Telecom News - הסטארטאפ PayKey זכה בתחרות הפינטק של Santander InnoVentures

הסטארטאפ PayKey זכה בתחרות הפינטק של Santander InnoVentures

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ PayKey זכה בתחרות הפינטק של Santander InnoVentures
הסטארטאפ הישראלי PayKey זכה בתחרות הפינטק של  Santander InnoVentures
 דניאל פלדTelecom News 18.2.16, 11:06  
 
עדכון בתחתית הכתבה.

הסטארטאפ מישראל של אפליקציית התשלומים במובייל וברשתות החברתיות גבר על 63 סטארטאפים ישראליים בתחרות, שהתקיימה בת"א ע"י Santander InnoVentures בשיתוף עם IE Business School ו-.Accenture
 
Santander InnoVentures, קרן הפינטק של קבוצת סנטנדר, שמנהלת הון-סיכון בהיקף של 100 מיליון דולרים, הודיעה היום, שהסטארטאפ הישראלי  PayKey הוא הזוכה בתחרות Fintech Venture Day, שהתקיימה אתמול בתל אביב. PayKey  גבר על 63 סטארטאפים ישראלים שונים.

חבר השופטים בתחרות כלל את מריאנו בלינקי (שותף מנהל ב-Santander InnVentures), רודריגו קורי (ראש "בנק העתיד" של סנטנדר), יעקב בן-אדיבה (מנכ"ל Accenture ישראל, חברה גלובלית המעניקה שירותי אסטרטגיה, דיגיטל, טכנולוגיה ומיקור חוץ ופועלת בארץ מ-2001) וחואן חוסה גמס (יו"ר המרכז הבינלאומי לניהול יזמי ב-IE Business School המוכר כאחד מבתי הספר לעסקים המובילים בעולם, שיש לו קמפוס במדריד ושלוחות ברחבי העולם).

PayKey היא פלטפורמה המאפשרת למשתמשים בה לשלם תוך כדי גלישה ברשתות החברתיות (וואטסאפ, טוויטר,מסנג'ר של פייסבוק וכד'). יתרונה טמון באינטגרציה עם מערכות האבטחה של הבנקים תוך טשטוש מותג הבנק., כך, שהתחושה העולה היא כגלישה אורגנית ברשת החברתית.

הסטארטאפים הנוספים, שנבחרו להציג את הפיתוחים שלהם בשלב התחרות היו: Credible, Splitit, Neema ו-IAmReal.

אירועי ה-Fintech Venture Day צפויים להיערך ב-3 מדינות (ישראל, ספרד וברזיל) והם יוזמה גלובלית המשלבת כנס ותחרות ומפגישה בין בעלי עניין אזוריים במטרה לבחון את הסוגיות הניצבות בפני סטארטאפים במגזר הטכנולוגיה הפיננסית. בחלק התחרותי, שנערך בסגנון Pitch Slam, סטארטאפים מקומיים וחדשנים זוכים לגישה למומחיות וליכולות הייחודיות של כל שותפי האירוע.

שני ימי ה-Fintech Ventures הבאים יתקיימו במדריד ובסאו פאולו באפריל ובמאי 2016 בהתאמה. מידע נוסף והגשת בקשה להשתתפות ב-Pitch Slam- כאן.

השותפים באירוע הם:
  • Santander InnoVentures, תספק הכוונה ושיטות עבודה מומלצות לגיוס הון. בנוסף, זרוע החדשנות של הבנק תיבחן אפשרות להעניק מימון לסטארטאפים העומדים בדרישותיה שלSantander InnoVentures  המפורטות ב-www.siv.vc .
  • IE Business School, יספק את סביבת העבודה ואת ההדרכה הדרושות כדי להצטיין בתעשייה דינמית זו.
  • Accenture, תספק ייעוץ ותובנות אודות השוק כד לסייע לסטארטאפ להגיע לשוק ולצמוח בו במהירות ובאפקטיביות.
 
דניאל פלד, (בתמונה למעלה), מנכ"ל ומייסד משותף של PayKey: "הזכייה בתחרות הפינטק מרגשת אותנו ומחזקת עוד יותר את הביטחון שיש לנו בטכנולוגית התשלום המאובטח במובייל, אותה אנו מביאים לשוק. לאחרונה, אנו עדים לכך, שבנקים מגלים פתיחות רבה יותר לחדשנות ומוכנים להתנסות בחוויית תשלום חדשה ומצוינת עבור לקוחותיהם, שהא כמובן גם מאובטחת כיאות".

מריאנו בלינקי: "לקראת כנס פינטק 2.0 המתקרב, אנו מחויבים להמריץ ולהעצים את האקוסיסטם הגלובלי בתחום הפינטק. ימי ה-Fintech Venture שלנו עושים בדיוק את זה. אירוע Fintech Venture הראשון שלנו בישראל היה מוצלח מאוד. בישראל צומחים לא מעט סטארטאפים מעניינים וחדשנים בתחום הפינטק והיום זכינו להיחשף לפרזנטציות מרתקות אודות היישומים לניהול תשלומים מאובטחים במובייל, אימות זהות, חשבונות בנק במטבע וירטואלי, שוק מרובה מלווים ותוכניות תשלומים".

יעקב בן-אדיבה: "שוק ה-Fintech הישראלי מהווה אבן שואבת לכישרונות ופתרונות חדשניים, עם למעלה מ-400 סטארטאפים הפועלים בתחום, כאשר קצב הגדילה בו הוא סטאראפ חדש בכל שבוע. אקסנצ'ר מחויבת להיותה שחקנית מרכזית בקהילת ה-Fintech העולמית, ובכלל זה בישראל. אנו רואים את סביבת ה-Fintech כחיונית לשיפור משימתנו העיקרית, שהיא סיוע ללקוחות בסקטור הפיננסי להצליח ולנצל את המומנטום בתחום המתפתח".

בתמונה מימין לשמאל: חואן חוסה גמס, דניאל פלד, מריאנו בלינקי ויעקב בן אדיבה.
 
PayKey


עדכון 22.11.16PayKey הודיעה היום שגייסה 6 מיליון דולרים. היא פיתחה מערכת המאפשרת לבנקים לספק שירותי העברת כספים מאובטחת בין לקוח ללקוח על גבי רשתות חברתיות ואפליקציות מסרים מיידיים. הטכנולוגיה מאפשרת העברת כספים  מהסמארטפון כאשר הלקוח נמצא בשיחה חברתית ללא צורך בכניסה לאפליקציית הבנק או אפליקציה ייעודית להעברת כספים כמו ארנק אלקטרוני.
המערכת מחברת את עולם הבנקאות עם עולם הרשתות החברתיות והופכת את הפעילות הבנקאית לקלה ויעילה יותר.

 



 
 
Bookmark and Share