Telecom News - שעשוע חינוכי: סלפי עם כדור הארץ

שעשוע חינוכי: סלפי עם כדור הארץ

דף הבית >> חידושים הכרזות >> שעשוע חינוכי: סלפי עם כדור הארץ
שעשוע חינוכי: סלפי עם כדור הארץ
מאת: חיים חביב, 9.2.16, 14:19כדור הארץ

חברת Brother החלה זה מכבר להגביר את המודעות לאיכות הסביבה העולמית. תוכלו לקדם את הרעיון וליהנות מסלפי ייחודי עם כדור הארץ.

חברתBrother  הכריזה לפני זמן מה על משימה מקורית הכוללת צילום תמונות סלפי מהחלל. המשימה נועדה להגביר את המודעות ברחבי העולם לחשיבות איכות הסביבה העולמית.

במסגרת פרויקט 'Mission to the Earth’ של מומחי טכנולוגיה ודפוס בחברת Brother, שוגר בלון חקר מותאם אישית בגובה 9.4 מטרים לרום של 30,000 מטרים באטמוספירה של יפן. הבלון נושא עימו שתי מצלמות (CCD), שנועדו לצלם תמונות סלפי איכותיות בדרכו לסטרטוספרה.

עתה מעוניינת החברה לעודד ישראלים להשתתף בפרויקט. כדי להשתתף בתכנית ולזכות בתמונת סלפי של אסטרונאוט עם רקע של כדור הארץ, מזמינה אתכם החברה להעלות את תמונתכם לאתר מיוחד, שהוכן עבורם - כאן.

החברה יצרה דמות אסטרונאוט כדי להקנות חוויה אותנטית לתמונת הסלפי. כדי למקסם את התחושה האמתית של התמונה, מצלמת ה-,CCD שהותקנה בבלון, צילמה נופים שונים מהאטמוספירה ושמרה את התמונות על כרטיס חיצוני, שנלקח עם חזרת הבלון לארץ.
המטרה של חברת Brother לקדם מודעות סביבתית בעיקר בקרב החברות הגלובליות, שתוביל להקפדה על תהליכי ייצור של מוצרים ומחזור של מוצרים מתכלים.

ראו כאן קישור  חדש לסרטון ה-360 מעלות וקישור נוסף מספטמבר 2016 - כאן

 
כדור הארץ
 
 



 
 
Bookmark and Share