Telecom News - פרטנר השיקה נתב אינטרנט אלחוטי מתקדם בטכנולוגיית Dual Band AC

פרטנר השיקה נתב אינטרנט אלחוטי מתקדם בטכנולוגיית Dual Band AC

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פרטנר השיקה נתב אינטרנט אלחוטי מתקדם בטכנולוגיית Dual Band AC
פרטנר השיקה נתב אינטרנט אלחוטי מתקדם בטכנולוגיית Dual Band AC
מאת: מערכת Telecom News, 9.11.15, 21:11נתב חדש

תקן AC הוא תקן חדש, שעתיד להחליף את תקן N הקיים בנתבים כיום. ניתן להשיג את הנתב ב-012 סמייל ובימים הקרובים גם ב-Orange. בנוסף, לקוחות המעוניינים בנתב ומצטרפים לשירות אינטרנט One של 012 סמייל, ייהנו מהצעות אטרקטיביות.

הדור הבא של האינטרנט האלחוטי: הטכנולוגיה החדשה - תקן AC מאפשר תעבורת קצבים מהירה יותר של עד פי 3 מנתב בתקן N, משדר בתדר GHz5, החזק יותר מתדר GHz2.4, מיועד לצפייה Online  בתכני HD , מאפשר שירותי Gaming - משחקי רשת ותעבורת קבצים מהירה ואיכותית  ברשת הביתית הפנימית - בין מכשירים שונים בבית.

הנתב החדש של פרטנר פועל בטכנולוגיית Dual Band AC בתדר 2.4GHz ובתדר 5GHz. הוא תומך בגישה במקביל בכמה מכשירים ובמגוון רחב של סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים ומשמש גם כמודם VDSL לגלישה במהירות של עד 100Nb.

מחיר הנתב - 15 ₪ לחודש למשך 36 חודשים. המחיר כולל עלות משלוח וניתן להתקין את הנתב בהתקנה עצמאית או באמצעות טכנאי בעלות של 99 ₪.

מפרטנר נמסר: "אנו משיקים לראשונה, לציבור הרחב, את הדור הבא של האינטרנט האלחוטי, שיאפשר שדרוג של חווית הגלישה הביתית. הנתב החדש והמתקדם בטכנולוגיית Dual Band AC נותן מענה לצרכי הלקוחות המעוניינים באינטרנט אלחוטי מהיר יותר, בביצועי צריכת תוכן ב-  Streaming ושירותי Gaming רציפים, משופרים וללא השהייה ובהעברת קבצים במהירות גבוהה. לרגל ההשקה, אנו מאפשרים ללקוחותינו, ליהנות מיכולות הנתב החדש במסגרת הצעה מיוחדת, שמשלבת הצטרפות לשירות אינטרנט One, ספק ותשתית במקום אחד במחיר ייחודי". 
 



 
 
Bookmark and Share