Telecom News - ברקליס בנק השיק את Rise ת"א ופרסם את 10 הסטארטאפים באקסלרטור

ברקליס בנק השיק את Rise ת"א ופרסם את 10 הסטארטאפים באקסלרטור

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ברקליס בנק השיק את Rise ת"א ופרסם את 10 הסטארטאפים באקסלרטור
ברקליס השיק את Rise ת"א ופרסם באירוע את 10 הסטארטאפים באקסלרטור
מאת: חיים חביב, 5.4.16, 14:41אקסלרטור ברקליס

Rise, קהילה גלובלית, וירטואלית ופיזית לחדשנות פינטק וסייבר, הושקה בת"א. המתחם החדש יארח את 10 הסטארטאפים של המחזור הראשון של תכנית האקסלרטור של ברקליס בישראל, שתופעל ע"י .Techstars

בנק ברקליס השיק אמש בת"א את Rise ישראל - רשת גלובלית של מתחמים פיזיים וקהילה וירטואלית המיועדת לסלול את הדרך לפיתוח טכנולוגיות פיננסיות (פינטק), שעל פרטיה דווח - כאן. האתר החדש מהווה צעד נוסף בהתרחבות הקהילה בעקבות המרכזים, שנפתחו בלונדון ובניו-יורק והאתר בקייפטאון, שנפתח לאחרונה.

'Rise תל אביב' מעמידה אכסניה פיזית לחברות חדשניות הפועלות בתחום הפינטק והסייבר. האתר החדש, ברחוב אחד העם (המבנה הישן של הבורסה לניירות ערך), משמש גם כמשכן לתוכנית האקסלרטור הראשונה של ברקליס בישראל, תכנית לסטארטאפים בתחום הפינטק והסייבר בת 13 שבועות, שמופעלת בשותפות עם Techstars.

תכנית האקסלרטור של ברקליס בת"א תעניק ל-10 סטארטאפים בתחום הפינטק ואבטחת סייבר הזדמנות להשתתף בנטוורקינג פעיל, חונכות ופיתוח, עם אפשרות לבלות חלק מהזמן באתרים אחרים של ברקליס בעולם. 2 מחזורים סיימו את התוכנית בלונדון, ומחזור נוכחי פועל כרגע במסגרת התוכנית בניו יורק.

כמנהל התכנית בישראל ישמש לירון רוז, (בתמונה משמאל), יזם ומשקיע ישראלי.לירון רוז

הסטארטאפים, שנבחרו לתכנית האקסלרטור של ברקליס:

Bstow - עיגול הכסף העודף בכרטיס האשראי עבור תרומות לארגוני צדקה.
Civilize - פלטפורמת תמיכה תקשורתית וצרכנית עבור אנשים הנמצאים בחובות.
Cyber DriveWare - פיתוח שכבת, I / O שמאפשרת זיהוי וחסימת תוכנות זדוניות חדשות בזמן אמת.
FinancialJuise - פלטפורמה לחדשות פיננסיות וגילוי תוכן בזמן אמת, שעוזרת למשקיעים וסוחרים למצוא את התוכן הפיננסי הטוב ביותר.
Samurai - פלטפורמת תמיכה בקבלת החלטות עבור אנשי מקצוע.
  Slidepiper- פלטפורמה המאפשרת לעסקים שליטה מלאה על מסמכים חשובים לאחר שהם שותפו באופן חיצוני.
Vala - שירות מקוון להעברת כספים ותשלומים, ע"י בניית שוק עבור  שותפים מקומיים וחברות, תוך שימוש בסיכונים מושכלים.
Wisor - בניית פורטפוליו מגוון ומותאם עבור המשכנתא שלך.
B2B Pay - ייצוא של חשבנות בנק בינלאומיים לאירופה, ללא עלות. לגבות תשלומים בכ-34 מדינות באירופה ולקבל הוזלה של 80% בעמלות.
Coor.Bi - פלטפורמה חכמה מבוססת בינה עסקית, כריית נתונים ממקורות רבים ומגוונים באונליין ואופליין.

לן רוזן, (בתמונה משמאל), לן רוזןמנכ"ל ברקליס ישראל: "אנו מאוד ממוקדים בהזדמנויות עבור בנקאות ההשקעות בתעשיית הטכנולוגיה בישראל, ובאמצעות Rise תהיה לנו הזדמנות למנף את מערכות היחסים והניסיון שלנו, לתרום לצמיחה של חברות פינטק וסייבר בשלב מוקדם, ולהרחיב את האקוסיסטם של הטכנולוגיה הישראלית".

 
אריאן לואיס, מנהל החדשנות של ברקליס: "ברקליס מאמץ באופן אקטיבי את ההזדמנויות והחדשנות שיוצר האקוסיסטם של הסטארטאפים. באמצעות Rise ותוכנית האקסלרטור שלנו, אנו יכולים לקדם את מה שיוכל להיות העתיד של השירותים הפיננסיים. אנו נרגשים מההזדמנות לקחת חלק בקהילת החדשנות של תל אביב ולהתחבר לחלק מהממציאים הפעילים ביותר בעולם". 

אקסלרטור



 
 
Bookmark and Share