Telecom News - גיבוי חיצוני לסמארטפונים ללא חיבור לאינטרנט ולמחשב מסטארטאפ ישראלי

גיבוי חיצוני לסמארטפונים ללא חיבור לאינטרנט ולמחשב מסטארטאפ ישראלי

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> גיבוי חיצוני לסמארטפונים ללא חיבור לאינטרנט ולמחשב מסטארטאפ ישראלי
גיבוי חיצוני לסמארטפונים ללא חיבור לאינטרנט ולמחשב מסטארטאפ ישראלי
 מאת: מיכאל פנחס, 9.5.16, 10:09מיכאל פנחס

הסטארטאפ הישראלי של די. איי. פי טכנולוגיות, מפתח ומייצר זיכרון נייד מסוג חדש לסמארטפון אנדרואיד. הצורה הייחודית בעלת פטנט עולמי מאפשרת גיבוי חיצוני ללא כל צורך בחיבור לאינטרנט, לענן או לאיזו רשת מחשבים ומאפשרת שימוש ממושך.
 
כולם, גם אנשי עסקים, העבירו את מרכז הפעילות התקשורתית שלהם לסמארטפונים ולטאבלטים. אולם, בניגוד לעבודה מהמחשב השולחני (הנייח או הנייד), שמקבל שירותי גיבוי מהמערכות הפנימיות בעסק, הסמארטפונים מקבלים שירותי גיבוי בעננים חיצוניים על רשתות הסלולר או ה-WiFi. השירותים הללו אינם מבטיחים בכלל פרטיות ורמת אבטחה הנדרשת לעסקים ולארגונים.
 
הסטארטאפ הישראלי של די. איי. פי טכנולוגיות, מפתח ומייצר זיכרון נייד מסוג חדש לגמרי לסמארטפון. הצורה הייחודית בעלת פטנט עולמי מאפשרת גיבוי חיצוני ללא כל צורך בחיבור לאינטרנט ולענן, או לאיזו רשת מחשבים. למעשה ניתן להעביר קבצים ישירות להתקן Disk-in-Phone: ה-DIP7™.
 
המוצר, שמאוד פשוט להפעלה, מאפשר למיליוני משתמשים בעולם לשמור ולהעביר קבצים בצורה ידנית ובטוחה ללא חשש מפריצה או גניבה של מידע.
 
הצוות הישראלי של המיזם, שהתחיל את פעילותו בסוף 2014, כולל 2 יזמים ישראלים, שגייסו כסף כדי לממן את תהליך הפיתוח והייצור. היזמים רון מועלם ועמי דהן חברו יחד לבעלים והמנכ"ל של חברת אייביטראנס, אייבי פריאן, וגייסו את הסכום ההתחלתי למימון הפיתוח והפעילות.
 
הפיתוח הישראלי נולד בהמשך לעבודת גמר בתואר שני של היזמים. 2 היזמים הכירו כשלמדו יחד לתואר שני בקריה האקדמית אונו ב-2010. נושא עבודת הסיום שלהם במגמת שיווק ופרסום היה פיתוח מותג חדש מול הרחבת מותג, ועל פי תוצאותיו החליטו השניים לפתח את ה-DIP7™.
 
החברה רשמה פטנט מדגם ושם מסחרי (DIP7™-Disk In Phone™) בארה"ב, אירופה, רוסיה וישראל. מאז השקת הפעילות בפברואר האחרון, נמצאת החברה במגעים מתקדמים עם מספר גורמים בין-לאומיים לגבי שיתוף פעולה והפצה גלובלית.
 
ה-DIP7™ הוא למעשה זיכרון נייד עם 2 חיבורי USB, אחד מסוג A-TYPE למחשב (USB רגיל) ואחד Micro-USB לסמארטפון, כשהמוצר הראשון הותאם לסמארטפונים מבוססי אנדרואיד.
 
המוצר מעוצב בצורה הייחודית של הספרה שבע "7" ומוגן בפטנט עולמי המאפשר נוחות מרבית בעת השימוש ולתקופה ממושכת. ממש ניתן לחבר אותו לסמארטפון ולהשאיר אותו מחובר ובכך לקבל מקום אחסון נוסף.
 
