Telecom News - הסטארטאפ GamEffective מרעננה גייס 7 מיליון דולרים

הסטארטאפ GamEffective מרעננה גייס 7 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ GamEffective מרעננה גייס 7 מיליון דולרים
הסטארטאפ GamEffective מרעננה גייס 7 מיליון דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 21.6.16, 17:56גיימאפקטיב

הסטארטאפ משתמש בגיימיפיקציה (משחוק) ופידבק בזמן אמת כדי לשפר תפוקת עובדים, לעודד שיתוף פעולה ולהעלות את רמת שביעות הרצון של עובדים בארגונים גדולים.

הסטארטאפ GamEffective  מרעננה, שמציע פתרונות ענן להנעת עובדים לשיפור ביצועים מבוססי משחוק, גייס 7 מיליון דולרים בהובלת קרן JVP ובהשתתפות ורינט, 2B Angels, שקד ונצ'רס, ליפמן, CE Ventures ומשקיעים נוספים.

הסטארטאפ, שמעסיק כ-40 עובדים ברעננה ובארה"ב, ישתמש בכספים שגייס כדי לפתח את מערכי המכירות, השיווק והפיתוח שלו.
הסטארטאפ, שזכה לאחרונה בתואר Cool Vendor של גרטנר, משתמש בגיימיפיקציה (משחוק) ופידבק בזמן אמת כדי לשפר תפוקת עובדים, לעודד שיתוף פעולה ולהעלות את רמת שביעות הרצון של עובדים בארגונים גדולים.

הפלטפורמה של גיים אפקטיב מאפשרת לארגון לקבוע מטרות מותאמות אישית עבור עובדים, לתקשר אותן ולאמן לשם השגתן, הכל דרך המערכת. בנוסף, היא גם מספקת ניתוחי ביצועים עבור המנהלים ויכולת לנהל את ביצועי העובדים. הפלטפורמה מוטמעת בקלות לאפליקציות שונות בחברה ומידע בזמן אמת מוזן במהירות למערכת של החברה.

בין לקוחות החברה חברות מרשימת ה-Fortune 500, חברות תקשורת גלובליות ובנקים מהמובילים בעולם.

גל רימון, מייסד ומנכ"ל GamEffective: "אנשים משתמשים בשעוני כושר fitness tracker כי הם מצליחים לחבר בין מטרות להישגים. בגיים אפקטיב אנו ממקדים את העובדים במטרותיהם האישיות ומניעים את העובדים להשגתן, בין אם דרך הרחבת ידע או דרך פעילויות נוספות. העובדים יודעים בכל עת מה הסטטוס שלהם ומה מצופה מהם. כפי שאנשים, שמשתמשים בשעוני כושר, מודעים יותר לבריאותם, המערכת שלנו מטמיעה תהליך דומה במקום העבודה לצורך ניהול ביצועים".

רפי קסטן, שותף מנהל ב-JVP: "גיים אפקטיב משנה את הדרך בה מנהלים מתקשרים עם העובדים שלהם. החברה יצרה סוג חדש של פלטפורמת ניהול ביצועים לכח העבודה והפעילות שלה בשנה האחרונה מרשימה מאוד, כאשר ארגונים מתחילים להבין את הצורך בפתרונות ניהול ביצועים מדור חדש".
 



 
 
Bookmark and Share