Telecom News - סקיילקס-סאני יבואנית סמסונג הכריזה על שירות חדש בשם SUNY360

סקיילקס-סאני יבואנית סמסונג הכריזה על שירות חדש בשם SUNY360

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> סקיילקס-סאני יבואנית סמסונג הכריזה על שירות חדש בשם SUNY360
סקיילקס-סאני יבואנית סמסונג הכריזה על שירות חדש בשם SUNY360
מאת: חיים חביב, 3.11.15, 12:56ענת כהן-שפכט

סקיילקס-סאני מציגה אסטרטגיה חדשה: הרחבת מערך החנויות ושירות חדש של אחריות לכל מכשירי סמסונג מכל מקור, כדי להפוך ל"בית הסלולרי של הצרכן בישראל".

אחר תהפוכות דרמטיות והחלפת בעלים שעברו עליה בשנים האחרונות מבקשת סקיילקס-סאני לתפוש מחדש את מקומה בשוק. החברה הציגה היום לראשונה במסיבת עיתונאים תכנית אסטרטגית לשנים הקרובות, שנועדה להפוך אותה ל'בית הסלולרי של הצרכן בישראל'. כחלק מכך תפעיל החברה מספר מהלכים, שכוללים, בין השאר, את הרחבת רשת החנויות בפריסה ארצית, שירות חדש, הרחבת סל המוצרים, מערך טרייד אין ושירותי תיקון.

כחלק משיפור והרחבת מערך השירות והאחריות של החברה למכשירי סמסונג הציגה החברה שרות חדש: 360SUNY, במסגרתו תציע שירות אחריות מורחב לכל מכשירי סמסונג, מכל מקור (ברכישה ברשת החנויות שלה ברחבי הארץ, אצל המשווקים המורשים, אתרי הסחר, או מיבוא מקביל). את השירות ניתן לרכוש בכל אחת מחנויות הרשת והרישום עצמו יהיה דרך אתר ייעודי.

בין היתר תציע החברה תיקונים ללא תשלום לתקלות באחריות יצרן, ללא הגבלה בגין תקלות בסמארטפון או בטאבלט ובנוסף על תקלות המכוסות באחריות יצרן. דוגמא: תיקון מצלמה אחורית לגלקסי ,S5 שעלותו 300 ₪, תינתן ללקוח סאני 360 בחינם.

כן תוצע השתתפות עצמית מוזלת במקרה נזק/שבר עד פעמיים בשנה. דוגמא:  תיקון תצוגה (שבר וכו') של S5 ללקוח שלא בשירות SUNY360 יעלה 700 ₪ לעומת תיקון תצוגה ללקוח המנוי בשירות שיעמוד על 399 ₪ בלבד (בהתאמה לחבילת הביטוח שרכש ).
במקרה של נזק מוחלט, אובדן או גניבה ייהנה הלקוח ממכשיר מחודש בהנחה של עד 40% ממחיר המחירון.

זמן הטיפול והתיקון (הממוצע) למכשירים במעבדות השירות של סאני עומד על כ-90 דקות. המעבדות החדשות הוסמכו רשמית כמעבדות סמסונג העולמית, ומציעות תיקון במקום, בחלפים מקוריים בלבד, ע"י צוות טכנאים העומדים בקריטריונים הבינלאומיים של החברה.

מחירי השרות החדש (לשנה):
190 ₪ (199 ₪ דמי השתתפות הלקוח בעלות תיקון מסך),
290 ₪ (299 ₪ דמי השתתפות הלקוח בעלות תיקון מסך),
390 ₪ (399 ₪ דמי השתתפות הלקוח בעלות תיקון מסך).

בנוסף, מוצעים מסלול משפחתי ועסקי למספר מכשירים בהנחה נוספת, לפי היקף המכשירים.
 
למחירים מדויקים בהתאמה לדגמי המכשירים יש להיכנס לקישורhttp://www.samsungmobile.co.il/guarantee 
 
ענת כהן-שפכט, (בתמונה), מנכ"לית סקיילקס-סאני: "במסגרת המהלך האסטרטגי להיות הבית של הסלולרי של הצרכן ובהיותנו היבואן הרשמי של סמסונג בישראל, שמנו לנו למטרה להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות ללא אותיות קטנות. אנו מתכוונים להרחיב את מערך השירות והתיקונים ל-20 החנויות, שאת הקמתן נשלים עד רבעון 4 של 2016. בנוסף למכשירים המוצעים נרחיב  את היצע האביזרים המשלימים, ובעיקר בעולם השמע, נרחיב את מערך הטרייד אין כמענה לצרכי השוק,  נמשיך לשפר את רמת השירות, ונעמוד תחת בקרה עצמית קפדנית".
 

תיקון סמאטרפון

 



 
 
Bookmark and Share