Telecom News - Glide השיקה אפליקציה ל- Android Wear המציגה הודעות וידאו לשעונים

Glide השיקה אפליקציה ל- Android Wear המציגה הודעות וידאו לשעונים

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> Glide השיקה אפליקציה ל- Android Wear המציגה הודעות וידאו לשעונים
Glide השיקה אפליקציה ל-Android Wear המציגה הודעות וידאו הישר לשעונים חכמים
מאת: מערכת Telecom News, 8.2.16, 20:42GLIDE

אפליקציית הודעות הווידאו הישראלית של הסטארטאפ Glide הופכת מדע בדיוני למציאות ומאפשרת לראשונה תקשורת של הודעות וידאו בזמן אמת למשתמשים בשעוני יד חכמים מבוססי Android Wear.
 
Glide, אפליקציית הודעות הווידאו הישראלית, (שגייסה עד כה 30 מיליון דולרים), השיקה גרסה לשעונים חכמים מבוססי Android Wear. הגרסה מביאה את בשורת ההודעות המידיות של וידאו, קול ותמונה לשעוני יד חכמים. שיתוף פעולה עם מעבדות הפיתוח של Google אפשר ל-Glide להיות בין החברות הבודדות והראשונות בעולם ליישם את היכולות של גרסת Android Wear החדשה.

משתמשי Glide ייהנו מיישום מלא של כל היכולות החדשות, שנוספו למערכת ההפעלה Android Wear. כך לדוגמה יוכלו, מי שרכשו שעון חכם בו שולב רמקול, לשמוע תוך כדי הצפייה את הודעות הווידאו הנכנסות. בנוסף, המשתמשים יוכלו לצפות בהודעות הווידאו בזמן אמת או מאוחר יותר ולשלוח מענה הכולל הודעה קולית, הודעת טקסט מוכתבת או בחירת אמוג'י.
 
טכנולוגיה ייחודית ומוגנת פטנט של החברה מאפשרת שידור הודעות במהירות גבוהה מזו שבהודעת טקסט. כך, שמקבל ההודעה יכול לצפות בה תוך כדי השידור ולהגיב בו ברגע תוך יצירת  "פינג-פונג" הודעות וידאו. ההודעות נשמרות בחינם בענן פרטי ומאובטח של החברה, חוסכות שימוש בזיכרון של הטלפון הנייד ומאפשרות צפייה חוזרת ולא מוגבלת בהן.
 
מאז הושקה Glide ב-2013 שינתה האפליקציה את הדרך בה מתקשרים בכל יום מיליוני משתמשי האפליקציה עם חברים ובני משפחה בכל העולם, כאילו היו פנים-אל-פנים, ללא תלות במקום ובזמן. האיכות  והנוחות של תקשורת הודעות חזותית, שאינה דורשת מהצד המקבל לעצור ולהפסיק את עיסוקיו, מאפשרת קשר ספונטני וקרוב בין מי שנמצאים במקומות שונים. בכך, מחזירה האפליקציה את המרכיב האנושי והמיוחד של מבט, הבעה וטון דיבור לתקשורת הדיגיטלית.

פרטים נוספים על גרסת Glide לשעוני יד חכמים מבוססי Android Wear - כאן 

הורדה של האפליקציה בחינם מחנות גוגל פליי - כאן

ארי רויזמן מנכ"ל Glide: "שנים ארוכות הציגו תכניות טלוויזיה וסרטי פעולה כדוגמת דיק טרייסי, המפקח גאדג'ט וג'ימס בונד יכולות דמיוניות של תקשורת מבוססת וידאו בזמן אמת משעון יד חכם. היום אנו הופכים מדע בדיוני למציאות ומאפשרים לראשונה תקשורת של הודעות וידאו בזמן אמת למשתמשים בשעוני יד חכמים מבוססי Android Wear".

סרטון הדגמה לפתרון החדש - כאן



 
 
Bookmark and Share