Telecom News - קונקטו - Connectoo - אפליקציה בחינם לתקשורת בין הורים לגננות ומורים

קונקטו - Connectoo - אפליקציה בחינם לתקשורת בין הורים לגננות ומורים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> קונקטו - Connectoo - אפליקציה בחינם לתקשורת בין הורים לגננות ומורים
מאת: מערכת Telecom News
17/08/16,  19:39
מטרת / הייעוד של התוכנה: מתן אפשרות לגננות ומורים לתקשר עם ההורים בקלות, בפשטות וביעילות, תוך שמירה על פרטיות וביטחון הילדים - כל העדכונים וההתראות האישיות במקום אחד.
שם התוכנה: לאנדרואיד: Connectoo - Teachers Children, לאייפון: Connectoo
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת לגננות ולמורים להעביר תמונות, עדכונים והודעות להורים בצורה קלה ופשוטה (במקום קבוצות ווטסאפ).  כך הורים יכולים להתעדכן בנעשה בגן או בבית הספר בצורה נוחה, אישית ומאובטחת.

בין האפשרויות:

• בקרה על כניסה ויציאה מהגן  ומהכיתה- באמצעות טבלת נוכחות חכמה עם אפשרות שליחת הודעות קולקטיביות.
• תיוג תמונות הילדים ומיונן - התמונות נשלחות רק להורים, שילדם מופיע בתמונה במקום פרסום תמונות הילדים ברשתות חברתיות או בקבוצות ווטסאפ.
• רשימה "חכמה" של אנשי קשר לכל ילד, שמאפשרת ליצור קשר עם ההורים מתוך האפליקציה ללא צורך לחפש פרטי התקשרות.
• שליחת סוגים שונים של עדכונים – לרבות, חוגים, חומר לימודי, אירועים, ימי הולדת ועוד.


האפליקציה מנטרת את מצב הנוכחות ומציגה דו"ח לפי שיטת הרמזור, לפי 3 קטגוריות: ילדים נוכחים, ילדים המגיעים מאוחר וילדים עדרים שלא התקבל לגביהם דיווח על היעדרות צפויה.

תקשורת טובה יותר בין גננות/מורים להורים תוביל לחינוך טוב יותר של הילדים, הישגיהם יהיו גבוהים יותר וביטחונם האישי יגבר.

מאחורי האפליקציה עומד היזם אורי מנדלביץ, שהקים את הסטארטאפ שלו אורי מנדלוביץ'השנה, כדי ליצור פלטפורמה חכמה, שמאפשרת תקשורת פרטית ומאובטחת בין הורים לגננות וצוות הגן תוך הנגשת המידע הרלבטי להורים.

עדכון 4.9.17: נחתם הסכם שת"פ בין ישראכרט לסטארטאפ אפדייט-מי של היזם אורי מנדלוביץ, (בתמונה), להטמעת מערכת סליקה חכמה בגני הילדים לתשלומי שכר לימוד ותשלומים שוטפים. כעת יש פתרון דיגיטלי לגננות לגביית תשלומים בצורה נוחה, מהירה ובטוחה בכרטיסי אשראי. ההסכם עם ישראכרט מאפשר לבעלי גני הילדים המשתמשים באפליקציה, לבצע את התשלום החודשי של הגן בלחיצת כפתור, לרבות יצירת חשבוניות וקבלות לפי הצורך ובכך לייצר ערך נוסף בפשטות ובקלות למשתמשי המערכת. במסגרת השת"פ, נציג מטעם ישראכרט מגיע לכל גן המבקש להצטרף לשירות ומעביר הדרכה מפורטת לבעלי הגן.

כל הפרטים על השת"פ עם ישראכרט בפרוחיקוט "תשלוםגן" - כאן.

נכון להיום, קונקטו פועלת בכ-1,000 גנים בישראל והיא מצויה בתהליך התרחבות בחו"ל.

הוכנסו לאפליקציה יכולות חכמות כגון סיוע במניעת שכחת ילדים ברכב, תיוג  תמונות והפצה אוטומטית להורי הילדים שליחת עדכונים על אירועים שונים בגן , חיוויים התפתחותיים של הילד ועוד.

קונקטו


מסך קונקטו


מסך קונקטו
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share