Telecom News - ניצנית בר לוי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת טלדור

ניצנית בר לוי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת טלדור

דף הבית >> מינויים >> ניצנית בר לוי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת טלדור
ניצנית בר לוי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת טלדור
מאת: מערכת Telecom News, 11.4.16, 18:01ניצנית בר לוי

ניצנית בר לוי מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת טלדור, שפועלת כאינטגרטור בעולם ה-IT וספקית של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, ה-BPO, אבטחת המידע, מערכות, התקשורת ומיקור חוץ.
 
במסגרת תפקידה היא תנהל את כל מערך משאבי האנוש של קבוצת טלדור, תתווה את אסטרטגית משאבי האנוש, תהיה אמונה על כלל הטיפול במשאבי האנוש בקבוצה ותשמש כחברת הנהלה.
 
בר לוי, (45), שימשה בתפקידה הקודם כסמנכ"ל משאבי אנוש גלובלית בחברת אריקום תוכנה. קודם לכן מילאה שורה של תפקידי ניהול במכון ויצמן למדע, שם הקימה וניהלה את מחלקת הפיתוח הארגוני וההדרכה, הקימה את מערך גיוס העובדים ופיתחה את אסטרטגיית הגיוס למכון. במכון ויצמן  היא היתה חברת הנהלת אגף משאבי אנוש.
 
בר לוי היא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בלימודי עבודה מאוניברסיטת ת"א.
 
נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת טלדור: "כניסתה של בר לוי לתפקיד מהווה נדבך חשוב בתהליך האסטרטגי הכולל, שהחברה מבצעת בחודשים האחרונים. בר לוי מגיעה אלינו לאחר שצברה ניסיון במספר ארגונים מורכבים בתחומם, שם הוכיחה את יכולותיה בתחום משאבי האנוש. אנו בטוחים, שהשתלבותה בחברה תהיה מהירה וקלה ובהחלט מצפים, שתעניק ערך מוסף, שיעזור לארגון לשמור על כוחו בשוק הדינמי והמורכב של עולם ה-IT".
 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share