Telecom News - רחפנים במסגרת מבצע ייחודי - שת"פ בין בזק בינלאומי לחברת chinabuy

רחפנים במסגרת מבצע ייחודי - שת"פ בין בזק בינלאומי לחברת chinabuy

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> רחפנים במסגרת מבצע ייחודי - שת"פ בין בזק בינלאומי לחברת chinabuy
לאוהבי הגאדג'טים: רחפנים במסגרת מבצע ייחודי - שת"פ בין בזק בינלאומי לחברת chinabuy
מאת: מערכת Telecom News, 1.11.15, 13:10בזק בינלאומי
 
טרנד הרחפנים המתפשט בעולם אינו פוסח על ישראל. בזק בינלאומי משיקה מבצע מיוחד במסגרתו המצטרפים לחבילות האינטרנט של החברה, מקבלים רחפן עם מצלמה במחיר מיוחד.
 
טרנד הרחפנים המתפשט בעולם אינו פוסח על ישראל. בזק בינלאומי משיקה מבצע מיוחד במסגרתו, המצטרפים לחבילות האינטרנט של בזק בינלאומי, מקבלים רחפן עם מצלמה במחיר מיוחד: רק 9.9 ₪ לחודש למשך 24 חודשים. המבצע הוא פרי שיתוף פעולה ראשון בין בזק בינלאומי לחברת chinabuy ישראל המתמחה בייבוא מוצרים מסין.
 
הרחפן, שמוצע ע"י בזק בינלאומי הינו מדגם SYMA X5c Plus ונהנה מ-3 יתרונות משמעותיים:
  • מיובא ע"י יבואן רשמי ומוכר המבטיח לספק שירות ואחריות למוצר.
  • מגיע בשליחות חינם עד בית הלקוח עד 7 ימי עסקים מיום הרכישה.
  • ערכת הרחפן כוללת סוללה נוספת.
יובל גור, מנהל שיווק אינטרנט פרטי בבזק בינלאומי: "כחברת תקשורת המקפידה להיות בחזית הטכנולוגיה, זו הזדמנות עבורנו לאפשר ללקוחות, שמעריכים גאדג'טים וחדשנות טכנולוגית, ליהנות מאחד מהמוצרים המדוברים ביותר בימים אלה".
 
ג'ו זאנג, מנכ"ל קבוצת chinabuy: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה, שאנו מיישמים לראשונה עם חברת גדולה כמו בזק בינלאומי. אנו מזהים אצלנו את הגידול העצום בביקוש לרחפנים ושמחים על ההזדמנות לקחת חלק במהלך, שיאפשר לאלפי לקוחות בישראל ליהנות מרחפן במחיר בלעדי".
 
מנתוני chinabuy עולה, שמדי חודש מיובאים לישראל אלפי רחפנים באופן פרטי. חלקם הגדול מתעכבים בהגעה ללקוח הסופי, היות ומחייבים אישורים של גורמי רגולציה. שיתוף הפעולה בין בזק בינלאומי לבין chinabuy מאפשר להתגבר על מכשולים אלה ולספק ללקוח תוך ימים ספורים את הרחפן לביתו.
 
הרחפן הוא כלי טיס קטן (ללא טייס) בעל 4 פרופלורים, פועל על סוללות נטענות ומוטס באמצעות שלט. הרחפן, מלבד היותו גאדג'ט חדשני הוא  גם מצלמה המאפשרת למטיס לצלם תמונות מזוויות מיוחדות ושונות. הרכישה וההפעלה של הרחפן אינן דורשות הכשרה מיוחדת.
 
המבצע מיועד ללקוחות חדשים וקיימים בבזק בינלאומי.
ההצטרפות בין התאריכים 1.11.15-13.11.15 או עד גמר המלאי – המוקדם מבין השניים.
מלאי מינימלי למבצע הוא 4,000 יחידות. הרחפן ניתן לרכישה כאמור דרך בזק בינלאומי אך קיימת אפשרות לכולם לרכישה גם מאתר chinabuyכאן.

עדכון 27.11.15: במסגרת בלאק פריידי וסייבר מאנדיי ניתן לקנות רחפנים במבצעים עד 30.11.15 כולל. למשל: 
 SYMA ב-299 ₪ כולל מיסים עם משלוח אקספרס בתוך 3 ימי עסקים מתנה.
 
 



 
 
Bookmark and Share