Telecom News - הודי זק מונה למנהל הפעילות העסקית בסטארטאפ הסייבר Cytegic

הודי זק מונה למנהל הפעילות העסקית בסטארטאפ הסייבר Cytegic

דף הבית >> מינויים >> הודי זק מונה למנהל הפעילות העסקית בסטארטאפ הסייבר Cytegic
הודי זק מונה למנהל הפעילות העסקית בסטארטאפ הסייבר Cytegic
 מאת: מערכת Telecom News, 20.1.16, 21:57הודי זק
 
הוּדי זק, עד לאחרונה ראש חטיבת הסייבר בחברת אבטחת המידע ורינט (Verint), מצטרף לחברת הסייבר Cytegic כמנהל הפעילות העסקית (COO).
 
Cytegic, שבראשה עומדים כרמי גילון, שי זנדני וד״ר אלון קפלן, ואשר נוסדה ב- 2012 וגייסה עד כה 6 מיליון דולרים  ממשקיעים פרטיים בלבד, פיתחה פלטפורמה המאפשרת למנהלים לקבל החלטות ניהוליות מושכלות הנוגעות להגנת הסייבר של החברה שתחת אחריותם.
 
זק היה ממקימי מנהלת "חומה" במשרד הביטחון. עוד במדים, ולאחר מכן בחברת אלתא, הוא הוביל את פרויקט המכ"ם "אורן ירוק" עד לקבלתו המבצעית בצה"ל. בהמשך שימש כסמנכ"ל פיתוח ו-COO בחברת מטאלינק ולאחר מכן כנשיא חטיבת מוצרי הגבייה של אמדוקס. לאחר מכן ניהל את הסטאראטפ קורסייט, שפיתח מוצר בתחום הפינטק, ובהמשך הקים את חטיבת הסייבר בחברת ורינט, בה הוביל פיתוח מוצרים וגיבש את האסטרטגיה העסקית הגלובלית.
 
זק הוא בוגר תוכנית תלפיות הצה"לית, במסגרתה סיים תואר ראשון במתמטיקה ופיסיקה באוניברסיטה העברית. בהמשך השלים תואר שני בהנדסת אלקטרוניקה באוניברסיטת תל אביב.
 
זק: "חיפשתי אתגר ויצירתיות ולכן בחרתי להצטרף לסטארטאפ ,Cytegic שמציע פתרונות בתחום הגנת הסייבר המבוססים על גישה חדשנית וייחודית".
 
כרמי גילון, יו"ר Cytegic: "אני משוכנע, שהידע הרחב והניסיון העסקי הרב של הודי יוביל את החברה במסלול ההצלחה".


פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share