Telecom News - עופר כרמל מונה למנכ"ל החדש ב- eLoan, פלטפורמה להלוואות חברתיות

עופר כרמל מונה למנכ"ל החדש ב- eLoan, פלטפורמה להלוואות חברתיות

דף הבית >> מינויים >> עופר כרמל מונה למנכ"ל החדש ב- eLoan, פלטפורמה להלוואות חברתיות
עופר כרמל מונה למנכ"ל eLoan, פלטפורמה להלוואות חברתיות
מאת: מערכת Telecom News, 27.3.16, 14:00עופר כרמל
 
עופר כרמל, (49), מונה למנכ"ל חברת eLoan, פלטפורמת הלוואות חברתיות. הוא יכנס לתפקיד בחודש הקרוב ויחליף את עמית לוינשטיין, שיישאר כדירקטור בחברה.
 
עופר כרמל כיהן בעבר כמנכ"ל חברת ERN, שעוסקת בתחום אבטחת פירעון תשלומים וכמנכ"ל חברת האחזקות של מכבי- זרוע הפיתוח העסקי של מכבי שירותי בריאות.

כרמל הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים MBA.
 
עמית לוינשטיין: "אנו שמחים על ההזדמנות לצרף את עופר להנהלת החברה. אנו מאמינים, שהידע והניסיון של עופר הם הכרחיים כדי להמשיך ולהוביל את eLoan
 
עופר כרמל: "מצאתי צוות ניהולי מגובש ומקצועי הרואה בראש ובראשונה את טובת החברה. עמית לווינשטיין (המנכ"ל היוצא והמייסד), יגאל אלקסלסי (היו"ר והמייסד), כמו גם השותפים: אבנר סטפק ואילן רביב ממיטב דש. ההחלטה הייתה לבצע את השינוי לפני יישום מהלכים אסטרטגיים עתידיים העומדים להתרחש בחברה בקרוב.

בנוסף, בכל חיי סטארטאפ ישנו שלב, שבו החברה נדרשת להביא מנכ"ל מקצועי מהתחום, שימשיך וינתב את החברה באתגרים העומדים לפניה, והצוות הניהולי הקיים קיבל החלטה, שזה הזמן הנכון. החברה עומדת לפני פריצה גדולה קדימה ברמת המחזורים וברמת האסטרטגיה, ולכן בוצע השינוי. עבורי זו מחמאה גדולה ואני אעשה הכל כדי להצדיק את האמון, שנתנו בי".
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share