Telecom News - הסטארטאפ הישראלי קאימרה לאבטחת מובייל גייס 10 מיליון $ ומגייס עובדים

הסטארטאפ הישראלי קאימרה לאבטחת מובייל גייס 10 מיליון $ ומגייס עובדים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי קאימרה לאבטחת מובייל גייס 10 מיליון $ ומגייס עובדים
הסטארטאפ הישראלי קאימרה לאבטחת מובייל גייס 10 מיליון דולרים ומגייס עובדים  
מאת: מערכת Telecom News, 1.2.16, 12:44KAYMERA
 
Kaymera מפתח פתרונות מתקדמים בתחום התקשורת הסלולרית המאובטחת כאשר הטכנולוגיה, שפיתח כמענה לאיומי סייבר בתקשורת הסלולרית, מבוססת על 4 רבדים.
 
הסטארטאפ קאימרה (Kaymera),  שהוקם בסוף 2013 ע"י אבי רוזן, שלו חוליו ועומרי לביא, הודיע היום על השלמת מחזור גיוס ראשון בגובה 10 מיליון דולרים, שיאפשר לחברה להרחיב את פיתוחם של טכנולוגיות חדשניות עם דגש על בניית הגנה עוצמתית כנגד מגוון טכניקות לאיסוף מודיעין סלולרי, לצד הרחבת צוותי הפיתוח העסקי והמכירות בארץ ובעולם. בין המשקיעות הבולטות במחזור הגיוס הנוכחי היא הקרן הונג-קונגיתGo-Capital GOEC Ventures המצטרפת למשקיעים הקיימים ביניהם אדי שלו ויריב גילת.
 
עוד הודיעה החברה על גיוס של כ-10 עובדים למרכז הפיתוח בהרצליה, וכן שתרחיב באופן משמעותי, את צוותי המכירות והשיווק בארץ ובעולם. המהלך יכפיל את מצבת כוח האדם של החברה המעסיקה כיום כ-30 עובדים.
 
איומי הסייבר בתקשורת הסלולרית הם רבים, החל מאיומים על ערוצי התקשורת אל המכשיר וממנו, דוגמת האזנות סתר, יירוט שיחות, מסרים ותעבורת מידע באמצעים שונים (MiTM) וכלה באיומי חדירה ואיסוף נתונים מהמכשיר, שמהווה מטרה איכותית לאיסוף מודיעין בשל כלי האיסוף והוצאת המידע הבנויים בו (מצלמה, מיקרופון, GPS, חיבור אינטרנטי) וכן עקב המידע הרב והחיוני השמור עליו, באמצעות איומים המגיעים מאפליקציות זדוניות, סוסים טרויאניים, ואיומים הנובעים מפעילות המשתמש, כדוגמת התקנת אפליקציות הדורשות גישה למידע רגיש, גלישה באתרים זדוניים, התחברות  לרשתות לא מאובטחות ועוד.
 
הטכנולוגייה הייחודית, שפיתחה קאימרה, כמענה לאיומי הסייבר בתקשורת הסלולרית, מבוססת על 4 רבדים:
  1. ערוצי תקשורת מוצפנים ומאובטחים - הגנה מפני האזנות ויירוטים של שיחות, מסרונים, מסרים מיידיים, אימיילים וכל תקשורת נתונים באשר היא, תוך שימוש בשיטות ההצפנה המסחריות המתקדמות ביותר.
  2. מערכת הפעלה מאובטחת - מבוססת סביבת האנדרואיד המוכרת. כל המידע השמור במערכת מוצפן ומוגן. המערכת כוללת כלים לזיהוי ומניעת חדירה של תוכנות זדוניות ומעל לכל מנגנונים יחודיים המונעים דליפת מידע, גישה לא מורשית למידע והגנה ייחודית למתקפה וירטואלית או פיזית.
  3. סביבת ניהול - מאפשרת למנהל האבטחה הארגוני לשלוט במערכת ובמכשירי הקצה במגוון פרמטרים - מהגדרת משתמשים, ניהול אפליקציות והרשאות הגישה שלהן, שליטה מרחוק על מכשירים למקרי מצוקה או גניבה וניטור מתמיד על רמת האיום והאבטחה של המכשירים ושל המערכת כולה.
  4. שקיפות ופונקציונאליות מלאה תוך הגנה מקסימלית - המערכת מבוססת מכשירי מדף סטנדרטיים מתקדמים, שמשודרגים במערכת ההפעלה מאובטחת, שמתוכננת לספק הגנה מקסימלית, מבלי להשפיע על השימושיות וההתנהגות היומיומית של המכשירים. שכבות ההגנה, שנפרסו לעומקה ולרוחבה של מערכת ההפעלה, מספקות הגנה אולטימטיבית כנגד איומי סייבר מתקדמים, תוך שקיפות מלאה למשתמש.
אבי רוזן, מייסד שותף ומנכ"ל קאימרה: "לנוכח ההתפתחות המהירה, הזמינות והמסחור של כלי ביון ופתרונות לאיסוף מודיעין מטלפונים ניידים ברמה צבאית, הדרך היחידה להגן באפקטיביות על פונקציות רגישות בארגונים שונים מפני הסיכונים של ריגול במובייל היא לספק כיסוי הגנתי מלא, מרובד, אך בו זמנית שקוף למשתמש, שמיושם ברמות הנמוכות ביותר של מערכת ההפעלה, ומאפשר חוויית שימוש סטנדרטית בטלפון הנייד. הפתרון שלנו מציע את האיזון בין אבטחת מובייל ברמה גבוהה ביותר לבין שמירה על פונקציונליות מלאה של הסמארטפון. השלמת סבב גיוס זה מאפשרת לנו להאיץ את הנוכחות הגלובלית שלנו ולהמשיך להוביל את החדשנות בתחום האבטחה הניידת".
 
משלוח קורות חיים: jobs@kaymera.com
 
אבטחת מובייל
 
                                   
 



 
 
Bookmark and Share