המוצר מגיע עם נפחי זיכרון הבאים: G / 8G / 16G / 32G / 64G4.
 
ה-DIP7™ משנה את כללי המשחק בעולם ה-Mobile Storage Solutions. למעשה כל היישומים ושימושים של זיכרון נייד ומחשב נייח, שאנו מכירים, משוכפלים לממשק זיכרון נייד וסמארטפון. החברה משקיעה את מירב מאמציה לפיתוח אפליקציות ייעודיות להתקן גיבוי לעולמות הבנקאות והביטחון ע"י הצפנה ייחודית, ולעולמות השיווק והרווחה ע"י אפליקציה ייחודית, שמנהלת את ההתקנים השונים של הסמארטפון בתוספת של מערכת באנרים.
 
היתרון הבולט של DIP7™ הוא בצורה שלו. קיימים מספר שחקנים בענף, שמאפשרים חיבורים שונים של זיכרון נייד לטלפון חכם, אבל היחיד, שמאפשר שימוש ממושך, הוא ה-DIP7™. המוצרים השונים, שקיימים בשוק, עלולים לשבור את הקונקטור של הסמארטפון, מכיוון שצורתם בולטת החוצה באורך של בין 3-6 ס"מ. עובדה זו מגבילה באופן משמעותי את נוחות השימוש ועלולה לגרום נזק לחיבור ה-USB של הסמארטפון.
 
למרות הקדמה והבאז הגדול סביב הגיבוי בענן, אנשי די.איי.פי טכנולוגיות בטוחים, שהמוצר שלהם יימכר במאות אלפי יחידות, מכיוון שאף על פי שהטכנולוגיות מתקדמות, עדיין ניתן לפרוץ לענן כפי שנעשה מעת לעת ע"י קבוצות האקרים שונות, או כפי שאנשי די.איי.פי אומרים: "דברים חשובים שומרים בזיכרון - לא בענן. עננים זה בשביל הגשם...". במקרה של אובדן ה-DIP7 רק בעלי הרשאות יכולים להוציא ממנו מידע.
 
בנוסף, פיתחו בחברה אפליקציה ייעודית לניהול התקני זיכרון המיועדת בעיקר לענף השיווק והתקשורת הפנים אירגונית (מרקום). האפליקציה מאפשרת שליטה וניהול ב-2 רמות: האחת ברמת ההתקנים. כלומר, גישה וביצוע פעולות בכל התקן. ורמה נוספת של קטגוריות לפי תמונות, סרטונים, מסמכים ועוד. אלה מסמכים, שניתן לשמור, להעביר ולמחוק בכל ההתקנים. גולת הכותרת של האפליקציה היא מערכת באנרים, שניתנת לשליטת הארגון, שמשתמש ב-DIP7™, לצרכים שיווקים, כמו כנסים תערוכות ועוד, או במסגרת פנים אירגונית להטמעת מסרים של חזון, ערכים ומסרים שונים והכי חשוב לאורך שנים קדימה.
 
בחברת D.I.P כבר נמצאים התהליכי פיתוח מתקדמים של DIP7™ לאייפון, שיפור ההצפנה וסוללה ניידת. "כשנסיים לפתח את הסוללה, יהיה לנו מוצר מנצח עם ערך מוסף משמעותי" אומרים בחברה.
 
את המוצרים כבר ניתן להשיג בצורה מקוונת ב-E-BAY. גרסת 32 גיגה עולה 29.90 $.
 
שורה תחתונה:
שירות גיבוי ושרידות למידע הנמצא על סמארטפונים או טאבלטים, היה דרישה מתבקשת עם המעבר לשימוש בכלים הללו בעסקים ובארגונים. DIP7 הוא פתרון חדש, בשלב זה למכשירי אנדרואיד, עם יציאות Micro USB. למוצר החדש יש רמת האבטחה ושרידות כנדרש בארגונים הרגישים ביותר, עם קלות הפעלה ומחיר זול של המוצר.
 
מאת: מיכאל פנחס, מהנדס תקשורת, מאי 2016.
מחבר המדריך לחיסכון בהוצאות התקשורת ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים
 
DIP7



 
 
Bookmark and Share