Telecom News - יונה עובדיה מונה למנכ"ל חברת גילת רשתות לוויין

יונה עובדיה מונה למנכ"ל חברת גילת רשתות לוויין

דף הבית >> מינויים >> יונה עובדיה מונה למנכ"ל חברת גילת רשתות לוויין
יונה עובדיה מונה למנכ"ל חברת גילת רשתות לוויין
מאת: מערכת Telecom News, 17.3.16, 22:56יונה עובדיה
 
חברת גילת רשתות לוויין לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ניידים מבוססי לוויין ושירותים, הודיעה היום על מינויו של יונה עובדיה, (בתמונה), למנכ"ל החברה החדש, מינוי שייכנס לתוקפו החל ב-31.3.16. הוא יחליף בתפקיד את המנכ"ל הזמני דב בהרב, שימשיך לכהן כיו"ר הדירקטוריון בגילת.

עובדיה הצטרף לגילת באפריל 2015 ושימש קודם בתפקידים ניהוליים שונים בחברת אמדוקס במשך 30 שנים, כולל כחבר ההנהלה הבכירה של אמדוקס. בעברו הוא ניהל אלפי עובדים ופרויקטים בהיקף של מאות מיליוני דולרים.

עובדיה הוא בעל תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב.

דב בהרב: "אנו נרגשים ממינויו של יונה עובדיה כמנכ"ל הבא של גילת. יונה, כמנהיג עסקי עם ניסיון מוכח, ידע להוביל את גילת קדימה למימוש האסטרטגיה המבטיחה של החברה. יונה ואני עבדנו יחדיו באמדוקס במשך שנים רבות וכן בגילת. הניסיון והיכולות שלו תובלנה להמשך הצמיחה הרווחית של גילת לטווח ארוך, ולבנייתה והרחבת יסודות התוכנית האסטרטגית של גילת.

אני בטוח כי גילת תמשיך להצליח תחת הנהגתו של יונה עובדיה וצוות ההנהלה, שנחושים למצות הזדמנויות חדשות. כיו"ר, אני אמשיך להיות פעיל במימוש הפוטנציאל של גילת ב-2016 ובעתיד לבוא".

יונה עובדיה: "אני מתרגש ומעריך את ההזדמנות לכהן כמנכ"ל הבא של חברת גילת. אני משוכנע, שלגילת יש את האסטרטגיה, המנהיגות, הטכנולוגיה, הנוכחות הגלובלית, וחשוב מכל – האנשים, להגשמת חזון החברה, להרחיב את הצלחתה ולהשיג צמיחה ברווחיות לאורך זמן, כמו גם לבסס אותה כמקום עבודה המספק לעובדיו אתגר והגשמה עצמית".
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share