Telecom News - הצלחה לאפליקציית HopOn לתשלום סלולרי בתחבורה ציבורית

הצלחה לאפליקציית HopOn לתשלום סלולרי בתחבורה ציבורית

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> הצלחה לאפליקציית HopOn לתשלום סלולרי בתחבורה ציבורית
הצלחה לאפליקציית HopOn לתשלום סלולרי בתחבורה ציבורית
מאת: מערכת Telecom News, 22.12.15, 12:51אוטובוס דן

חברת דן ואפליקציית HopOn לתשלום דרך הסלולר בתחבורה הציבורית לחיסכון של אלפי שעות מבוזבזות בחודש של המתנה בעת רכישת כרטיסים מהנהגים, מדווחות על 50,000 הורדות לאחר 4 חודשי פעילות. יעד החברה: להגיע ברבעון הראשון של 2016 ל-5% מהנוסעים באוטובוסים.

חברת דן ואפליקציית HopOn לאנדרואיד מדווחות על 50 אלף הורדות ותשלומים בהיקף של חצי מיליון ש"ח בחודש בשירות טעינת כרטיסי רב-קו באמצעות האפליקציה HopOn. האפליקציה מאפשרת גם תשלום דרך הסלולר בתל-אופן.

אפליקציית HopOn - Travel Smart לתשלום סלולרי בתחבורה הציבורית השיקה בחודש אוגוסט האחרון פיתוח, שמאפשר לציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית לרכוש ולהטעין את כרטיסי הרב-קו שברשותם ישירות מהאפליקציה, במרבית מכשירי האנדרואיד הנפוצים ומאתר האינטרנט של החברה כאן.

החברה מדווחת, שמאז הפעלת השירות, נמכרו עשרות אלפי כרטיסי נסיעה לתחבורה ציבורית, עם קצב מכירות חודשי של יותר מחצי מיליון ש"ח.

לדברי החברה, בחודשים האחרונים, היקף השימוש באמצעות הפלטפורמה מכפיל את עצמו מדי חודש בצורה ויראלית, המשך מגמה זו צפוי להעמיד את היקף המכירות של החברה בעוד מספר חודשים על כ-5% מהיקף המכירות הכולל ברשת התחבורה הציבורית במטרופולין גוש דן. לפי ניתוח, שנערך בחברה, השימוש באפליקציה חוסך כבר כיום לכלל ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית, אלפי שעות מבוזבזות בחודש של המתנה, וככל שהשימוש בשירות יגדל, הוא צפוי להשפיע בצורה דרמטית על מהירות רשת התחבורה הציבורית במטרופולין תל אביב, שבה מתבזבז כיום זמן רב על רכישת כרטיסי תחבורה ציבורית מהנהגים.

אפשרויות הרכישה באמצעות האפליקציה, שעומדות לרשות הנוסעים, הן מגוונות וכוללות, בין השאר, ערך צבור ארצי (התקף באזורים רבים ברחבי הארץ), כרטיסיות וכרטיסי חופשי חודשי של אזור גוש דן. כמו כן,  החוזים ומחיריהם מותאמים לפרופיל הנוסע, כגון אזרח ותיק, נוער, סטודנט ועוד. בנוסף, האפליקציה מאפשרת תשלום עבור נסיעה בודדת בכל קווי האוטובוס של חברת דן.

האפליקציה תומכת כיום בשירות האוטובוסים העירוני וכן בשירות העירוני של תל-אופן, ועורכת מגוון פיילוטים בחברות תחבורה נוספות בארץ ובאירופה.

עופר סיני, מנכ"ל HopOn: "מטרתנו היא להשתמש במגוון טכנולוגיות התשלום הסלולרי הקיימות כיום כאמצעי להקטנת משך הזמן המתבזבז ברשתות תחבורה ציבורית עירוניות על התשלום והכרטוס. אוטובוסים מבזבזים כיום בין 2 ל-3 דקות בכל תחנה עמוסה לקליטת נוסעים וגביית התשלום, דבר הגורם לבזבוז זמן נסיעה של כ-20-30 דקות ממשך הנסיעה הכולל של אוטובוס בקו עירוני בשעות העומס, ולאובדן כסף רב למשק, שכן עיכוב זה בכל תחנה מעכב את כלל ציבור הנוסעים באוטובוס ולא רק את הנוסע המשלם. מכירה של כרטיס תחבורה בודד באמצעות האפליקציה, שקולה מידית לחסכון של מספר דקות מזמן הנסיעה הכולל של ציבור הנוסעים בתחבורה הציבורית".

שמואל רפאלי, יו"ר חברת חברת דן: "חברת דן הייתה הראשונה לזהות את הצורך בהאצת תהליך התשלום והכרטוס, ע"י ייעול תהליך המכירה ובמתן אפשרות עליה וכרטוס מהיר מכל הדלתות. אנו שמחים להיווכח, שציבור הנוסעים בוחר באמצעים הטכנולוגים הזמינים לו, שמשפרים את חוויית השירות הפרטית שלו מחד, ומייעלים את רשת התחבורה הציבורית מאידך. זאת, לרווחת כלל ציבור הנוסעים".
 
מסך HopOn



 
 
Bookmark and Share