Telecom News - משה צמיר מונה למנכ"ל מר ישראל

משה צמיר מונה למנכ"ל מר ישראל

דף הבית >> מינויים >> משה צמיר מונה למנכ"ל מר ישראל
משה צמיר מונה למנכ"ל מר ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 1.8.16, 13:14משה צמיר

קבוצת מר, שעוסקת במתן פתרונות בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, הודיעה על מינויו של משה צמיר למנכ"ל מר ישראל.
 
במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על כלל הפעילות המגזר האזרחי של קבוצת מר בישראל. זאת, לצד פעילות המגזר הביטחוני, שמנוהלת ע"י תא"ל (מיל) ירון לבנת.
 
משה צמיר הוא בעל ניסיון של 30 שנה בניהול בכיר של מערכי מכירות, תפעול, לוגיסטיקה, שרשרת אספקה, וגביה בארגונים גדולים. בתפקידו האחרון הוא כיהן כמשנה למנכ"ל חברת SkyVision, שם ניהל את חברות הבת של הקבוצה בחו"ל.
 
לפני כן שימש כ-6 שנים בתפקידי מפתח בחברת 'דלק': כיו"ר דירקטוריון 'דלק גז טבעי' וכסמנכ"ל תפעול 'דלק - חברת הדלק הישראלית'. טרם הגעתו ל'דלק', הוא הקים את חברת ארטנט המתמחה בייעוץ, תכנון והקמת מערכי  IT ותקשורת, תפעולם ותחזוקתם, שם שימש כמנכ"ל במשך 12 שנה עד למכירתה לקבוצת אמן מחשבים.
 
צמיר הוא בעל תואר ראשון בלימודים כלליים ובוגר קורס דירקטורים מאוניברסיטת בר-אילן.
 
ניר למפרט, מנכ"ל קבוצת מר: "אני מברך על מינויו של משה צמיר למנכ"ל מר ישראל. למשה ניסיון רב שנים בקידום מהלכים אסטרטגיים, שיווק ומכירת פתרונות ושירותי IT, ניהול חברות תקשורת ואנרגיה, ותפעול מערכי שירות לקוחות, תחזוקה והקמת מערכות מידע. אני משוכנע, שניסיונו והיכרותו עם תחומי התקשורת, הביטחון והתשתיות, כמו גם הצלחתו בתפקידיו הקודמים, יתרמו לקידום מטרותיה של מר בישראל ושל קבוצת מר כולה, ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share