Telecom News - GE משיקה האקתון בינלאומי לאפליקציות Smart Cities

GE משיקה האקתון בינלאומי לאפליקציות Smart Cities

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> GE משיקה האקתון בינלאומי לאפליקציות Smart Cities
GE משיקה האקתון בינלאומי לאפליקציות Smart Cities
מאת: מערכת Telecom News, 25.5.16, 12:41עיר חכמה
 
ג'נרל אלקטריק תעניק פרסים בשווי של 55 אלף דולרים לאפליקציות מצטיינות בתחום ה-IoT והערים החכמות.
 
חברת GE - ג'נרל אלקטריק השיקה האקתון בינלאומי לאפליקציות בתחום ה-Smart Cities. ההאקתון יכלול פרסים בשווי מצטבר של 55 אלף דולרים והטבות נוספות, שכוללות קידום בפלטפורמת Predix ובאתר של GE, פגישות עם בכירי החברה ועוד. המועד האחרון להגשת האפליקציה הוא ה-2.8.16 והכרזת הזוכים תתקיים ב-31 לאוגוסט.

במסגרת ההאקתון הווירטואלי, שיימשך כחודשיים וחצי, יידרשו המפתחים להיענות לאתגר של פיתוח אפליקציה לשימוש במידע שנאסף באמצעות חיישנים המורכבים על גופי תאורה חיצוניים ופנימיים ברחבי העיר ובמבנים, טכנולוגיה, שפותחה לאחרונה ע"י GE  וכבר נמצאת כיום בשימוש.

הפרס הראשון יהיה על סך 25 אלף דולרים, הפרס השני על סך 10 אלפים דולרים ופרסי הקטגוריות יעמדו על 4,250 דולרים בקטגוריות הפרסים הכוללות את:

 תחום התנועה והחניה, תחום הביטחון הציבורי, תכנון תנועת הולכי רגל וכן מבנים חכמים,
קטגוריה הנחלקת למידע במבנים: אפליקציות הבוחנות תנועה של אנשים בתוך מבנים קמעונאיים לניהול נכון יותר של המבנה ותכנון התנועה בתוכו,
אפליקציות לסביבה ארגונית – הגברת היעילות והביצועים של תשתיות ומבנים ארגוניים.

במסגרת תקופת ההאקתון יקבלו המפתחים אפשרות להיות בין הראשונים בעולם, שיפתחו אפליקציות על גבי פלטפורמת ה-Predix,  פלטפורמת הענן של GE ליישומי אינטרנט תעשייתי. כמו כן, GE תעניק למשתתפים גישה חופשית להרצת האפליקציות על גבי סטים של מידע המדמים סביבת מציאות, גישה לקטלוג השירותים של Predix, תמיכה הנדסית ומשאבי פיתוח.

ההשתתפות מיועדת לאפליקציות הרצות על Predix ומבצעות שימוש בשירותים הקיימים על גבי הפלטפורמה.

ינון דולב, מנהל תכנית הסטארטאפים של GE  בישראל: "תחום הערים החכמות נמצא עדיין בחיתולים. לדוגמא, סרטונים של אירועים המצולמים ברחוב מתפרסמים ברחבי הרשת מדי יום ביומו. זו תוצאה של התקנת מצלמות לצרכי בטחון, אבטחה וניהול של משאבי העיר. אולם זהו קצה הקרחון מבחינת פוטנציאל החדשנות הגלום.

השלב הבא יהיה לפתח יישומים, שמפיקים מסקנות ממידע המגיע ממצלמות וחישנים כגון ניהול רמזורים בעת חירום, ניהול מקומות חנייה פנויים ובקרת שליטה עירונית היודעת להגיב בזמן אמת. בישראל התפתחה סצנה ערה במיוחד של חברות המפתחות פתרונות Smart Cities, בין היתר, כתוצאה משילוב, שבין הצורך והמודעות הרבה לנושא של מרחב עירוני בטוח, לכישורים ויכולות, שרבים רוכשים בשירותם הצבאי, לדוגמא, פרקטיקות של ניהול חמ"ל, תצפיתנות וכיו"ב. שמתורגמות מהעולם הצבאי לסביבה האזרחית". 

למידע נוסף: http://intelligentworld.devpost.com/
 

עיר חכמה
 
 



 
 
Bookmark and Share