Telecom News - מלאנוקס מינתה 7 סמנכ"לים ו-3 מהנדסים וארכיטקטים בכירים

מלאנוקס מינתה 7 סמנכ"לים ו-3 מהנדסים וארכיטקטים בכירים

דף הבית >> מינויים >> מלאנוקס מינתה 7 סמנכ"לים ו-3 מהנדסים וארכיטקטים בכירים
מלאנוקס מינתה 7 סמנכ"לים ו-3 מהנדסים וארכיטקטים בכירים
מאת: מערכת Telecom News, 10.4.16, 15:37הרצאה
 
איל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, ירצה השבוע בפני יזמים, סטארטאפיסטים ומפתחים במסגרת אירועי ,Startup Grind ויספק להם טיפים ועצות.
 
מלאנוקס הודיעה על מינויים של 7 סמנכ"לים ו- 3 מהנדסים וארכיטקטים בכירים:
  • ברברה קרלסון לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי. בתפקידה היא אחראית על צמיחת עסקי מלאנוקס בתחום ה-Web/Cloud. לברברה 25 שנות ניסיון בפיתוח עסקי בהייטק. לפני כן היא כיהנה כסמנכ"לית מכירות ענן, תוכן ומדיה ב-Data Direct Network וסמנכ"לית אזורית ב-EMC.
  • ארז כהן לתפקיד סמנכ"ל תכנית הענן של מלאנוקס. ארז הצטרף למלאנוקס ב-2000 ואחראי על תכנית ה-CloudX של החברה ועל כל פעילות הענן במלאנוקס, שכוללת עסקים, שיווק, ארכיטקטורה ויצירת פתרונות והטמעה.
  • ירון גפשטיין לתפקיד סמנכ"ל תוכנה. ירון הצטרף למלאנוקס ב-2000 והיה אחראי לפיתוח קבוצת הקושחה למתגים ול-NIC ולמוצרים ולפעילויות נוספות.
  • שאול גלילה לתפקיד סמנכ"ל תפעול ייצור. שאול הצטרף למלאנוקס ב-2009, הוביל את צוותי ה- NPIוהייצור ההמוני והיה אחראי על תפעול הייצור של כל מוצרי הלוחות,  המתגים והמערכות בחברה. לפני כן ניהל צוות מחקר ופיתוח ב-Silynx Communications.
  • הדס פרבר-ברכה לתפקיד סמנכ"לית תכנון ובקרה. עד לאחרונה שימשה הדס כאחראית על בקרת תכנון, ניהול עלויות ושרשרת אספקה במלאנוקס. לפני כן כיהנה בתפקידים שונים בוולטייר, אפלייד מטריאלס וסאנדיסק.
  • עופר בוסטין לתפקיד סמנכ"ל תפעול סיליקון. עופר הצטרף למלאנוקס ב-2002 ושימש כמנהל תפעול בכיר לייצור ICs , תחום שאליו הצטרפה לאחרונה גם איזיצ'יפ, שנרכשה ע"י מלאנוקס.
  • אושרי כהן לתפקיד סמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה. אושרי הצטרף למלאנוקס ב-2007 ושימש כמנהל תפעול בכיר לפעילות הרכש של החברה ברחבי העולם. לפני כן כיהן כמנהל תפעול ב- Silynx Communications.
  • עופר עזרא לתפקיד מהנדס בכיר ראשי לעיצוב CAD ומערכים. לעופר 27 שנות ניסיון בתחום. הוא הצטרף למלאנוקס ב-1999 ועמד בראש צוות לעיצוב המערך החדש, ועד לאחרונה היה אחראי על מערך ה-CAD, הדיגיטלי והאנלוגי למכשירי ה-ICs ול- EDA של מלאנוקס. לפני כן שימש בתפקידי ניהול שונים באינטל ובטאואר.
  • אביעד רווה לתפקיד ארכיטקט בכיר ראשי לתוכנת מתגים. לאביעד 22 שנות ניסיון בתחום. הוא הצטרף למלאנוקס ב-2009 ועד לאחרונה היה אחראי לקידום ארכיטקטורת תוכנת המתגים בחברה. לפני כן הוא הקים וכיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות בסטרטאפ Automation Lifestyle והיה ארכיטקט מערכת בכיר במארוול טכנולוגיות.
  • רן רביד לתפקיד מהנדס בכיר ראשי לעיצוב שבבים. רן הצטרף למלאנוקס ב-2001 ושימש כאחראי על שכבות 1 ו-2 בכל המוצרים של מלאנוקס.
ביום 14.4.16 ב-18:00 בבית בנק לאומי, יהודה הלוי 35, תל אביב, ירצה מנכ"ל מלאנוקס איל וולדמן בפני יזמים ומפתחים על הדרך שעשה כיזם ב-20 השנים האחרונות, החל מהקמת החברות גליליאו ומלאנוקס כאחת מהחברות המובילות בהייטק הישראלי עם שווי שוק של 3 מיליארד דולרים ו-2,550 עובדים ברחבי העולם. הוא יספר מניסיונו על מהלכים עסקיים, על החדשנות כערך עליון ועל היכולת להוביל עובדים ומנהלים למימוש מוצלח של אסטרטגיה, ויספק טיפים ועצות ליזמים. המפגש יערך במסגרת אירועי Starup Grind.
 
פרטים – כאן.
 
הרצאה



 
 
Bookmark and Share