Telecom News - Privatequity.biz עלה לגמר תחרות Red Herring Top 100 Europe Award

Privatequity.biz עלה לגמר תחרות Red Herring Top 100 Europe Award

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Privatequity.biz עלה לגמר תחרות Red Herring Top 100 Europe Award
Privatequity.biz עלה לגמר תחרות 2016 Red Herring Top 100 Europe Award
מאת: מערכת Telecom News, 6.4.16, 23:29סיגלית כהן
 
לסטארטאפ הישראלי פלטפורמה מקוונת למסחר באופציות עובדים המאפשרת חשיפה לניירות ערך של חברות פרטיות וניירות ערך של בעלי מניות כגון עובדים, עובדים לשעבר, נותני שירותים ומייסדים. הזירה משמשת מקום מפגש למשקיעים המעוניינים לקחת חלק בהצלחתן של חברות פרטיות טרום הנפקה בתעשיית ההייטק העולמית.
  
סיגלית כהן, (בתמונה), מנכ"ל Privatequity.biz, זירת מסחר בשוק השניוני המקוון הראשון בישראל, הודיעה היום, שהסטארטאפ נבחר להיות פיינליסט בתחרות 2016 Red Herring Top 100 Europe Award, רשימה יוקרתית המכבדת את מיזמי הטכנולוגיה הפרטיים המבטיחים והחדשניים ביותר של השנה באירופה.
 
צוות מקצועי מטעם RedHerring בחר בקפידה את החברות החדשניות ביותר מתוך מאגר של מאות חברות מרחבי אירופה. המועמדים מוערכים עפ"י 20 קריטריונים כמותיים ואיכותיים, העיקריים ביניהם כוללים השפעה מהפכנית על השוק, טביעת רגל, הוכחת היתכנות, ביצועים פיננסיים, חדשנות טכנולוגית, ערך חברתי, איכות הניהול, הוצאה לפועל של אסטרטגיה והשתלבות בתעשיות הרלוונטיות.
 
הערכת פוטנציאל ייחודית זו מבוצעת כהשלמה לביצועים בפועל של החברה ומאפשרת לצוות של RedHerring לראות את הפוטנציאל מעבר "לבאז", שהחברה יוצרת ולזקק רשימה רבת ערך לגילוי וקידום ההזדמנויות העסקיות הגדולות ביותר בענף.
 
המועמדים הסופיים יציגו את הפתרונות שלהם באירוע באמסטרדם, שיתקיים ב- 11-13 באפריל 2016. הזוכים באירוע יוכרזו בטקס פרסים מיוחדים ב- 13 באפריל.
 
אלכס וייה, מו"ל ומנכ"ל :RedHerring "השנה היתה מתגמלת, מעבר לכל הציפיות. יש הרבה חברות מעולות המייצרות מוצרים חדשניים מדהימים באירופה. הייתה זו משימה לא פשוטה לצמצם את הרשימה ולבחור את המועמדים הסופים.
 
Privatequity.biz מראה הבטחה גדולה ולכן ראויה להיות בין המועמדים הסופיים".

הצלחה



 
 
Bookmark and Share