Telecom News - אבנר מימון מונה למנכ״ל EMEA ב-Synerion

אבנר מימון מונה למנכ״ל EMEA ב-Synerion

דף הבית >> מינויים >> אבנר מימון מונה למנכ״ל EMEA ב-Synerion
אבנר מימון מונה למנכ״ל EMEA ב-Synerion
מאת: מערכת Telecom News, 29.2.16, 12:46אבנר מימון
 
אבנר מימון, (52), מונה למנכ״ל EMEA (מזרח התיכון, אירופה ואפריקה) בסינריון מערכות, שמתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון.
 
בתפקידו הקודם הוא שימש כסמנכ״ל פעילות ישראל בחברה. במסגרת תפקידו החדש הוא יהיה אחראי על ניהול כל פעילות סינריון בארץ ובאמצעות המפיצים ברחבי העולם (למעט חברת הבת הפועלת בצפון אמריקה). מימון  יהיה אחראי על כל תחומי הפעילות של סינריון: פתרונות לניהול מערך העובדים, בקרת כניסה, ניהול אסטרטגי של ההון האנושי וגיוס עובדים, כולל מכירות, יישום ותמיכה, פיתוח מוצרים, קידום השוק המקומי והשווקים בדרום אפריקה ואירופה, כמו גם פיתוח שוק ה-SMB.
 
למימון ניסיון של 20 שנה במגוון תפקידי ניהול מכירות ושיווק. לפני הצטרפותו לסינריון הוא כיהן כסמנכ"ל החטיבה העסקית 012 סמייל. קודם לכן, מילא תפקידי סמנכ"ל מכירות בחברת תדיראן טלקום, מנהל מחלקת לקוחות אסטרטגיים בפלאפון וסמנכ"ל שיווק ומכירות בחטיבת האלקטרוניקה ברב בריח.
 
מימון הוא בעל תואר במנהל עסקים.
 
אבנר מימון: "אנו ממשיכים לבסס את מעמדנו כחברה בינלאומית מהשורה הראשונה. סינריון מציעה כיום ללקוחות חבילות של פתרונות מתקדמים עפ"י מגזרי שוק, שנותנים מענה לצרכים הספציפיים שלהם, מהירים להקמה ויישום, ובעלי ערך מוסף ויחס מיטבי של עלות-תועלת".
 

פרחים וברכות 
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share