Telecom News - ג'ואי שמחון מונה למנכ"ל מרכז המו"פ בפייסבוק ישראל

ג'ואי שמחון מונה למנכ"ל מרכז המו"פ בפייסבוק ישראל

דף הבית >> מינויים >> ג'ואי שמחון מונה למנכ"ל מרכז המו"פ בפייסבוק ישראל
ג'ואי שמחון מונה למנכ"ל מרכז המו"פ בפייסבוק ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 1.6.16, 19:46
ג'ואי שמחון
ג'ואי שמחון, מנהל בצוות ההנדסה בפייסבוק ישראל וראש צוות Facebook Lite מונה למנכ"ל מרכז המו"פ של פייסבוק ישראל, בו מועסקים 85 עובדים, ויחליף את רואי טיגר.

טיגר, שמונה לתפקיד מנכ"ל מרכז המו"פ כאשר פייסבוק רכשה את Onavo באוקטובר 2013, ימונה לתפקיד ניהולי בכיר במטה החברה במנלו פארק, קליפורניה.

לשמחון, (37),  יש ניסיון של 16 שנים בענף ההייטק בישראל. הוא ממייסדיי אפליקציית EverythingMe שהגיעה ל-15 מיליון הורדות, וממקימי חברת NetCraft, שנמכרה לפורטל תפוז ב- 2009.
 
ג'ואי שמחון: "מאז הצטרפותי לפייסבוק נחשפתי ל-DNA והתרבות הייחודיים של החברה ואני שמח לקחת על עצמי את התפקיד, להמשיך את הצמיחה של המשרד ולהגדיל את השפעתו.. נמשיך לעבוד על פרויקטים חשובים יחד עם צוותי ההנדסה של פייסבוק ברחבי העולם, שמשפיעים על חייהם של יותר מ-1.6 מיליארד אנשים".

רואי טיגר: "כבר בתקופה הקצרה בה עבדתי עם ג'ואי, ראיתי את תרומתו ע"י הובלת פייסבוק לייט. הוא האדם הנכון להמשיך ולבנות את הקבוצה, לקחת על עצמו פרויקטים חדשים תוך שימור הקשר החזק שלנו עם משרדים אחרים בעולם".

חביאר אוליבן, סמנכ"ל הצמיחה בפייסבוק: "רואי וג'ואי, שניהם מנהיגים המיומנים בעבודה עם הצוותים שלנו וימשיכו לבנות מוצרים מעולים ולשמור על התרבות הייחודית של פייסבוק בת"א ומעבר לה. ללא ספק מרכז המו"פ בת"א ימשיך לתרום רבות למשימה שלנו".

צילוחם תמונה עליונה: שוקה כהן
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share