Telecom News - אילן סיגל מונה לסמנכ"ל שיווק בפלאפון ונמרוד בן טוב לסמנכ"ל הנדסה

אילן סיגל מונה לסמנכ"ל שיווק בפלאפון ונמרוד בן טוב לסמנכ"ל הנדסה

דף הבית >> מינויים >> אילן סיגל מונה לסמנכ"ל שיווק בפלאפון ונמרוד בן טוב לסמנכ"ל הנדסה
שני מינויים חדשים בפלאפון: סמנכ"ל שיווק וסמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיות
מאת: מערכת Telecom News, 5.1.16, 10:15אילן סיגל
 
רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, הודיע על שני מינויים חדשים בהנהלת החברה: אילן סיגל ימונה לסמנכ"ל השיווק ונמרוד בן טוב ימונה לסמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיות. המינויים כפופים לאישור דירקטוריון החברה.
 
אילן סיגל, (40), (בתמונה משמאל), שישמש כסמנכ"ל השיווק בפלאפון, יחליף את אסף עופר הפורש מתפקידו. סיגל כיהן במספר תפקידים בכירים בבזק ב-8 השנים האחרונות, האחרון בהם כמ"מ סמנכ"ל שיווק וראש אגף שיווק פרטי וסוהו.

הוא היה שותף להתוויית האסטרטגיה השיווקית למגזר הפרטי והסוהו בבזק ולמיצוב מחדש של בזק. בתפקידיו היה אחראי על ניהול ההכנסות והלקוחות של כל שירותי החברה ועל תקציב השיווק והפרסום.

קודם לכן הוא שימש כמנהל שיווק באינטרנט זהב וב-012. הוא בעל תואר שני MBA מהקריה האקדמית אונו. 
 
נמרוד בן טוב, (55), (בתמונה משנמרוד בן טובמאל), שישמש כסמנכ"ל ההנדסה והטכנולוגיות בפלאפון, שימש בחצי שנה האחרונה כמנהל אגף הנדסת הרדיו והרשת בחברה והוביל תהליך מורכב של איחוד 2 אגפים, אגף הנדסת רדיו וטכנולוגיות ואגף הנדסת הרשת ויישומים סלולריים.

הוא יוביל בתפקידו החדש את כל הפעילות ההנדסית בפלאפון, תוך ראייה מערכתית כוללת לשנים הקרובות ויחליף את דורון קורץ, שהודיע השבוע על רצונו לפרוש מהחברה.
 
בן טוב הוא מהנדס חשמל מהטכניון ובעל תואר שני במנהל עסקיםMBA  מאוניברסיטת ת"א. קודם לפלאפון הוא שימש כסמנכ"ל ההנדסה בגולן טלקום והיה ממקימי החברה. הוא החל את דרכו המקצועית בסלקום ושימש שם במגוון תפקידים במשך 10 שנים, כשבתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל הנדסה.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון: "מדובר ב-2 מנהלים בעלי ניסיון עשיר בשוק התקשורת, שהפגינו בתפקידיהם הקודמים עשיה חדשנית והביאו עמם זווית ראיה שונה. אני בטוח, שהצטרפותם של נמרוד בן טוב ואילן סיגל להנהלת החברה תאפשר לנו להוביל את שוק הסלולר בשנים הקרובות, ואני מודה לדורון קורץ ולאסף עופר על תרומתם הרבה להצלחת החברה בשנים האחרונות".
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share