שיש לנו בסקטור זה ורשת הקשרים הענפה שלנו".
 
יורי נלקין, שותף כללי ב :OurCrowd "כפלטפורמת מימון ההמונים המובילה כיום בישראל, אנו גאים בשותפות שלנו עם קרדיט סוויס בפורום זה. יחד הצלחנו למצוא את החממות והאינקובטורים הטובים ביותר בארץ והצגנו את מיטב הכישרונות הקיימים כיום בישראל".

תלמידים



 
 
Bookmark and Share