Telecom News - הראל גבעון מונה למנהל עסקים ראשי ברדקום

הראל גבעון מונה למנהל עסקים ראשי ברדקום

דף הבית >> מינויים >> הראל גבעון מונה למנהל עסקים ראשי ברדקום
הראל גבעון מונה למנהל עסקים ראשי ברדקום
מאת: מערכת ,Telecom News 7.6.16, 21:14הראל גבעון

חברת רדקום, ספקית של פתרונות NFV לאבטחת שירות וניהול חוויית לקוח לספקי שירותי תקשורת, הודיעה היום על מינויו של הראל גבעון למנהל עסקים ראשי - תפקיד חדש בחברה.

להראל גבעון יש ניסיון של 10 שנים במכירות ובניהול לקוחות גלובלי, בכללם כמה ממפעילי התקשורת המובילים בעולם.

הוא יוביל את קבוצת העסקים, שהוקמה לאחרונה בחברה, שתהיה אחראית על פעילויות המכירות, השיווק והפיתוח העסקי, עם דגש על הוצאה אל הפועל של תכנית הצמיחה האסטרטגית של החברה.

לפני הצטרפותו לרדקום, הוא שימש כמנהל המכירות וכסגן נשיא אזורי ללקוחות עסקיים בחטיבת EMEA באמדוקס. לפני כן, הוא שימש כסגן נשיא וכמנהל לקוחות עסקיים ב-Vodafone Central.

הראל גבעון הוא בעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב, ותואר ראשון במשפטים  מאוניברסיטת בר אילן.

ירון רבקאי, מנכ"ל רדקום:  "ניסיונו של הראל במכירות ובפיתוח עסקי, יחד עם יכולותיו בסגירת עסקות עם מפעילי טלקום בדרג Top-tier, הם חיזוק משמעותי לצוות ההנהלה. עם יכולות הניהול והמנהיגות שלו, אני סמוך ובטוח, שנוכל לשדרג את עסקיה של רדקום לרמות חדשות".

הראל גבעון: "אני שמח להצטרף לרדקום.אני מאמין, שזו חברה חדשנית ושאנו ממוצבים בעמדה אידיאלית למנף את הצורך של מפעילי תקשורת בפתרון מהיר ומבוסס תוכנה להבטחת שירות, שמותאם היטב למעבר העתידי לסביבות NFV. אני מצפה לעבודה פוריה עם הצוות כדי להתחבר למפעילים אלה, תוך התמקדותנו ביישומה של אסטרטגיית המכירות של החברה לשנה הקרובה ומעבר לה".
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share