Telecom News - אבטחת מידע ופתרונות מבוססי ענן - בראש תחומי ההשקעה במחלקות ה-IT

אבטחת מידע ופתרונות מבוססי ענן - בראש תחומי ההשקעה במחלקות ה-IT

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> אבטחת מידע ופתרונות מבוססי ענן - בראש תחומי ההשקעה במחלקות ה-IT
אבטחת מידע ופתרונות מבוססי ענן - בראש תחומי ההשקעה במחלקות ה-IT
מאת: מערכת Telecom News, 6.6.16, 17:54
 
סקר: 81%  ממנהלי IT הבכירים (מנמ"רים) רואים באבטחת מידע מפתח מרכזי בשיקולי ההוצאה של מחלקת ה-IT ובהתקפות הסייבר הם רואים את האיום הגדול ביותר על שלמות העסק.
 
סקר של טושיבה (Toshiba Europe), שמיוצגת בישראל ע"י חברת ״מפעיל״ מגלה, ש-54% ממנהלי IT בכירים בארגונים מובילים באירופה מעריכים, שמחלקות ה-IT בארגונים בהם הם פועלים תמקדנה השנה את ההשקעה שלהן בפתרונות לתחומי אבטחת המידע.
 
81% מהמנהלים הבכירים רואים באבטחת מידע מפתח מרכזי בשיקולי ההוצאה של מחלקת ה-IT ובהתקפות הסייבר הם רואים את האיום הגדול ביותר על שלמות העסק. במקום השני בסדרי העדיפויות שלהם (52%) עומדת ההשקעה בתחום הפתרונות מבוססי הענן.
 
הסקר, שנערך ע"י חברת מחקרי השוק הבלתי תלויה ICM Unlimited, כלל 400 מנהלי IT בכירים (מנמ״רים) ומקבלי החלטות בארגונים גדולים ובינוניים מרחבי אירופה והוא מתמקד באתגרים בפניהם ניצבים צוותי ה-IT כיום, בעידן ה-IoT ושפע האביזרים המחוברים לרשת, נושאים המשפיעים במישרין הן על ההנהלות והן על העובדים.
 
אחת הדאגות המרכזיות העולות מהסקר: כיצד מנהלים הרבה מאוד מכשירים ומערכות המחוברים לרשת הארגונית ואיך מגנים על העסק מאיומי אבטחה, הנובעים מגידול משמעותי במכשירי הקצה המחוברים.
 
הסקר מגלה, שהאיומים הגוברים על תשתיות ה-IT הארגוניות מובילים את הארגונים לבצע בדיקות תכופות - 60% מהמנהלים דיווחו, שבחנו את אסטרטגיית האבטחה שלהם מינימום פעם בשנה. בנוסף, 1 מכל 5 מקבלי החלטות בתחומי ה-IT רואים בהתקפות סייבר חיצוניות את אחד הסיכונים הגדולים ביותר על האבטחה הארגונית.
 
מהסקר עולה, שכדי לשמור על איזון בין אבטחה מוגברת והרצון לאפשר לכל עובד ומנהל להביא את לעבודה מכשירים ומערכות מחשוב לפי בחירה אישית, יש צורך ברכש ארגוני מחושב ביותר.
 
כך לדוגמה, נושא אורך חיי הסוללה במחשבים הניידים מהווה את אחת התלונות המרכזיות של המשתתפים בסקר (41%). המסקנה - על מנהלי מערכות המידע לקחת בחשבון השקעה במוצרי מחשוב הבנויים במיוחד עבור אנשי עסקים. גם פתרונות ענן מקבלים כיום עדיפות, כשהם מסייעים לחברות להוביל בתחרות ולנהל בקלות יותר מידע, מסמכים ואפליקציות, שיש לעובדים על המחשבים שלהם.
 
הסקר ונתוניו מוצגים במדריך ׳Make IT Work’ המיועד למנהלי מערכות מידע, וכולל הסברים כיצד יכולים ארגונים וחברות בינוניות להתגבר על אתגרי ה-IT.
 
סקר
 
אינפוגרפיקה



 
 
Bookmark and Share