Telecom News - Bitly תעביר 25 מיליארד קישורים אל הענן של יבמ

Bitly תעביר 25 מיליארד קישורים אל הענן של יבמ

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> Bitly תעביר 25 מיליארד קישורים אל הענן של יבמ
Bitly תעביר 25 מיליארד קישורים אל הענן של יבמ
מאת: חיים חביב, 25.2.16, 16:21ביטלי

מפתחים המשלבים כתובות מקוצרות ייהנו משיפור ניכר בביצועים. גם ממשק התכנות של ביטלי, משרת מפתחים המשלבים יותר מ-300 מיליון קישורים בכל חודש אל תוך מוצרים ואפליקציות, יעבור לענן של IBM.

חברת Bitly, מפעילת אחד השירותים הגדולים בעולם לכתובות אינטרנט מקוצרות, בחרה בענן של יבמ כפלטפורמה המועדפת. החברה תעביר 25 מיליארד קישורים למערכת הענן של יבמ כדי למנף את יכולות הרשת המהירה, שמפעילה יבמ לטובת הענן שלה, ואת הפריסה העולמית של מרכזי הענן של יבמ. לקוחות ביטלי ייהנו מעתה מחוויית שירות טובה יותר של המערכת.

גם ממשק התכנות (API) של ביטלי, שמשרת מפתחים המשלבים מדי חודש יותר מ-300 מיליון קישורים אל תוך מוצרים ואפליקציות, יעבור לענן של יבמ. רשת הענן הכלל-עולמית של יבמ ואופציות איזון העומסים המופעלות במסגרתה תאפשרנה לקישורים המשולבים ע"י מפתחים לעלות מהר יותר, ללא תלות במיקומו של משתמש הקצה. מהירות זו חיונית, אם נזכור, ש-70% מהקישורים בביטלי מסופקים למשתמשים מחוץ לתחומי ארה"ב בפריסה כלל-עולמית.

ביטלי מוכרת היטב למשתמשי האינטרנט, הודות לשירות כתובות ה-URL המקוצרות, שמפשט שיתוף כתובות בערוצים שונים, לרבות הודעות טקסט, דוא"ל ומדיה חברתית, בהן נדרש לחסוך בתווים. הקישורים של ביטלי עומדים על למעלה מ-12 מיליארד הקשות עכבר מדי חודש, וכ-250 מיליארד נקודות מידע שונות. פלטפורמת ניהול הקישורים של החברה מאפשרת למשווקים לבנות קישורים ממותגים, להוסיף יכולות קישור עמוק אל אפליקציות מובייל, לעקוב אחר האינטראקציה של משתמשים עם המערכות והתוכן, ולנתח נתונים המתקבלים מהשטח, כדי לתקשר טוב יותר עם לקוחות.

ביטלי ויבמ תשלבנה את הטכנולוגיות שלהן ואת מומחיותן בתחומי השיווק כדי להציע חוויה משופרת לניהול כתובות קישורים בענן. ביטלי תווסת עומסי עבודה שלה לרשת העולמית של 46 מרכזי הענן של יבמ באופן שיאפשר לה להרחיב את התשתיות אותן היא צורכת בהתאמה קצב גידול עסקיה.

העברת ממשקי תכנות היישומים של ביטלי אל סביבת הענן של יבמ תאפשר ל-11,000 המפתחים הניגשים מדי חודש אל ממשקים אלה, ליהנות משיפור בולט של חוויית העבודה ולטעון קישורים בתהליך מהיר יותר. 2 החברות משתפות פעולה בהוצאה לאור של נתונים באמצעות Universal Behavior Exchange ובשילוב ניהול הקישורים אל תוך ענן השיווק של יבמ, באופן שישפר את רמת ההבנה של משווקים אודות לקוחותיהם ויאפשר להם לעמוד בקשר הדוק יותר עם לקוחות אלה.
 



 
 
Bookmark and Share