Telecom News - הסטארטאפ מישראל VATbox נבחר למחזור הבינ"ל Start Path מסטרקארד

הסטארטאפ מישראל VATbox נבחר למחזור הבינ"ל Start Path מסטרקארד

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ מישראל VATbox נבחר למחזור הבינ"ל Start Path מסטרקארד
הסטארטאפ מישראל VATBox הוא 1 מ-4 סטארטאפים במחזור הבינ"ל Start Path של מסטרקארד
מאת: מערכת Telecom News, 16.11.15, 12:09מסחר

מסטרקארד השיקה את המחזור הבינלאומי הראשון של Start Path עם 4 סטארטאפים מ-4 מדינות כולל אחד מישראל.
 
מסטרקארד הכריזה היום על 4 חברות סטארטאפ מתחום המסחר, שתשתתפנה בתוכנית הגלובלית Start Path של מסטרקארד במהלך 6 החודשים הבאים. 4 הסטארטאפים מגיעים מיפן, קנדה, בריטניה וישראל. במסגרת התוכנית הווירטואלית, מסטרקארד תספק לחברות גישה לרשת העולמית של מומחי מסטרקארד, תקשר אותן עם השותפים המסחריים שלה ותעניק להן את ההזדמנות לבצע אינטגרציה עם הפתרונות של מסטרקארד.
 
Start Path של מסטרקארד, שהושק ב-2014, הוא מאמץ עולמי לתמוך בסטארטאפים חדשניים הנמצאים בשלבים מוקדמים ומפתחים היום את פתרונות המסחר של הדור הבא.
 
4 הסטארטאפים מייצגים יישומים שונים ודינמיים בתחומי הטכנולוגיה הפיננסית והמסחר. מבינה מלאכותית ועד תהליך תשלום עצמאי בחנויות, החברות הללו משתמשות באפליקציות ניידות מבוססות Big Data וענן כדי לבנות מערכות יחסים דיגיטליות, להעצים את הצרכנים ולפשט משימות מורכבות. הסטארטאפים הנבחרים מגוונים בכל הנוגע למקום פעילותם, גודל הצוותים, רמת המימון, ההכנסות והיקף המכירות.
 
קבוצת הסטארטאפים הגלובלית החדשה של Start Path כוללת את הסטארטאפ הישראלי VATBox, שמספק פתרון מבוסס ענן, שמאפשר לחברות לקבל את כל החזרי המע״מ הפוטנציאליים, ששולמו בחו״ל, בצורה נוחה ואוטומטית. הפתרון החדשני של VATBox, שפותח ע"י מהנדסי תוכנה ומומחים במיסוי ומבוסס על טכנולוגיה מתקדמת המוגנת בפטנט, מעניק לחברות שליטה באמצעות הצגת כל העסקאות, שביצע המשתמש, בצורה שקופה לחלוטין.
 
סטפן ווייפר, ראש Start Path העולמית של מסטרקארד: ״רעיון עסקי מוצלח יכול להגיע מכל מקום. כאשר בחנו את המצב בעולם, גילינו את הצורך בתוכנית יותר מקיפה מבחינה גלובלית, שמספקת לסטארטאפים גישה לשווקים חדשים מבלי לעקור אותם ממקומם. במסגרת Start Path יצרנו סביבה מגוונת מבחינה גיאוגרפית, שבה אנו מסייעים לסטארטאפים לשווק ולבנות שיתופי פעולה עם חברות ומותגים גדולים כאמצעי להאצת הצמיחה והשווי שלהם״.
 
אנדרש המברגר, מנכ"ל מסטרקארד ישראל: ״ישראל שוב מפגינה את החדשנות שלה ואנו גאים על כך, ש-1 מתוך 4 הסטארטאפים, שנרשמו למחזור הבינלאומי הראשון של Start ,Path מגיעים מישראל. במשך השנים מסטרקארד ביססה יחסי קירבה מצוינים עם סצנת הסטאראפ הישראלית, באמצעות פרס החדשנות הטכנולוגית של מסטרקארד –ארגון IATI בישראל וה-Meetups״.


מסחר
 
 



 
 
Bookmark and Share