Telecom News - Books On Maps-אפליקציה בחינם לסיורים תרבותיים בירושלים, ת"א ופריז

Books On Maps-אפליקציה בחינם לסיורים תרבותיים בירושלים, ת"א ופריז

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> Books On Maps-אפליקציה בחינם לסיורים תרבותיים בירושלים, ת"א ופריז
מאת: מערכת Telecom News
14/06/16,  15:22
מטרת / הייעוד של התוכנה: העשרת טיולים בעיר תוך התבססות על קטעי ספרות, שירה וסרטונים רלבנטיים לרחובות ולמקומות בהם נמצאים.
שם התוכנה: Books On Map
קישור להורדה: עדכון: האפליקציה לא בחינם / הוסרה.
בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה:
האפליקציה בחינם מהווה דרך חדשה לטייל ולחקור מקומות, פיזית או וירטואלית, שמבוססת על ספרות וציטוטים מספרים, צפייה בתמונות ובקטעי וידאו והאזנה לשירים. היא מאפשרת  לגלות את הסיפורים, שנכתבו על המקומות בהם מסיירים, לראות מהיכן שאבו הסופרים את השראתם ולטייל בעקבות מסלולים ספרותיים מרתקים.

ניתן ליהנות ממגוון BOOKATIONS - מונח המציין ציטוט מספר ומוצג בכתובת המיוחסת לציטוט (Book + Location) ולהגיב לציטוט.
האפליקציה הושקה בפריז ותל אביב וניתן למצוא תוכן בעברית, אנגלית וצרפתית.
בנוסף, הושקה האפליקציה בירושלים בעברית ובאנגלית. היא מציעה סיור תרבותי: מסלולי טיולים ברחובות ירושלים תוך קריאת קטעי ספרות רלוונטיים, צפייה בסרטוני וידאו  והאזנה לשירים. האפליקציה מוליכה את המשתמשים בנחלת שבעה בעקבות הספר "מישהו לרוץ איתו" של דויד גרוסמן, ובעקבות סיפורי ש"י עגנון, שירי יהודה עמיחי ושירים נוספים. כל אלה מעשירים את הסיור בעיר.
 הטקסטים הם יהודיים וישראליים ובעתיד, קרוב לוודאי, יתווספו גם מקורות השראה לא-יהודיים. 

מסף Books On Maps

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share