Telecom News - CloudLock מקימה מרכז מחקר סייבר לניתוח איומים על יישומים ארגוניים

CloudLock מקימה מרכז מחקר סייבר לניתוח איומים על יישומים ארגוניים

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> CloudLock מקימה מרכז מחקר סייבר לניתוח איומים על יישומים ארגוניים
הסטארטאפ הישראלי CloudLock מקים מרכז מחקר סייבר לניתוח איומים על יישומים ארגוניים מבוססי ענן
מאת: מערכת Telecom News, 30.10.15, 21:38ישי בארי

מרכז המחקר בארץ יתבסס על ניטור גלובלי של 10 מיליון משתמשים הפועלים על גבי מערכות הסייברסקיוריטי של CloudLock.

הסטארטאפ CloudLock, שהוקם ב-2011 ע" היזמים גיל צימרמן, רון זלקינד וצחי שפסה, ומספק פתרונות סייבר סקיוריטי ליישומים ארגוניים מבוססי ענן, מרחיב את פעילותו בארץ ומכריז על הקמת מרכז מחקר מתקדם, שיתמקד באיומי סייבר על יישומים ארגוניים מבוססי ענן, ויפעל במשרדי החברה בת"א במקביל למרכז המו"פ של החברה, שמונה כ-25 עובדים ולפעילות השיווק והמכירות של החברה בארץ. מטה החברה נמצא בבוסטון ובסה"כ מעסיקה החברה כ-140 עובדים ברחבי העולם.

מרכז המחקר, ,CloudLock Cyber Lab יתבסס על מומחי אבטחת מידע בעלי רקע וניסיון צבאי ואזרחי בתחומי הסייבר וה-Data Science.

ישי בארי, (בתמונה), מנהל מחקר סייבר בCloudLock-: "זו הזדמנות מצוינת לחוקרי סייבר מומחים להצטרף לחברה בצמיחה מואצת, הפועלת בשוק רותח. המערכות של החברה מנטרות באופן שוטף את הפעילות של למעלה מ-10 מליון משתמשים, וסורקות מיליארד קבצים מדי יום. זהו כר נרחב לניתוח ומעקב שוטף, שמאפשרים לחוקרי המעבדה לשרטט את מפת האיומים העכשווית ונקודות התורפה בארגונים הפועלים על גבי יישומים מבוססי ענן, לתת התראות ממוקדות ללקוחות החברה, ולפרסם מחקרי רוחב".

גיל צימרמן, מייסד משותף ומנכ"ל CloudLock: "ארגונים חשופים כיום לאיומי סייבר בראש ובראשונה דרך העובדים ולא התשתיות ולכן יש חשיבות רבה במעקב וניתוח מתמשך אחר דפוסי הפעולה של פושעי הסייבר. מרכז המחקר, שפועל במקביל לפעילות הפיתוח של החברה, יתבסס קודם כל על הידע והניסיון הישראלי בתחום הסייבר והיכולות של החברה בתחום ההגנה על יישומי ענן תוך דגש על נקודות הסיכון בממשקי המשתמשים, השיתופיות  והורדת אפליקציות. בצורה כזו נוכל לספק מידע שוטף ומבוסס ללקוחות על מפת איומי הסייבר בכל הקשור ליישומי הענן שלהם בזמן אמת תוך מתן הגנה על בסיס מערכות הסייברסקיוריטי שלנו".    

לאחרונה פרסמה CloudLock מחקר ממנו עולה, ש-1% בלבד מבין העובדים בארגון הוא שחושף אותו ל-75% מסיכוני הסייבר. אותו 1% של המשתמשים אחראי על 81% משיתופי הקבצים עם גורמים מחוץ לארגון, וכן לכ 62% מההתקנות של אפליקציות חיצוניות, כפי שדיווחנו – כאן.

אבטחת מידע

 



 
 
Bookmark and Share