Telecom News - VMware ו-EMC משיקות יחד את VxRail: משפחת מוצרי Hyper Converged

VMware ו-EMC משיקות יחד את VxRail: משפחת מוצרי Hyper Converged

דף הבית >> חידושים הכרזות >> VMware ו-EMC משיקות יחד את VxRail: משפחת מוצרי Hyper Converged
VMware ו-EMC משיקות יחד את VxRail: משפחת מוצרי Hyper Converged
מאת: מערכת Telecom News, 25.2.16, 10:36מוצר חדש

מערכות VxRail החדשות מעניקות לעסקים בגדלים שונים מערכת אינטגרטיבית הכוללת חומרה ותוכנה ממיטב הטכנולוגיות של 2 החברות, תוך ניהול מיטבי של ההוצאות ומתן תמיכה בכתובת אחת.

החברות VMware ו-EMC משיקות יחד את VCE VxRail, משפחת Hyper Converged Appliances היחידה, שתוכננה יחדיו בידי החברות. כך, שתשתלב באופן אופטימלי בסביבות VMware.

משפחת VxRail מחברת יחד את היתרונות של 2 החברות, בהם שירותי דאטה עשירים ויכולות מתקדמות של ניהול מידע מצידה של EMC עם יכולות תוכנת Hyper Converged של VMware, שכוללות את VMware vSphere, vCenter Server ו-VMware Virtual SAN - האחסון מוגדר התוכנה הפשוט לניהול והיעיל, שמוטמע באופן טבעי בתוך מערכת ההפעלה של-vSphere – לכדי משפחת מוצרים אחת, שמוצעת בשילוב כתובת אחת לתמיכה.

אחסון היברידי וגם מערכת ,VxRail שמבוססים על מערכי פלאש בלבד, מרחיבים ומפשטים את סביבות העבודה של VMware ומספקים ביצועים עם יכולת גידול פשוטה והכל בתשתית היפר-אחודה של התקן (HCIA).

ארגוני IT נדרשים להתמודד עם תמיכה בדרישות גדלות והולכות של עסקים ליישומים ושירותים חדשים, כאשר ברשות העסקים הללו תקציבים ומשאבים מעטים, והם אינם מעוניינים לבזבז את זמנם בבחינת והטמעת תוכנה, חומרה ופתרונות רשת. בנוסף, אין ברשותם של עסקים כאלה הזמן הדרוש ללמידת כלים תפעוליים ותהליכים חדשים. האפליינסים החדשים, שמשיקות VMware ו-,EMC מרחיבים את היתרונות של התשתית האחודה VCE – זריזות, פשטות וסיכון נמוך - לעסקים בגודל קטן ובינוני, ומחלקות בתוך ארגוני ענק, שיכולים כעת ליהנות מיכולות חדשות בתחומי הווירטואליזציה והמחשוב למשתמשי הקצה.

מערכות -VxRail החדשות משלבות וירטואליזציה, מחשוב, אחסון והגנה על נתונים במערכת אחת. ארגונים יכולים להתחיל בקטן, עם כמה מערכות וירטואליות, ולעלות לאלפי מערכות במודל  "שלם ככל שאתה גדל", שמאפשר ניהול טוב יותר של צפי ההוצאות.

מערכות VxRail זמינות בטווח רחב של קונפיגורציות, ממנפות את טכנולוגית הענן ומאפשרות חיבור ליותר מ-20 עננים ציבוריים כדוגמת VMware vCloud Air,  Amazon Web Services, Microsoft Azure ובקרוב גם Virtustream, ומספקות יכולות אחסון ללא גבולות, תוך מתן TB10 נוספים לאחסון בענן לכל מערכת.
 
ענן
 
 



 
 
Bookmark and Share