Telecom News - 6 מיזמים חדשים נחשפו באירוע לילה מיוחד של Pitch Tonight

6 מיזמים חדשים נחשפו באירוע לילה מיוחד של Pitch Tonight

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 6 מיזמים חדשים נחשפו באירוע לילה מיוחד של Pitch Tonight
6 מיזמים חדשים נחשפו באירוע לילה מיוחד של Pitch Tonight
מאת: מערכת Telecom News, 23.5.16, 13:29גיל שורקה

באירוע "הלילה של המשקיעים והיזמים" נחשפו 6 מיזמים מבטיחים, שנתנו את ה-Pitch שלהם במשך 100 שניות בפני משקיעים מהבכירים בתעשייה. המיזמים היו בתחום הבריאות הדיגיטלית, ניהול תוכן דיגיטלי, מכשור לביש, אבטחת מידע וצ׳אטבוטים.

Pitch Tonight היא אחת מקהילות היזמות הגדולות בארץ. הקהילה מונה כבר מעל ל-3,000 יזמים ב-Meetup כאשר האירועים בארץ מתחלקים לסדנאות שונות ולאירועי משקיעים ויזמים בשם "הלילה של המשקיעים והיזמים".

באירוע "הלילה של המשקיעים והיזמים", שהתקיים ב-18.5.16 באוניברסיטה העברית בהר הצופים, בהשתתפות של כ-150 יזמים, מנטורים ומשקיעים, נחשפו 6 מיזמים חדשים והתקיים פאנל של משקיעים כולל דיון פתוח ושאלות מהקהל ובעקבותיו התקיים סבב "נאומי המעליות" עם משוב ישיר מהמשקיעים.

את פאנל המשקיעים הנחה יזהר שי מ-Cannan Partners Israel  והשתתפו בו: ג'ון מדבד מ-,OurCrowd אורי חושן מ-VLX,  אסטורה מודנה מ-Terra Ventures Partners ואלי וורטמן מ-PICO Partners.

גיל שורקה, (בתמונה למעלה), מארגן Pitch Tonight ויזם: "אני מתרגש להביא את Pitch Tonight למקום, שבו סיימתי את לימודיי האקדמיים. החוויה באוניברסיטה העברית הייתה חזקה ומהנה עבורי והחזרה לכאן אחרי מספר שנים עם פרויקט עבור קהל היזמים המקומי מרגשת אותי.

הערב אנו מבצעים פאנל בעל 2 חלקים - הראשון בהובלת יזהר שי של משקיעים מול הקהל ולאחר מכן של 6 סטארטאפים חדשים, שיצטרכו לעמוד במסגרת הזמן של Pitch ב-100 שניות והם יקבלו משוב ופידבק מהמשקיעים מיד בסיום ה-"Pitch.

במסגרת האירוע, ישראל גרוס, ישראל גרוס(בתמונה משמאל) השותף לאירוע ומייסד L7 Defense פירט את הסיבות להשקעה של אינקוביט יזמות טכנולוגית בחברת :L7 Defense  "החברה פיתחה מערכת המבוססת על מודל של מערכת החיסון כדי לזהות מתקפות סייבר בזמן אמת.

אינקוביט, שבבעלות מלאה של אלביט, ביצעה הערכה לחברה דרך המודלים של אלביט לטכנולוגיות עמוקות ומתקדמות וביצעה בנו השקעה".

בנוסף, ישראל שיתף את הקהל ביתרונות של החממה ותחום ההשקעות שלה, בטכנולוגיות עמוקות, שוקי תשתית, אנרגיה, מכשור רפואי ועוד.

המיזמים שנחשפו:

יעל תמר  MovinGame - - פלטפורמה ייחודית, שנועדה לסייע לילדים בגילאי 8 עד 11 לפתח הרגלי התנהגות בריאים לאורך זמן מתוך כוונה לסייע בהתמודדות עם נושא השמנת היתר. הפלטפורמה מאפשרת ייצור של אפליקציות לטלפונים חכמים עם פעילויות ומשחקים הקשורים לתזונה, פעילות גופנית ומודעות חלקם במציאות מדומה ומציאות רבודה.(AR/VR)

רייסה הכה  CareNav - ן  -פתרון דיגיטלי בריאותי המציע שירותי ניווט לחולה. הפלטפורמה מתאימה חולים ומטופלים עם אחיות מנוסות עבור קיום התייעצויות וירטואליות של 1:1, לפני ואחרי הביקור עם הרופא כדי להעצים ולהקל בניסיון הבריאות שלהם, לתת למטופל רשת ביטחון גבוהה יותר של ידע וטיפול מסור ונכון יותר.

מרים שוואבStrattic - מערכות לניהול תוכן קוד פתוח לאתרי אינטרנט, כמו וורדפרס, דרופל וג׳ומלה, מאוד נפוצים היום בגלל נוחיותם ונגישותם. למרות היתרונות, אתרי וורדפרס סובלים מבעיות אבטחה, מהירות טעינה, ו- Scalability. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים להמשיך ליהנות מהיתרונות של וורדפרס ולנהל את האתרים שלהם כמו שהם רגילים, וליהנות מהיתרונות של אתרים סטטיים, שכמעט ולא ניתן לפרוץ אותם. הם עולים מהר בגלל שאין צורך לגשת לדאטה-בייס עבור כל טעינת עמוד, והם לא מושפעים מעליות חדות בתנועה לאתר.

לולו דובין - Talklet - בונה מכשיר לביש לילדים, שיתעד את התקשורת המילולית בן ההורה לילד וייתן להורה משוב בדמות מדדים כמותיים והצעות לשיפור התקשורת. Talklet תעודד תקשורת טובה יותר בין הורה לילד ותיתן להורים את הכלים המתאימים לעקוב אחר התפתחות המוחית של הילד על מנת לממש את מלוא הפוטנציאל שלו.

אלון גולן Fenror7 - מורידים את זמן הזיהוי של האקרים וכלים זדוניים, שזזים בתוך הארגון, בלמעלה מ-90% מהזמן כיום. הממוצע היום לארגונים לזהות חדירה זדונית של האקרים אל הארגון הוא 300 ימים, החברה מפחיתה את זמן הזיהוי באופן משמעותי, מתריעה מפניו ועוזרת להגן על יישומיו ופרטיותו באופן חד משמעי.

לי-רן נבון - Say2eat - מפתחים צ׳אטבוטים, שעוזרים לעסקים מתעשיית המזון (מסעדות וקמעונאים) להרחיב את ערוצי המכירה לכל מקום בו לקוחותיהם כבר נמצאים (פייסבוק, טוויטר, סקייפ, סלאק, סמס, וכו׳) כאשר תהליך המכירה הוא אוטומטי ונעשה ע״י בינה מלאכותית. בכך לדוגמא, לקוח יוכל להזמין אוכל מהמסעדה המועדפת עליו דרך הפייסבוק. התהליך ש-Say2eat מציעה קצר פי 10 מהתהליכים הקיימים כיום בשוק הזמנות המזון, ובכך מייצרים קלות ונאמנות הגורמים ללקוחות לתקשר עם בית העסק בקלות, לחזור ולרכוש שוב, וגם להוריד את העומס הטלפוני.

PITCH TONIGHT



 
 
Bookmark and Share